Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

De Simsnieuwser van de week 29 april - 6 mei: Abctje!

Afbeelding

Welkom bij een nieuw onderdeel van Sims Nieuws! SNvdW, SNvdW houd in dat je benoemd bent tot het forumlid van de week. Elke zondag, rond 16:00 is het de bedoeling dat er een nieuwe SNvdW wordt gekozen. Wordt deze niet gekozen, heb je hoogstens nog een dag om het te veranderen. Heb je het die dag nog niet gedaan, dan kiest één van de moderators/teamleden een nieuwe SNvdW op maandag, uiterlijk voor 16:00

Aan de SN-er van de week kunnen vragen worden gesteld, wees zo origineel mogelijk met de vragen en stel niet telkens dezelfde vragen. SN-er van de week is bedoeld om de forum leden wat beter te leren kennen en anders te zien dan alleen een 'Nickname' op het forum.

Bij de naam van Simsnieuws benoem ik jou, Abctje, tot Simsnieuwser van de week. *riddert Abctje*
Nee, maar even serieus. :) Abctje maakt prachtige screens en is een gezellig lid op dit forum. Ik zit hierzelf nog niet zolang en samen met veel andere mensen heeft ook zij mij met open armen ontvangen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: De Simsnieuwser van de week 29-4 t/m 6-5: Abctje!

Gefeliciteerd!

Wat is je echte naam?
Hoe kom je aan je inspiratie?
Sims je al lang en hoe ben je begonnen?
Hoeveel tijd besteed je aan sims / simsnieuws?
Hoe ziet je kamer eruit?
Hoe zou je jezelf omschrijven?
Wat voor kleding draag je graag?
Wat is je favourite film, boek en muziek?

Dat was het. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: De Simsnieuwser van de week 29 april - 6 mei: Abctje!

OMG! Was bij een vriendin logeren, en ben net terug! Dus sorry dat ik niet gereageerd heb! *word rood* :$
Maar alsnog bedankt! :P

Maar, ik wil alsnog de vragen wel beantwoorden,
Dus:
Realname: Anne-baukje (Vaag, I know... xD)
Inspiratie: ik kijk veel plaatjes en bedenk dan of er iets leuks mee te doen is,
Hoelang sims ik en hoe: Eigenlijk speel ik nog maar sinds de sims 3, ik kreeg het als cadeau van mijn oma :$
Hoeveel tijd besteed ik aan simsnieuws: Ik kijk sowieso elke dag wanneer ik tijd heb, of me verveel.. :D
Hoe ziet mijn kamer eruit: Tsja.... geen flauw idee hoe ik dat uit moet leggen, ik heb een zolderkamer met vooral de kleuren: wit, rood en limoengroen.
Omschrijving: 14 jaar, donkerblond, bruine ogen en verslaafd aan simsen :flapper
Kleding: Verschilt nogal, meestal wat ik zelf leuk vind zoals: Gekleurde broeken, grappige T-shirts en vans (schoenen)
Favo Film: Life as we know it
Favo boek: I don't know..
Favo muziek: Buitenlandse muziek, zoals Surinaams (lekker vrolijk)
Favo kleur: Limoengroen, Oranje en wit
Favo snoep: Winegums
Huisdieren: 2 honden, een kat en twee goudvissen :laugh
Wat wil ik worden: Geen flauw idee :huh
5 Eigenschappen: Computernerd, houd van buiten, artistiek, hondenliefhebber en vaste slaper
Raarste sim moment: mijn sims sloeg op hol en mijn sim bleef haken in de douche, na 4 uur zat ze nog te douchen... :sweatdrop
Pincode: Geen commentaar xD
Ideale vakantie: Zon, caravan, water en familie

Okéé, veelste lange post, sorry daarvoor. Ik hoop dat jullie me nu wat beter kennen! :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie