Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Alternatief laptop?

Eerder had ik het over mijn huidige laptop, die de sims niet meer wilde draaien. Ik ben inmiddels zover dat ik heb besloten om een compleet nieuwe laptop aan te schaffen.
Eerder had ik de Asus N56VB-S4060H besteld. Maar deze blijkt niet meer leverbaar te zijn door de fabrikant. Dat heb ik al van twee sites moeten horen. Ik ben bang dat ik deze laptop gewoon niet meer kan krijgen. En dus ben ik op zoek naar een alternatief.

Ik heb nu een Dell Inspiron 15R SE gevonden, die lijkt mij persoonlijk wel goed. Maar ik heb er natuurlijk helemaal geen verstand van. Is er iemand die weet of deze de sims aankan op (het liefst) hoge instellingen? En is de videokaart goed? Ik wil namelijk wel mooie kwaliteit voor mijn geld. Mijn budget zit rond de 750 euro.
Een vriend van mij had het ook nog over een Asus K56CB-XX311H, maar zover ik heb kunnen zien is die minder goed dan die andere.

Hier staan de specificaties van de Dell laptop (mijn eerste alternatief):
http://tweakers.net/pricewatch/316025/d ... ificaties/

En hier die van de andere Asus (mijn tweede alternatief):
http://tweakers.net/pricewatch/336297/a ... ificaties/

Zijn er mensen die er verstand van hebben, en mij kunnen vertellen of hij de sims goed kan draaien op hoge kwaliteit? Ik wil erg graag een goede videokaart, met goede kwaliteit. Maar ik kon geen van deze beide videokaarten vinden in de prestatielijst van Pinguintech, misschien zijn dit gewoon nieuwere modellen, of zijn ze gewoon niet geschikt?

Ik zou het niet weten, dus alle kennis is welkom. :3
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Alternatief laptop?