Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 161 van 188

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

Grr... Postimage wilt de screens niet uploaden en andere sites ook niet..... Ach ja. Dan maar morgen proberen... En dat er ergens een krekel zit tussen het plafond en de zolder boven mn kamer en dus hoor ik dat irritante getsjilp........ I hate that! :S
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Waar erger jij je aan?

Psn ligt eruit omdat een of andere groep het zo nodig vind om een DDOS aanval op somy uit te voeren :hamer
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

een mooi kavel gedownload, helemaal happy. gaat mijn onschuldige sim erheen zijn de meeste spullen vervangen door lelijke standbeelden... dus, photoshoot verpest..
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

ik heb net mijn rooster en klassenlijst gezien, ik moet 3 dagen tot 4 (en een half uur fietsen..), we zitten met zn 13-en in een klas :P (eerst 15), ik ken er maar 1 iemand van.. en er zit een kamper/aso in de klas.. vreselijk echt typisch zo'n raar wijf die, drugs, rookt enz.. :misselijk kort om, vreselijk.

V mijne ook.. Vaarwel vrije tijd.. Wanneer is de herfst vakantie? :wachten

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 25 aug 2014, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

dit vreselijke feit...OVER EEN WEEK IS MIJN 2E SCHOOLDAG AL VOORBIJ :scared :scared :scared :scared ach ja, zo erg zal dat niet zijn...zolang ik een blok papier mee heb :sleep (om tijdens de pauze te tekenen/schrijven)


V bij mij staat die al een week elke dag aan. tja, het is al 1,5 weken herfst :glare

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 26 aug 2014, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^ over een week dan heb ik 6 dagen voorbij, volgensmij..

wij hebben in de (huis) kamer onze houtkachel nu al aan.. wel lekker warm hoor het is nu hier 26 graden hier (:P), maar het is AUGUSTUS!
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Waar erger jij je aan?

Ben ik de enige die gewoon al een volle week naar school is geweest? Deze week is al mijn tweede week. Zal er wel aan liggen dat ik in het noorden woon, onze vakantie begon eerder maar is jammer genoeg ook eerder opgehouden.
5 VWO is voor mij dus al een week lang een feit. >.<
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Waar erger jij je aan?

Ik heb vandaag drie tussenuren, achter elkaar nog wel :hamer Ik ben dus gewoon even naar huis gegaan en ga zomenteen weer naar school voor een uur informatica :sweatdrop
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

VAOI Gate, die moet echt fucking lang opstarten en dan heb je gewoon een zwart blok op je taakbalk, sluit 't standaard gelijk af!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

De volle paardrijles samen met een volgebouwde bak. Je kon niet eens normaal een volte maken ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

@charlotte, ja idd! pff..

2 jongens bij mij in de klas lachte een meisje uit bij mij in de klas door dat ze sims zou spelen.. ze zij van niet. (ze was best verlegen en dat ze haar dan liggen plagen/pesten vind ik echt zielig..). en toen lachten de jongens weer enzo.. beetje mee pesten.. ik dacht echt van: hou je *** en ga weg.. je moet eens weten. :cursing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie