Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 257 van 305

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

xD ik ben mijn wachtwoord vergeten van een bepaalde email bij hotmail maar daarbij is er zo'n groot nieuw beveiligingssysteem voor nieuw wachtwoord aanvragen ofzo... op een bepaald moment moet je allemaal gegevens invullen van het emailadres waar het nieuwe wachtwoord naar verzonden wordt... om te checken of beide emailadressen wel van jou zijn. Dat heb ik nu gedaan, maar hotmail antwoord dat de gegevens niet kloppen en beide emailadressen niet van mij zijn...(wat WEL zo is.) wat heb ik gedaan? een boze mail teruggestuurd :sweatdrop ik ga heus wel beter weten welke emailadressen (heb er in totaal 6 ofzo) van mij zijn :cursing

V ach ja..heb al een nieuw emailadres gemaakt...emailadres nr 7!
edit: ik ken er van een stuk of 5 het wachtwoord.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op zo 17 aug 2014, 19:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ ik denk niet dat microsoft reageert.. je bent voor hun een bij in een zwerm bijen ;)
^edit: ik denk dat ik ong. 12 email adressen heb en 10 daarvan het wachtwoord vergeten, whoops.. :sweatdrop

edit:

V succes!! :swing :klap :thumbsup :knuffel ;)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 17 aug 2014, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat een raar vies weer is het vandaag zeg. Zonet kwam het met bakken uit de hemel en nu schijnt de zon als een malle xD Ik was vanochtend nog geen kwartier beneden en ik kon al gelijk bijna de auto in springen om mijn broertje naar z'n introductiedag te brengen met de auto. Ik stelde maar voor om hem te brengen want het was echt heel goor weer. Dus hij was wel blij dat ik hem kon brengen en halen :)

Nu een beetje internetten. Lekker dingen lezen over Sims 4 van GamesCom en fotografie blogs. Kom toch steeds weer achter allemaal nieuwe opties op m'n camera :D Echt leuk. En donderdag ben ik jarig en krijg ik m'n nieuwe lensje!
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb gisteren iets gedownload van intel, omdat ik dacht dat spellen dan sneller zouden lopen. Maar dat bleek dus niet zo te zijn en toen had ik het verwijderd, maar nu heb ik oppeens een heel groot scherm :hamer , weet iemand wat ik hieraan moet doen?

V
het helpt wel een beetje, maar hij is nog steeds niet helemaal normaal, nu is alles zo uitgerekt en het klopt nog niet helemaal

Edit 2: Ik weet het eigenlijk niet precies, maar ik denk dat het wel wat uitgerekt is, want ik kan niet heel de pagina zien. Als ik naar resolutie ga, kan ik alleen kiezen tussen het hoogste of het laagste. Ik heb ook geprobeerd om de drivers opnieuw te instaleren, maar als ik naar die site toe ga zegt ie dat ik alles al geïnstalleerd heb :cursing

Edit3: daar ga ik ook de hele tijd naartoe maar hij blijft maar zeggen dat alles er gewoon op staat...

Laatst gewijzigd door minermb op di 19 aug 2014, 17:04, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Naar je bureaublad gaan. Rechtermuisknop en dan 'Schermresolutie'. Dan opent zo'n scherm en als het goed is zou je, zodra je de optie 'Resolutie' aanklikt, zo'n slider te zien krijgen waarop je je resolutie kunt veranderen. Zet die maximaal. :)
Als je je videokaart drivers (daar heb je het over, toch?) trouwens helemaal hebt verwijderd kan het best zijn dat die optie niet verder mogelijk is. Dan zul je toch echt je drivers weer opnieuw moeten installeren (de oude kan ook) en kijken of het dan wel werkt.

Edit: Uitgerekt als in de zin van dat al je pictogrammen e.d. breder zijn dan normaal of iets anders? In het eerste geval neem ik aan dat je dus bedoelt dat je hoogst mogelijke resolutie nu iets van 4:3 is waar die normaal iets als 16:9 ofzo is. Dan zul je gewoon je drivers opnieuw moeten installeren.

