Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Leonson
Podium hulp Podium hulp

Alleen in mijn soort | Exuses! Probleem!

Afbeelding
Gegroet mensen, Ik ben Duard Saculliard. Ik weet het .. Ik zie er raar uit voor jullie Dat komt omdat ik iets speciaals heb. ik zal je het vertellen:

Afbeelding
'Ik kom uit een andere planeet. Fantasia genaamd. Een planeet waar iedereen anders is. Waar iedereen een speciaal ras is. Zoals, Orc's, Weerwolven en elfen. Maar er zijn ook Rangers die alle rassen wilt veroveren Iedereen willen ze te grijpen krijgen. Echt IE-DER-EEN! En ik was daar een elf. Dus ik ben gevlucht.. Nee, wat zeg je? Gevlucht, Nou goed?! Nu zoek ik een goed leven in de wereld der mensen.
__________________________________________________________________________________
Dit was de proloog van mijn nieuwe dagboek.. Het is een try-out of ik wel goed dingen kan blijven doen. Omdat ik Autisme heb, vindt ik dat lastig. Maarja. Ik hoop dat je het leuk vindt ;D Owh ja, Als je verbeteringen hebt, wil je die dan uitleggen?

Laatst gewijzigd door Leonson op zo 15 apr 2012, 09:08, 2 keer totaal gewijzigd.

Leonson
Podium hulp Podium hulp

Re: Alleen in mijn soort | Proloog

Hoofdstuk 1 : Een kiekje op de mensheid.

Afbeelding
*Gaap* Ik werd wakker, uit mij overheerlijke bed, maar niet heus..! Wil je gaan slapen, krak je zowat uit je bed! Ik denk maar eens te gaan eten.

Afbeelding
Mmh.. Lekker! Eindelijk weer eens een goede makkelijke maaltijd!
Ik heb er zin in om even te te eten..

Afbeelding
*Slurp.. Slurp* Mmmh.. Lekker!
Zo, dit is best wel alleen.. Maarja.. Ik wil nu even gaan zitten misschien later.

Afbeelding
Tv.. De leukste techniek op aarde voor plezier.. Naast de computer dan wel he? Ik vindt het toch wel erg alleen. Ik denk dat ik ergens heen ga.. Maar waar..? Het zwembad.. Nee, dat is niet fijn op zo'n dag.. Het park.. Dat is wat! dan kan ik ook nog op[ meiden-jacht..!

Afbeelding
Mag ik betalen met gouden munten..? Niet met gewoon geld want at heb ik niet. NPC: Ja hoor! Dan heb ik wat nieuws voor de baas.. Kan hij lekker rijk worden door mij. Oke! Ik reed naar het park.

Afbeelding
Jow, Wat is het hier mooi, anders dan in mijn wereld... Heel anders! Ik kijk maar even bij de picknick plek om even met wat mensen te kletsen.

Afbeelding
Hallo, ik ben Duard... Aangenaam! Ze reageerde aardig en ik voelde wat voor haar dus ik werd vrienden.

Afbeelding
Owh jeah.. Zie je dit? Ik vindt haar echt een schat.. Kijk is naar haar snoetje? Cute..!
Podium hulp Podium hulp

Re: Alleen in mijn soort | Hoofdstuk 1

Sorry, er is een fout bij het spel namelijk: Ik werd gevangen toen ik schoot met de Weapon mod maar dat wou ik niet, dus ik delete die politie en nu? Noe wacht hi op de politie en kan niet meer terug D:
Rudy
Beheerder Beheerder

Re: Alleen in mijn soort | Hoofdstuk 1

Leonson schreef:Sorry, er is een fout bij het spel namelijk: Ik werd gevangen toen ik schoot met de Weapon mod maar dat wou ik niet, dus ik delete die politie en nu? Noe wacht hi op de politie en kan niet meer terug D:
Gebruik de cheat testingcheatsenabled true en klik dan met shift ingedrukt op de brievenbus, dan klik je op NPC dwingen en daarna op politie. Ik weet niet of dit zal werken, maar je kunt het proberen.

Edit: Was die dubbelpost nou echt nodig, Leonson. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie