Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Floralina Starling
Snackventer Snackventer
Berichten:
75
Lid geworden op:
do 16 aug 2012, 15:25

voorstellen

Hallo allemaal!

Al een tijdje kijk ik rond op het forum en las ik al jullie berichten en zag ik al jullie foto's. Vandaag heb ik toch maar besloten me maar eens aan te melden, zodat ik ook met jullie mee kan posten.

Maar wie is Floralina nou eigenlijk? :P In het dagelijks leven ben ik studente engels, aan de universiteit. Altans, dat wordt ik. In begin in september. Op 23 september wordt ik 25 en ik woon thuis met mijn ouders, jongere broer, twee siamese katten (Floris en Lina, van wie mijn gebruikersnaam afkomstig is :P ) en mijn bruine labrador Dora.

Ik ben al met sims bezig sinds het uitkomen van sims 1. Daar ben ik een tijd haast verslaafd aan geweest. Na sims 2 ben ik er een tijdje tussenuit geweest, omdat ik te weinig tijd had. anderhalf jaar geleden heeft het sims-virus echter weer vat om me gekregen:p en speel ik weer bijna iedere dag. Ik heb alle uitbreidingspakketten tot nu toe en kijk erg uit naar Bovennatuurlijk en Jaargetijden.

Wat ik altijd al het leukste aan sims heb gevonden is families maken, (familie)relaties daartussen te verzinnen (agz er in sims 1 nog niet zoiets als familie of stamboom bestond :P ) en met deze families relaties te verzinnen. Sinds ik dit forum heb ontdekt ben ik bekend geraakt met het fenomeen 'sim-dagboek', en daar zal ik binnenkort dus ook wel mee beginnen.
Ook vind ik het erg leuk om huizen te bouwen, dus ook daar zal ik wel eens wat van showen.

Buiten sims en mijn studie schrijf ik verhalen, lees ik veel, luister en speel ik veel muziek en kijk ik veel films en tv-series.

Dat was het wel zo'n beetje. Nog vragen? Schroom niet ze te stellen. Of ik ook echt antwoord geeft hangt van de vraag af:p

Groetjes,

Floralina
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: voorstellen

Welkom hier! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: voorstellen

Welkom =D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Floralina Starling
Snackventer Snackventer
Berichten:
75
Lid geworden op:
do 16 aug 2012, 15:25

Re: voorstellen

marlinde schreef:Welkooom! :D
Welk genre schrijf je? :3
Ik schrijf voornamelijk fantasy (hoera voor bovennatuurlijk :swing heb al vele verhalen daarmee in gedachten:p) en verhalen met één of ander mysterie of familiegeheim met romantiek erin verweven.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie