Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
xadnil
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
za 09 mar 2013, 17:56

Even voorstellen!

Een voorstellen omdat het wel zo netjes is.

Ik ben Linda, geboren in het jaar 1990, wonend in het noorden van Nederland.
Fulltime aan het werk en daarnaast fulltime pc-freak. eigenlijk heb ik geen pc, maar laptop.
Buiten dat om mag ik wel graag rondhangen in de natuur met mijn camera, film/serie kijken, sporten, reizen etc.

Sims spelen doe ik al vanaf dat het eerste deel uit is. Inmiddels nog steeds een simser dan nu wel met sims 3 - dûh. In het bezit van alle uitbreidingspakketten, behalve de Katy Perry gedoe, omdat.. Ja waarom eigenlijk?

Buiten de sims 3 om, speel ik ook nog andere games. Mocht je daar nieuwsgierig naar zijn, dan weet je wat je te doen staat.

Zeldzaam gestoord, kraamt onzin uit, serieus zijn kan ik ook nog, in het begin kijk ik wel even de kat uit de boom.

Ik was opzoek naar andere mensen die ook sims spelen, ik ken er namelijk niet zoveel. Wie weet komen er nog leuke contacten uit. Dit forum zag er voor mij het meest geschikt uit. Dus hier ben ik.

Vragen? Brand maar los.
You can travel the world but you can't run away from the person you are in your heart.
Gebruikersavatar
xadnil
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
za 09 mar 2013, 17:56

Re: Even voorstellen!

Wat een warm welkom; dankjullie!
Guppie schreef:Welkom! :D
Welke games speel je nog meer?
Ik speel COD, Far Cry 3.
Wil later misschien mij nog wel gaan wagen aan SimCity, indien de reviews daar nog beter van worden.
Ogen staan ook nog wel gericht op Crysis 3.

Slimpie Hugo schreef:Welkom! :D

(Je hebt het goede forum uit gekozen :P )
Haha, ik hoop het dat ik het goede forum heb gekozen! Zag er voor mij in ieder geval wel het beste eruit ;-)
You can travel the world but you can't run away from the person you are in your heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie