Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 70 van 250

suspicious:3
Mest analist Mest analist

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

TE-veel-huiswerk.. ;0
ben nu een deel van de morgen en de middag al bezig geweest, en ben nog lang niet klaar..
en net ging ik PROBEREN te winkelen , wat ook niet lukte, ik heb gewoon wat in mijn hoofd, want ik heb zo'n broek, en eigenlijk hoort daar een bloesje bij, maar het probleem is dat ik dat bloesje dus niet pas, het zit te strak, waar ik zwemmen weer de schuld van geef, en mama helemaal zeggen van ja, dat shirt is mooi, enz. IK VOND HEM NIET MOOI.. hè, en dan wordt ze boos als ik zeg, ik vind hem niet mooi......

maar ja, ik hoop dat in deze weken nog een keer iets kan vinden, anders ben ik bang dat ik die broek dus niet aan doe... wat ik al voorspelde...

wat een leuke zaterdag toch weer...
Afbeelding
Lisa is de naam
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Woejow :O ik zit hier echt verbaasd achter mijn pc! Opeens wordt ik toegevoegd door een nicht van mij, maar ik ken haar niet eens :O maar ze beweert dat ze mij als baby nog heeft vast gehouden en alles. Maar aan de andere kant: Weer super tof. Ik ken amper iemand van mijn familie! Behalve mijn tante die altijd eerst mijn bed in nam -.-". Maar we hebben veel gemeen! Zij schildert, tekent, en schrijft. Ik teken, schilder en schrijf :O Eindelijk iemand in de familie die creatief is! Alleen... Ik ben het jongste van alle nichten en neven T.T Zij is ook 38.. Dat is dan wel weer jammer opzich, maar ach? Leeftijd doet er niet toe, ze komt namelijk over als 19 xD

Voor de rest: Gister avond ingeschreven bij sport school vlak bij mijn eigen school. Kost maar 17 euro per maand voor onbeperkt sporten (Ook in weekend:D) , mijn beste vriend wilt 3x per week gaan en ik ga dan met hem mee en 1x in de week met mijn vriend. Woeisj 4x per week sporten. Dan moeten die vet rollen nu wel weg gaan. Hopelijk gaat mijn schild klier dan nog meer vooruit en ben ik daar van af :D en van het gewicht :D Ik hoop met een jaar / anderhalf jaar redelijk slank te zijn. Als ik het schema van 4x per week vol houd, moet dat wel lukken toch??

Achja ik zie wel. Vandaag speciale schoenen gekocht (maar 20 euro) en Jogging broeken (2x 7,50 = 15 euro:D) dus weer lekker goedkoop gewinkeld! Dadelijk lekker spaghetti maken, opeten en dan jaaa. geen idee. xD

V Het was 7,50 xD
Ixors
Oplichter Oplichter

^Hoera :D!

Ik vind het eng.. de beste vriend van mijn bff, waar zij verliefd op is/was, die was bij haar. Ze gingen cammen met mij en dan kwam die jongen in het beeld, ik kende hem al enzo want we waren bevriend op fb. In ieder geval, op een gegeven moment zei hij tegen mij dat ik mooi was en dan stuurde hij een hartje, dan kwam mijn bff weer erbij bij hem en dan gingen ze vragen of hij en haar een mooi koppel waren. Dus ik zeg van 'JAAAA!' en dan vroeg die gast opeens aan mij 'en jij en ik?' en ik zo van 'wth.' echt raar XD en dan vroeg hij of ik al een lief had. En dan typte die bff naar mij van 'S past wel bij jou' (dat is die gast) en dan zei ik 'nooo way!' en dan zei S weer van 'vind jij niet? ik wel hoor!' ik helemaal van HUH gast wat doet die nou raar enzo. Naja, dan ging ik dus eten en toen ik terugkwam wilden ze terug met mij cammen, dus ik zeg van jaaa ok sgoed. Ik krijg die S weer in beeld en hij vraagt of ik zijn msn wil, ik zeg van ja okee, je bent wel tof ja doe maar, dus hij geeft zijn msn en ik voeg 'm toe, stuurt hij me de hele tijd van die 'x'jes achter alles wat hij zegt en opeens, helemaal uit het niets, vraagt hij of ik hem leuk vind. Dus ik wilde typen van ja hoor je bent tof! en dan typte hij naar me, voor ik op enter drukte, stuurde hij van 'leukleuk?' en ik van wthhhh neeeeeee ;O

HIJ IS ENG. o_o

PS: Gefeliciteerd als je er aan uit kan XD
Afbeelding
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

ixkilledxthexcookie schreef:Whoeeh ik realiseer me net dat mijn Engelse exchange partner over 10 dagen komt ;DD

EDIT: 300e post :D
OMG een Engelse dan nog??? Op onze school is er exchange met Tsjechie, maar dat is afgelast en ik zou toch niet mee kunnen doen want dat is alleen voor de mensjes die geen Latijn doen in het 4e :(

Engelse mensen zijn zoooo awesome. Ik heb trouwens een paar maand geleden besloten dat ik met een engelsman ga trouwen :p
Afbeelding
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^ Ja ik zit op TTO en dit word de 4e uitwisseling met mijn partner, jammer genoeg ook de laatste :( En dan heb ik dit jaar ook nog een uitwisseling met een school in Duitsland :3 Hopenlijk heb ik weer een leuke exchange partner :3

Ik heb gewoon nergens tijd meer voor D: Waar gaan al die secondes, minuten, uren, dagen heen?? D:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Gisteren was echt gezellig :D
En mijn kat werd irritant omdat hij z'n kleedje moest ...En hij heeft dat ding pas een week, gestoord dier :3

En met paardrijden schoot mijn favoriet er vandoor, ik zat wel op een ander. En ik denk dat hij al iets van 20 is ofzoo.. Iig, en dan moet je 'm zien rennen alsof hij op de renbaan is xD
Er is echt wat mis in zijn kop :3
En vanmiddag naar mijn vriendin, gisteren afgesproken tijdens paardrijden. Ik vraag me af of haar katjes nu bij haar moeder zijn af haar vader. Hoop haar vader want dan zie ik ze vanmiddag <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

mijn sims houd van mij...
ik haal er een stel 2200 downloads uit
en sims laat de demo niet voor mij werken :3
waardoor ik dus geen problemen krijg met mijn sims!
dus, ik heb nog steeds geluk met sims :3
en en
morgen weer school :C
en ik ben nu verslaafd aan F(x)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Gesloten