Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Over mij (Jente)

Hallo, ik heb mijzelf nog niet voorgesteld op dit forum. Het leek me leuk als jullie wat meer over mijn zouden weten dus hier komt het.

Ik ben dus Jente. Ik ben 13 jaar en speel al sinds mijn 5de Sims :sweatdrop (toen nog Sims 1 of 2 weet niet meer precies welke) en natuurlijk wel onder begeleiding van mijn vader (A). Ik woon in provincie Utrecht en zit nu in het 2de jaar van tvwo (tweetalig vwo). Ik heb geen zusjes of broertjes en ben een kind van gescheiden ouders. hierdoor ben ik best verwend en is alle aandacht op mij gericht. (niet dat ik het erg vind hoor) :fluit. Ik heb 2 honden, een kat, een hamster en een konijn.
Ik vindt het het leukst om Sims te maken en met ze te spelen. Daarom kies ik vaak het beroep stylist uit voor mijn Sims. Huizen bouwen vind ik ook wel leuk maar ik vind het eindresultaat nooit geweldig. Op het moment ben ik erg druk met repetities leren, maar jullie zullen zodra ik meer tijd heb meer van mij horen.

Ik hoop dat jullie nu een beetje een beeld van mij hebben. X
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Over mij (Jente)

WElkom ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie