Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

justusb
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
za 16 feb 2013, 20:41

Hoi

Dus probeer ik het nog een keer:
Hallo, ik ben justusb (normaal gewoon Justus) Ik ben 12 jaar, en zit in Gymnasium 1. Buiten de sims 3, doe ik aan toneel, tennis en piano. Later word ik acteur, de nieuwe Johnny Depp ;)
Ik kijk al een half jaar rond op het forum, en nu heb ik een account aan gemaakt. Ik ga denk ik niet 24 uur per dag hierop reageren, maar gewoon af en toe even kijken.
Ik speel ook niet altijd sims (HUISWERK :hamer ), maar sowieso, 2 uur per week. Ik speel dan met:
de sims 3, wereldavonturen, beestenbende, showtime (Katy Perry :flapper ), Bovennatuurlijk, jaargetijden, en ik heb Studententijd ge'pre-ordert. Ik speel nu anderhalf jaar sims, maar pas sinds een half jaar erg serieus. Hier voor heb ik vooral gecheat :$ .
Ik heb nu best veel verteld, en ik denk dat jullie me nog wel meer gaan zien op dit forum!

Laatst gewijzigd door justusb op zo 17 feb 2013, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hoi

Welkom! (:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hoi

Welkom :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
justusb
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
za 16 feb 2013, 20:41

Re: Hoi

Wow, hoe snel reageren jullie? ;)

Maar erg leuk, dat ik nu al 11 keer welkom ben geheten! :swing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie