jezus man, ik kom net terug van de training. Wij trainen op maandag in oosterhout en dus gaan we met de auto daar heen. Op de terug weg zien wij in de polder bij ons dorp een huis in de fik staan. We zijn er ff naar toe gereden, dat was goed mis zeg!

en die mensen die daar wonen kennen wij. Nou ja, we zijn sinds eind 2008 in ons nieuwe huis gaan wonen, en eerst woonden we vooraan in de polder.
Dat huis waar brand was staat over de maas iets verder in de polder. Ik vind het echt heel erg want ik zou er niet aan moeten denken dat zoiets ooit met mijn huis gebeurt

En ik vind het heel vervelend voor die mensen. Ze hadden gelukkig al lang een nieuw huis gekocht maar ze waren daar nog niet weg, ben benieuwd of iedereen er op tijd uit was
EDIT: Ik lees net op internet dat er geen gewonden zijn en dat er veel schade is aan de woning. Ook brand meester volgens mij (dan hebben ze het toch onder controle ofzo?)
IIG ben ik blij dat er geen gewonden zijn, maar ze zijn onderhand wel alles kwijt geraakt zeg! Dat moet echt K*t zijn
hier ff een linkie, er staan nu nog maar 2 fotos op.
ik kan je vertellen (want we zijn er met de auto in de buurt geweest) dat het een zeer grote brand was
http://www.nufoto.nl/fotos/178467/woonb ... aspik.html