Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
amandasims4ever
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
vr 11 mar 2011, 19:57

Verloren in het verleden

Proloog

Afbeelding

Hallo, ik ben Dylan Ramsey en ik ben 16 jaar oud. Twee dagen geleden walgde ik van mijn huiswerk en nu ….nu hoop ik dat ik de stelling van pythagoras nog een keer mag uitvoeren en dat ik dan van leraar meneer zweet veel te horen krijg dat het totaal fout is en het cosinus moest zijn. Hoe ver kun je zakken in twee dagen…
Was ik maar nooit in het lap geweest. Dan was ik nu niet hier….. niet in de middeleeuwen.
Maar gewoon thuis.
Afbeelding
Gebruikersavatar
amandasims4ever
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
vr 11 mar 2011, 19:57

Re: Verloren in het verleden

Hoofdstuk 1 deel 1
Twee dagen terug (in 2012)

Niks vermoedend, niet wetend wat mij in de toekomst te wachten zou staan zat ik mijn huiswerk te maken.
Afbeelding
Mijn vader is een uitvinder, dus heeft hij een lab in de kelder.Hij was al jaren bezig met een tijdmachine te maken. Iedereen dacht dat het hem nooit zou lukken, behalve hijzelf. Maar over hem en de rest van mijn vrienden en familie vertel ik later. Mijn vader was even weg voor wat metaal, schroot enz. te halen. Ik wilde eigenlijk wel weten hoe zijn lab eruit zag, dus besloot ik een kijkje te nemen.
Afbeelding
Eenmaal in het lab stonden daar een hoop rare dingen. Van een vloer luchtverfrisser tot een paar soorten beeldjes van schroot. Ook een soort mini graafmachine en in het midden een vaag rechthoekige geval met een ingang. Dus ik besloot er maar eventjes in te gaan kijken.
Afbeelding
Ik stapte er dus in en toen viel de deur dicht en het licht uit. Het was zo donker, ik zocht naar een knop,deurklink of zoiets dergelijks. Ik vond een hendel maar die deed het niet en even later een knop, waar ik dus op drukte in de hoop dat de deur open ging of dat het licht aanging. Een geluk had ik… het licht ging aan. Helaas was het een lichtflits die mij teleporteerde naar zo’n 1000 jaar geleden, toen veranderde ik van verslaafde computer nerd tot verdwaalde tijdreiziger in de middeleeuwen.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Verloren in het verleden

Leuke titel! Het maakt je nieuwsgierig (:
Het staat mooier als je afkortingen zoals enzo voluit schrijft, maar voor de rest
ben ik alleen maar benieuwd (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
amandasims4ever
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
vr 11 mar 2011, 19:57

Re: Verloren in het verleden

Bedankt voor de leuke reacties :) .

Hoofdstuk 1 deel 2
Op dit moment(in het jaar 1000 na Christus)

Even kijk ik rond, in de verte zie ik een kasteel, vlakbij een put en niet veel verder van die dingen waar ik ze vroeger als plaatjes in mijn geschiedenis boek zag, wat het zijn zal ik nog even niet te weten komen. Dan had ik bij geschiedenis maar beter moeten opletten.
Afbeelding
Ik kijk verder rond… een hoop gebouwen waarvan niet duidelijk voor mij is waarvoor het dient. Ook zie ik een haven en een soort van bos.
Afbeelding
Even later hoor ik lawaai vanaf de put komen, het zijn mensen. Ze lopen de heuvel op met de onbekende dingen en een diep gat. Iemand word vast gezet in zo’n ding… O ja het was een schandpaal. Daarna begint iemand tomaten en eieren op hem te gooien, wat ranzig al zeg ik het zelf.
Afbeelding
Ik heb genoeg van het rondkijken, het zal vast maar een droom zijn. Morgen sta ik gewoon op, en is er niets aan de hand. Dan ga ik gewoon ontbijten en naar school. Na school mijn huiswerk maken en dan natuurlijk gamen. Ik ga liggen, sluit mijn ogen en val in slaap.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Verloren in het verleden

Ahaha, misschien moet ik ook maar eens opletten bij geschiedenis zodat ik alles bij naam kan noemen, voordat zoiets mij overkomt x)
Ik ben benieuwd naar meer (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Verloren in het verleden

Het is een korte up, misschien kan je iets van 6 plaatjes per up doen :) En, blijft hij in middeleeuwen hangen? Want dan moet dit waarschijnlijk bij de middeleeuwen dagboeken, maar dat weet ik niet zeker, want ik weet niet of hij terug komt in het heden, ben benieuwd!
Gebruikersavatar
amandasims4ever
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
vr 11 mar 2011, 19:57

Re: Verloren in het verleden

Alweer bedankt voor de leuke reacties :)

Hoofdstuk 1 deel 3
Op dit moment(in het jaar 1000 na Christus)

Ik open mijn ogen en zie dat ik buiten ben. Ik vind het aardig tochten en ik wil mijn dekens over mij heen trekken. Dan pas besef ik het… ik ben nog steeds hier… hier in de middeleeuwen. Zal het dan toch… nee dat kan niet, mijn vader kan geen echte tijdmachine maken. Ik sta op, als ik dit toch droom kan ik beter maar even rondkijken.
Afbeelding
Ik zie het kasteel in de verte en zeg tegen mijzelf… daar ga ik eerst heen.
Afbeelding
Een paar minuten later kom ik daar aan. Even kijk ik om me heen en daarna loop ik naar binnen. Er staat een troon en als ik verder rond loop een schrijftafel en een kaart op een soort van tafel. Verder niet zoveel interessants. Dus ik besluit naar boven te gaan. Wat ouderwets, een ketel in de keuken en in de badkamer niet eens een normaal bad. Ik vind dat ik nu genoeg heb gelopen. Nu ga ik deze droom maar benutten door op de troon te gaan zitten en dan alle onderdanen voor mij te laten buigen. Zo gezegd zo gedaan, helaas kwam er snel een eind aan dat feestje, want er kwam een vrouw aanlopen die mij naar de schandpaal stuurde.
Afbeelding
Zij moest de vorstin zijn, ze had een kroon op en een nette jurk aan, en was echt woedend op mij.
Afbeelding
Even later zat ik dus aan de schandpaal en werd bekogeld met eieren en tomaten, echt ranzig. Dit lijkt nu veel meer op een nachtmerrie dan op een droom. Een uur later waren de eieren en tomaten op en toen viel ik in slaap.
Afbeelding
Niet veel later maakte de wachter mij los en zei dat de tijd om was.
Afbeelding
Maar echt blij ben ik niet, want ik ben nog steeds hier. Ik moet er nu toch echt in gaan geloven, ik ben dus helaas echt in de middeleeuwen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie