Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 242 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Baloetj
Erg he, die klikkers haha. Ik was een keer super geconcentreerd aan t spelen, staat die opeens voor mn neus, ik schrikken haha. Alleen als ik langs die klikkers moet sluipen (zo stil mogelijk) krijg ik altijd zoveel pijn in mn duim van t knopje indrukken haha.

Gister de hele dag in Den Haag geweest, cadeautje voor mn verjaardag uitkiezen. Ben geëindigd met een ketting van Pandora, met 2 hangertjes en een dingetje ertussen. Op 1 hangertje staat. 16, die zag mn moeder heel toevallig, en dat ise cht leuk, omdat ik ook 16 ben geworden, en op de andere hangt een rode scooter. Ben dr in ieder geval ontzettend blij mee! Jack was ook mee, en iedereen isw eer als een blok voor hem gevallen haha.
As zaterdag vier ik mijn verjaardag en wss komt mijn oma met mijn opa ook! (T gaat niet geweldig met me n hijs slecht ter been, ze waren er ook niet bij de vj van mijn nicht) en t wordt waarschijnlijk ook niet zo druk. Das erg fijn, ik houd niet zo van drukte en dan kunnen onze honden lekker hun gang gaan :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ging daarnet naar een klerenwinkel en toen zag ik het: een muur vol met rekken, waar kleren aanhangen die er over het algemeen zo uit zien:zalmroze, pastelroze, muntgroen, beige, zijde, bloemetjesprintjes en kant... :wub wist de winkel soms dat ik ging komen :?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag is Ilja jarig, 2 jaar alweer :)

Verjaardag was erg gezellig gisteren, het was niet heel erg druk en zelfs mijn opa en oma zijn geweest! Mijn opa was daarna wel heeel erg moe, maar hij was er voor de laatste keer wel :)
Heb van mijn neef en zijn vriendin een boek gehad, Divergent, in het Nederlands, weer even wennen haha, maar het is een ontzettend leuk boek, vanochtend begonnen, ben al op bladzijde 124.... Dusja, ik snap eigenlijk ook wel waarom boeken kopen bij mij geld verspilling is haha.
En mn neef heeft het op mijn IPad voor elkaar gekregen dat ik op de Amerikaanse Netflix kan, die hebben veeeeel meer films en series! Ben gelijk begonnen in The Walking Dead c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb zojuist the last of us uitgespeeld echt een mooie game. Best wel kort maar wel heeeel krachtig! :D
En ik vond het op het laatst harstikke zielig in dat ziekenhuis.. :cry
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^wat is bervrijdingsdag? Ik heb het gevoel dat als ik nog langer op deze site wil blijven dringend wat meer moet te weten komen over Nederland en alle feesten en al :|

Ik heb bij techniek op school het hele lesuur bezig gezeten aan een tandwiel op een ijzeren stokje steken xD Ik ben echt niet sterk.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Op bevrijdingsdag vieren we dat we mogen leven in vrijheid. :) 4 mei, gisteren dus, hebben we dodenherdenking. Om 8 uur is dan ieder 2 minuten stil. :)

Ik ben dit jaar niet naar een festival gegaan, gewoon lekker op mijn balkonnetje aan het werk. Stomme is alleen wel dat ik al een aantal dagen gewoon in een kort broekje in de zon zit maar ik verkleur niet tot nauwelijks waardoor mensen altijd denken dat ik altijd binnen zit en ze vinden dat ze daar opmerkingen over mogen maken. -.-
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ mensen zijn raar :'3

ik vind een bleke huid juist mooier, maar dat ben ik dan wel weer :'3


k stikte vanochtend zowat door de inhoud van een rolkussen die een beetje zijn inhoud aan het lekken is ._.
was heel erg vervelend om zo wakker te worden ._.
en daarbij voelen mijn ondertanden onwijs gevoelig :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ans
Serieus, best lullig. De Nederlandse Netflix heeft bijna niks leuks o:

The Walking Dead is echt super leuk, haha.
En vanochtend wakker geworden omdat me ma Jack op mn bed neerzette, hij werd helemaal knetter en begon me bijtend en likkend wakker te maken. Heb m maar een knuffel gegeven, want hij bleef in mn dekbed bijten haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Op de een of andere manier heb ik de "gewoonte" ontwikkeld om mijn verjaardag veel later te vieren dan dat ik eigenlijk jarig ben. Ik was 22 januari jarig en ik ga vandaag pas mijn feestje houden voor mijn vrienden. Ook vorig jaar hield ik mijn feestje pas in juni. Soms vraag ik me echt af hoe ik dat voor elkaar krijg...
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik was tijdens de middagpauze een deel van de Doyleh's aan het schrijven en plots kwamen er een heleboel mensen rond mij staan, enkele dingen die ik hoorde:"wat is zij aan het doen?" "Is dat Gitte?" "Is dat een schrijfopdracht ofzo?" ik zei: "dat is van een verhaal" zij zeiden: "van wat? Doe jij dat vaker?" ik zei terug: "een verhaal met een computerspel, en hier staat deel 77, dus ja ik doe het vaker"... zij zeiden:"welk computerspel? een verhaal kan je toch niet schrijven met een computerspel?" ik zei: "de sims3" en toen zeiden ze dat dat geen computerspel is xD (de 2 mensen die er al van gehoord hebben) en liepen ze allemaal snel weg alsof ze een spook hadden gezien :?

soms snap ik bepaalde mensen écht niet. en dat is het punt van deze nutteloze tekst.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Jaa was echt verbaasd toen ik hoorde dat we door waren, omdatw e de hele tijd niet werden genoemd. Dr werd vplgens mij wel het meeste gejuicht toen t werd omgeroepen. Vond wel dat wij het minst vals zongen c:

Idk wat ik vandaag ga doen, gamen op de ps3, of films/series kijken... Iig voorlopig doet Netflix weer ff raar, maar ik moet wachten tot me ma klaar is met stofzuigen eer ik wat kan doen ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie