Velen van jullie kennen me waarschijnlijk al.
Maar hier kan ik wel kwijt wat ik nog te zeggen heb!
Ik ben Sebastiaan, ik woon in Gelderland en ben 13 jaar oud, ik zit in de 2de klas Gymnasium. Nou mijn hobby's zijn ''natuurlijk'' de Sims, de DD lezen, me ontzettend vervelen en naar muziek luisteren!
Ik ben op Simsnieuws sinds 27 december 2011. Ik heb ook een 365 topic op Simsnieuws, ik ben nu ook druk bezig met mijn nieuwe wereld en ik heb pas ook een creatietopic hier op Simsnieuws geopend.
Ik speelde als eerst de Sims toen ik 6 jaar was, uiteraard de Sims 1. Later kreeg ik met Sinterklaas alle uitbreidingspakketten van de Sims 1, een lange tijd heb ik met de Sims 1 gespeeld tot de Sims 3 kwam die ik voor mijn verjaardag kreeg. Eerst keek ik niet zo naar de uitbreidingspakketten en de accessoirespakketten maar toen merkte ik dat ik de game toch echt wel heel leuk vond en ik kocht een nieuw pakket toen ook meteen wanneer die uitkwam. Daardoor heb ik tot nu toe alles van de Sims 3 (Ja ook Katy Perry Pakt Uit

Ik denk dat dit het wel is, mocht je meer willen weten dan kan je altijd vragen!
Groetjes,
Sebas.
Laatst gewijzigd door Sebas. op zo 26 apr 2015, 23:47, 2 keer totaal gewijzigd.