Edit2: Probeer alles handmatig te downloaden en installeren. Hierdus. Nergens een of ander programma van intel downloaden, alleen de driver. En die dan uitvoeren. Dan zou alles moeten werken. Je kunt dat ook wel forceren, maar kijk eerst maar of dit werkt. :)

Edit3: Dan moet je het maar gewoon forceren. Klik dan ergens met je rechtermuisknop op Deze Computer en dan Beheren en dan Aparaatbeheer. Klik in het rechtermenu op Beelschermstuurprogramma en dan met je rechtermuisknop op iets met Intel en dan Stuurprogramma bijwerken. Als het goed is staat er dan een of andere optie met op mijn pc zoeken. Pak die dan en selecteer de locatie waar je driver staat. Vanaf weet ik zo niet meer alles uit m'n hoofd, maar als het goed is kom je dan in een lijst met gedownloade drivers. Selecteer de goede en installeer die. Als het dan weer niet werkt kun je nog proberen om eerst de driver te verwijderen in het Stuurprogramma menu, maar hiervoor moet je dan dubbelklikken op het Intel ding en dan naar de tab van Stuurprogramma's gaan en dan verwijderen. Probeer dan weer alles te installeren.

Laatst gewijzigd door Rudy op di 19 aug 2014, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^
Wat bedoel je precies met dat je met je rechtermuisknop op Deze Computer moet klikken, waar staat dat? :sweatdrop
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanmiddag heb ik een Monchou-taart gemaakt voor mijn verjaardag morgen! Het liefst zou ik nu al een stukje eten, maar ik moet tot morgen wachten xD Ook vandaag echt op een ontzettend leuke website rondgekeken met mijn moeder over Tanzania. Heel heel heeeel misschien dat we daar volgende zomer naartoe gaan. Maar betwijfel het, want het is echt belachelijk duur.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^oe, monchou-taart, echt heerlijk!

ik ga kwart voor 9 naar de bioscoop en om half 10 begint hij namelijk de film sextape, misschien heb je al een reclame erover gezien :P omdat er nu zo'n actie is, iedereen met de letter j van de voornaam mag naar die bioscoop voor maar 1 euro! so, i'am the lucky winner! :P
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben weer terug van vakantie. Echt raar hoor. Zo zit je nog in de brandende zon in California bij 35 graden en nog geen drie dagen later in de gietende regen in Nederland. Maar ik ben wel blij om weer terug te zijn hoor ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het is raar om niet meer constant met SN bezig te zijn, merk nu ook dat ik wat minder inlog dan normaal. Heb wel wat meer rust gekregen en een leuke kans. Binnenkort twee artikelen per week schrijven voor een website :). Zo sluit je een hoofdstuk af en zo komt er een nieuw hoofdstuk op je pad!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gister is dr zo'n beetje een paard om de manege moshandlet door iemand, maar als mijn instructrice er wat van zegt, wordte r toch niet geluisterd. En voor t paard was t echt mega zielig, want die doet echt niks. Hij ,oest aan de teugel, ja als je geduld hebt, gebeurt dat ook echt vanzelf.
Dus toen ik aan t voeren was met mn instructice heeft ze nog ff gekeken of de mond van t paard heel was, aan de ene kant wilt je het niet, maar aan de andere kant is het wel bewijs. En iedereen vodn t zielig, want we reden t tweede deel buiten.
En mijn arm is dr weer zo'n beetje afgerukt. Dat ene paard is echt mega sterk op links, ga daar ook niet galoperen want ik kan dan niet eens meer naar links sturen, zo sterk is dat paard. Ze was ook histig ofzo, in de stalw as er niks aan de hand. En mn instructirce wilde aansingelen, die kwam niet eens ik de buurt... En ze was mega chagi tegen andere paarden, maar als ze zo chago is tegen een paard krult ze dr nek mooi op en hebben mijn armen ff rust haha :p
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

pfft...ben juist begonnen aan het laatste deel van een huis waar ik aan bezig ben: inrichten. en daarna moet ik nog 2 andere volledige huizen bouwen, en dan ook 2 andere soort locaties, dan moet ik nog zo'n 6 sims maken...en dan kan ik eindelijk deel 92 maken van mijn geniale verhaaltje...alhoewel dat verhaal met al bijna 100 delen niet zo tje is.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net terug van de huisarts en de apotheek. Ik heb al zeker een half jaar lang last van extreme hoofdpijn, dus nu dan eindelijk een afspraak gemaakt. Heb migraine medicijnen gekregen om te kijken of die wel de pijn kunnen onderdrukken. Ik hoop het echt!
En zometeen mijn tas inpakken, want morgen ochtend vertrek ik met mijn vader naar Zwitserland naar mijn oma :) Dinsdag avond kom ik als het goed is dan weer terug!

V Ik drink geen koffie dus het probleem ligt niet daar :p

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie