Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
GoldenQueen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
di 21 aug 2012, 14:58

Een beetje laat, maar: GoldenQueen stelt zich voor.

Hoi!

In de zomer van 2012 heb ik als gast erg veel verhalen gelezen op SN, waarna ik heb besloten me aan te melden. Echter mocht het zo zijn dat ik opgeslokt werd door school, zodat ik in 2012 eigenlijk nooit een reactie heb geplaatst. In januari 2013 besloot ik weer eens een bezoekje te brengen aan deze site, om te ontdekken dat hij gecrasht was. :misselijk Gelukkig was er op dat moment een chatbox en hebben de leuke mensen daar me overgehaald actiever (actief) te worden.
Ik zit nu al bijna een maand op SN en het bevalt me enorm! Alle mensen zijn erg aardig en alle verhalen zijn super leuk! :swing
Nu ben ik er achter gekomen dat (bijna) iedereen die nieuw is, hier een topic opent. Ik vond dat ik niet kon achterblijven... (A)

Over mijzelf
Mijn SN-naam is GoldenQueen, mijn echte naam vertel ik niet. Ik ben bijna 15 jaar oud, maar zit in de vierde klas van het Gymnasium.
< Mijn avatar (tenminste, als ik hem niet veranderd heb) is zo ongeveer hoe ik eruit zie, want ik ben opgegroeid met het feit dat je geen foto's van jezelf online mag zetten. Behalve als het om Facebook gaat.
Ik heb de volgende Sims 3-spellen: Basisspel, Wereldavonturen, Ambities, Na Middernacht, Levensweg, Beestenbende, Showtime en Bovennatuurlijk. SP's heb ik niet, omdat ik ze niets vind toevoegen aan mijn spel. Ik heb ook de Sims Middeleeuwen en wat Sims 1 en Sims 2-spellen, maar ik heb geen idee of jullie dat interesseert.
Mijn hobby's zijn schrijven, simsen, toneelspelen (ik speel al vijf jaar toneel) en nog meer ordinary things als eten en slapen.

Ik hoop dat jullie nu een beetje begrijpen wie ik ben! Hopelijk komen we elkaar vaak tegen op SimsNieuws :)

xxx GQ
AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie