Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
ChanelViolet
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
vr 13 jul 2012, 15:38

Hello!

Hey mensen!

Ik ben Chanel Violet, oké neen, ik ben Kimberly, Chanel Violet is de naam van een karakter uit één van mijn verhalen. Iets meer dan een jaar geleden heb ik deze site al eens bezocht, maar ik kreeg het toen heel druk met school en dergelijke, je kent dat wel.

Nou, eerst wat basisweetjes: ik ben 17 en word 18 in december, ik speel De Sims vanaf een paar maanden voor De Sims 2 uitkwam, dus ik begon met De Sims 1. Nu, heb ik Sims 1, Sims 2, en Sims 3 met wat uitbreidingspakketten, maar mijn 'liefde' blijft toch uitgaan naar De Sims 2 om eerlijk te zijn.

Oh ja, ik ben een schrijfster, en dat combineer ik dan ook vaak met mijn liefde voor de Sims door dagboeken te schrijven. Dus ik denk dat je hier binnenkort wel een verhaaltje van me kan gaan verwachten.

Anyway, genoeg gekletst! Ik hoop hier een leuke tijd te hebben, even ontsnappen aan de realiteit met De Sims weet je wel.

XOXO Kimberly
Kimberly is the name. :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hello!

Welkom. Het zou leuk zijn als je hier een dagboek zou beginnen :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Hello!

Yeah, nog iemand die schrijft ;d
Wat schrijf je dan? ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hello!

Welkom Kimberly! En je hebt een echt awesome avatar zeg, Taylor Momsen, wooh liefde. Luister je ook naar The Pretty Reckless? c:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Qben
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 17 jul 2012, 12:38

Re: Hello!

welkom ;-)
In bezit van een Ultra PC

Intel Core i7 3960x is ready to go.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie