Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

141 berichten • Pagina 2 van 8

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Back to school ?!

@ Jepske, is niet boeiend xD dat lag meer aan de soort type leerlingen die er liepen dan over het algemeen. :P Je zag alleen rare actitiveiten zoals dat één van de jongens twee ballen onder zijn shirt deed en door de gymzaal ging rennen en roepen : "Ik ben een hoer, pak me!!"
dusja...:P Maar dat verschilt wel per mens hoor.
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

lam6 schreef:@ Jepske, is niet boeiend xD dat lag meer aan de soort type leerlingen die er liepen dan over het algemeen. :P Je zag alleen rare actitiveiten zoals dat één van de jongens twee ballen onder zijn shirt deed en door de gymzaal ging rennen en roepen : "Ik ben een hoer, pak me!!"
dusja...:P Maar dat verschilt wel per mens hoor.
Bwahahaha!! xD
Afbeelding
lam6

Tja en één van de docenten had zo reuze onderbroek hangen bij het raam (vraag me niet waarom :s )
En die zelfde jongen ging het stelen en ging ermee rond lopen op school. Wat andere van hem dachten kon hem niets schelen... :')
En sommige meisjes speelde zelfs nog met barbies... :blink :blink

En iemand geloofde heilig erin dat je een spijker kon verwijderen uit een plank met je tanden en dat deed hij ook nog. Ik schrok me dood...En nog veel meer rare dingen maarja xD pubers hé

Laatst gewijzigd door lam6 op zo 15 aug 2010, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.

lam6

^Zat bedoel je xD
Ik zat op een praktijkschool waar leerlingen een "achterstand" hebben. Ik kwam daar omdat ik niet snel kon werken maar als ik naar andere keek die waren toch echt wel...erg
Yum

lam6 schreef:Tja en één van de docenten had zo reuze onderbroek hangen bij het raam (vraag me niet waarom :s )
En die zelfde jongen ging het stelen en ging ermee rond lopen op school. Wat andere van hem dachten kon hem niets schelen... :')
En sommige meisjes speelde zelfs nog met barbies... :blink :blink

En iemand geloofde heilig erin dat je een spijker kon verwijderen uit een plank met je tanden en dat deed hij ook nog. Ik schrok me dood...En nog veel meer rare dingen maarja xD pubers hé
O-M-G!!!!! :blink
Afbeelding
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Xelles schreef:Ik hoef tot Februari niet naar school :fluit

.... Maar daarvoor in de plaats ga ik over ongeveer 3 weken een halfjaar op stage, in Spanje :)
:drool :drool :drool wil ik ook ik heb nog een week me zus is nu op school
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Essel

Idd, dat heb ik ook ^^

Ik heb er weer super zin in! Alle boekjes zijn gekaft. Min 3 die ik niet zeker weet welke kaft-papier ik doe, en de rest van mijn schoolspullen zijn ook klaar :) Ik heb zelfs een nieuwe schooltas :wub
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik heb een hele vrachtlading van die rekbare kaften besteld, maar ze passen niet op alle boeken dus ik moet best veel alsnog met papier kaften! :cursing

Er stond: tot en met A4. Sommige boeken waren kleiner en ze pasten er niet omheen! :cursing
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik heb vorig jaar eentje bij de V&D gezien, maar nu zijn ze helemaal uitverkocht.
Bij sommige sites kan je ze ook samen met jue boeken bestellen, zoals ik heb gedaan. Ik heb ze van vanDijk.
Rekbare kaften zijn trouwens stoffen hoezen die je om je kaft makkelijk kan doen, ben je zo klaar mee.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie