Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Ik ga weer actiever worden!

Hey,

misschien leek het me handig om een nieuw voorsteltopic te maken, de oude komt helemaal uit 2009.
En ik denk dat ik bij veel mensen niet echt bekend ben, of eerder bekend als: Daar heb je de ZLZR-maker! :P hahaha, ja daardoor kwam ik wat vaker op dit forum.
Maar ik heb besloten om meer actiever te worden in andere delen van het forum.

Wie ben ik nou eigenlijk?
Een jongen van 21 jaar (oud hé), dat af stamt uit de beginjaren van de officiele sims fansite. (sims 1 nog toen in die tijd)
Periode: 2004 -2006 (Toen heette ik al Lam6 xD ) Dat is echt mijn vaste nickname geworden op simssites. Ooit een wedstrijd gewonnen, twee zelfs! Ik won toen een simsmuismat en de sims2 nachtleven met kleding ontwerpen...Pff long time ago alweer :( Wat kan het leven toch hard gaan, dat ik ooit als een "irritante" puber kwam daar (in 2004) en nu... :P hahaha.

2007 toen afwezig geweest en in 2008 tot 2009 een beetje weer terug geweest bij de sims.
Sinds 2009 hierheen gekomen :P Voor af en toe opduikingen voor mijn dagboek met de sims 2.

Maar vanaf nu ga ik dus veel meer actiever zijn :D
Ehm, hobby's...: Tekenen/schilderen, schrijven, fotografie, lol hebben met vrienden.
Momenteel werk ik niet maar ben er wel opzoek naar.

Voor verdere vragen, stel ze maar! :D
Ben blij terug te zijn :laugh
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Ik ga weer actiever worden!

Ik ga dit topic slotten, in dit forumdeel is het de bedoeling dat je je voorstelt en aangezien we je al kennen hoef je je niet meer voor te stellen. ;) De enige reden dat je je nog een keer voor zou stellen is als je echt een hele tijd weg bent geweest, maar je hoeft je echt niet voor te stellen als je wat actiever gaat worden. Hartstikke leuk natuurlijk dat je dat wordt! :D Maar een voorstelpost is niet nodig. :)

:slotje
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten