Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Dankjulliewel

Hee iedereen,

Ik ben heel benieuwd wie dit zullen zien, maar ik wilde het toch plaatsen. Een aantal jaren geleden was dit forum hetgeen waar ik iedere dag weer op terecht kwam. Ik heb hier een heleboel vrienden gemaakt en jullie hebben mijn Sims experience zoveel beter gemaakt! Ik weet dat heel veel mensen er niet meer zijn, maar ik denk dat zij net als ik ook af en toe een kijkje nemen en ik hoop dat het goed met jullie gaat!

Groetjes,

Stan
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Dankjulliewel

Leuk om een oude bekende weer eens terug te zien! :) Het forum is inderdaad wel zo goed als dood, maar echt zo groot als het ooit is geweest kun je het vandaag de dag vanwege de invloed van sociale media en dergelijke sowieso ook niet meer krijgen helaas. Desondanks speel ik ook nog met alle plezier De Sims 4 wanneer er weer een nieuw pakket uit komt en tussendoor hoop ik de site een beetje bij te kunnen werken met nieuwe gidsen
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dankjulliewel

Hey :D Froos hier :klap Ik wil ook dank jullie wel zeggen. Het is alweer heel wat jaar geleden dat ik hier actief was, maar ik vergeet dit forum niet. Ik leerde hier dagboekverhalen en plaatjes maken...wat een geweldige tijd was dat. Heb gelukkig nog steeds contact met sommige leden die ik toen hier ontmoette. Ik vind het heel jammer dat dit forum niet meer is zoals toen, maar stoer van je Rudy dat je stug blijft doorgaan met Simsnieuws :thumbsup
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Dankjulliewel

Hey! Ik ben weer eens op mijn nachtelijke tripjes door m'n oude foto's/sites aan het gaan, en toen dacht ik opeens aan Simsnieuws (en zag ik dus deze posts)! Ik wilde ook gewoon zeggen, dat ik dit deel van mijn "jeugd" absoluut niet vergeten ben. Ik kijk ook vaak terug naar dingen hier waar ik veel van geleerd heb. Jammer genoeg speel ik laatste tijd weinig Sims meer, kan niet zoveel plezier halen eruit als vroeger (heeft waarschijnlijk met de 4e generatie van de Sims te maken). Hopelijk kan EA me binnenkort verassen, want ik zal altijd wel weer terugvallen op de Sims, of dat nou 1, 2 of 3 is (of misschien wel 5, of de concurrent ParaLives)! Hoe dan ook, met mij gaat het goed, universiteit ben ik aan het afronden (hopelijk als het meezit volgend jaar klaar!). Belangrijkste is dat ik d'r ook nog ben, ik kon dus niet zomaar deze berichten zien zonder iets te zeggen! :knuffel (die smiley is nu bijna illegaal heb ik zo'n gevoel van :sweatdrop)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie