Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
annabelloni
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
ma 25 feb 2013, 17:24

Hallo iedereen (even voorstellen)

Hallo iedereen :D

Ik ben al een tijdje een stille lezer van dit forum geweest tot ik besloot om een account aan te maken! En dat is, zoals je ziet, gelukt. Om te voorkomen dat jullie je allemaal een hoedje schrikken als ik zomaar ergens op het forum opduik (wat ik, als ik er zo over nadenk, als nog doe door dit voorstelrondje :twisted ) heb ik besloten om me even voor te stellen zoals het heurt.

Mijn naam is Annabel, ik ben 14 jaar oud en ik zit op 3 vwo. Ik ben gek op simsen (die zag je vast niet aankomen) en ik besteed daarom graag mijn tijd op deze site (en dat rijmt :P ). Verder hou ik veel van dansen, ik zit ondertussen al 8 jaar op ballet en 3 jaar op moderne dans :swing. Ook acteer ik graag en zing ik onder de douche :woot .
Ik heb een schat van een hond genaamd Guus(die iets weg heeft van Samson (van Gert)) en ik heb een zusje waarmee ik een zussen-haat :hamer /liefde :wub verhouding mee heb. In de winter ski ik graag en ik ben DOL op sushi, daarom was het ook goed nieuws toen ik hoorde dat ik was uitgekozen voor een uitwisseling naar Japan! (maar dat terzijde ;) )

Ik hoop dat jullie me een beetje beter hebben leren kennen, tot op het forum (eigenlijk ben ik daar dus al....)

yours sincerely,

Annabelloni (A) (alias Annabel)
Gebruikersavatar
annabelloni
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
ma 25 feb 2013, 17:24

Re: Hallo iedereen (even voorstellen)

Shevens schreef:Ik vind je avatar echt super leuk! ^_^
Ook heet ik je heel erg welkom op Sims Nieuws, kan niet wachten tot je content plaatst, want ik vind je avatar echt heel leuk :o
Dank je :D , maar ik moet je teleurstellen die avatar heeft een vriendin van mij gemaakt en bewerkt etc...... :fluit
MAAR ik ben met mijn screens aan het ''oefenen'' dus misschien...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie