Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

395 berichten • Pagina 1 van 20

Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 40 (Ayumii)*

Ik schrijf dit verhaal samen met Ayumii,Voor de duidelijkheid,Het gaat over Het Meisje van Yde. Dat arme veenlijkje. Ayumii en ik posten om en om een update. Dit is de eerste.

Update 1 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 2 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 3 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 4 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 5 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 6 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 7 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 8 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 9 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 10 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 11 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 12 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 13 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 14 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 15 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 16 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 17 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 18 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 19 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 20 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 21 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 22 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 23 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 24 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 25 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 26 (Ayumii)
P.Ayumii T.Ayumii :$
Update 27 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 28 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 29 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 30 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 31 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 32 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Update 33 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
Update 34 (Emma)
P.Emma T.Ayumii
Ik werkte hier een tijdje alleen
Update 35 (Emma)
P.Emma T.Emma
Update 35 (Emma)
P.Emma T.Emma
Update 36 (Emma)
P.Emma T.Emma
Update 37 (Emma)
P.Emma T.Emma
Update 38 (Emma)
P.Emma T.Emma
Ik werk weer samen!
Update 39 (Emma)
P. Emma T.Ayumii
Update 40 (Ayumii)
P.Ayumii T.Emma
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding


17:00
Mensen komen weer eens naar mij toe lopen. Ik weet niet waarom ze zo graag naar mij willen kijken. Ik ben maar een oud veenlijk dat er niet uitziet. Maar ik kan niks doen. Niet eens denken, want ik leef niet. Ik kan vandaag wel denken, wat ik vreemd vind. Ik heb al jaren niet kunnen denken. Hmmm vreemd.
Ik wou dat ik me eens kon bewegen. Stokstijf op een hard stenen bed liggen is nou niet bepaald fijn.

Afbeelding
Ik bedoel er hangt een supermega goed nagemaakte versie van de Mona Lisa naast me. Waarom kijkt niemand daarnaar??

Afbeelding
Een jong meisje liep naar me toe en raakte mijn arm aan.
Als het had gekund had ik gerild. Haar warme hand op mijn koude huid voelde niet bepaald fijn. “Niet aanzitten Rosa,Dat is vies.” O dus nu ben ik ineens vies?? Waarom kom je dan naar me kijken?


Afbeelding
Ik voelde een warme ademhaling tegen mijn nek.
Iemand had zich naar me toe gebogen en legde zijn hand op het touw. Ik zag meteen voor me hoe ik overeind kwam en die man flink uitkafferde. Hmm. Uitkafferen.


Afbeelding

Hoe hard ik ook probeerde,Ik kwam helaas niet overeind.
De man liep weg en begon met die Rosa te praten. Er liepen twee museum mensen rond. Ze kwamen van de rondleiding over piraten. En nu moesten ze mij per sé bekijken?? Nou geweldig.


Afbeelding
Iedereen begon langzaam weg te gaan. Alleen de piratenvrouw bleef. Ze staarde me aan en liep toen weg.


Afbeelding
23:00
Alle mensen zijn weg en ik blijf weer achter. Eindelijk, rust. Alle lichten gaan uit, het museum gaat voor vandaag waarschijnlijk dicht.


Afbeelding
3:00
Het is wel vreemd dat ik vandaag kan denken...
...Ik voel mezelf ook, maar ik kan niet bewegen.

Afbeelding

4:00
Plotseling voel ik iets vreemds. Ik tintel. Voordat ik het weet kijk ik naar...benen. Maar er is hier niemand.

Ik realiseer het me. Ik ben weer een mens, ik leef.
Voorzichtig kwam ik overeind en staarde naar mijn handen. Ik balde ze tot vuisten. Ik plooide mijn gezicht in verschillende uitdrukkingen om dat nare gevoel kwijt te raken.


Afbeelding

Ik haakte het touw los en gooide mijn kussen tegen de rand van het bed. Langzaam begon het licht te worden. Ik stond op en keek rond. Ik had het al vaak genoeg gezien hier. Maar ik wou mijn nek kunnen bewegen.


Afbeelding

Waar zou ik heen moeten gaan?? Geen idee. Hier was mijn thuis.
Nou thuis. Hier had ik de laatste paar jaren doorgebracht.
Ik hoorde tikkende voetstappen door het gebouw heen. Wat nu??

Laatst gewijzigd door Emma op za 20 aug 2011, 20:51, 61 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde

Wordt vast en zeker een heel leuk verhaal :D

ik heb alleen een opmerking, je had beter haar huidskleur donkerder kunnen maken, en als ze weer leeft de normale huiskleur kunnen geven. (dus een kopie van de andere)
want zo is het een klein beetje verwarrend ;)
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde

A&LBestiessForever. schreef:één opmerking voor Ayumii:

Met mij wou ze geen dagboek beginnen. Dus dit vind ik een beetje arrogant. Ofzo..
Dat heb je niet eens gevraagd. :blink


Ik ben klaar met foto's schieten voor update 2. Nako heeft de tekst daarvan gedaan ^v^
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde

Afbeelding

Ik sprong snel weer op het bed en haakte het touw terug.
Mai kwam binnenlopen en keek me aan. “Hallo meiske.”
Zei ze opgewekt. Mai was altijd vrolijk. Het grootste gedeelte van mijn tijd hier in het museum had ik doorstaan door het luisteren naar Mai.

Afbeelding

Ik hoorde hoe Mai het touw loshaakte en de wieltjes van mijn bed van het slot haalden. JA! Ze bracht me naar de opslag ruimte. Daar zat een raam! Als ik daar tussendoor kroop was ik hier weg.

Afbeelding

Ik hoorde sleutels in het slot rammelen. Ik opende een oog.
Mai had de deur open en draaide zich naar me om. Ze zag dat ik mijn ene oog openhad en schrok. Ik deed hem snel weer dicht.
“Vast een hallucinatie.” Fluisterde tegen zichzelf. Ik werd in de kamer gelegd en de deur werd weer dichtgedaan.

Afbeelding

Voorzichtig ging ik staan. Ik hoorde iemand schrikken. Ik klikte het licht aan en zag Mai met grote ogen en een hand op haar hart staan. “Mai...” Begon ik. “Ga weg!” Krijste ze. “Nu!” Ging ze doodsbang verder. Ik knikte en gooide het raam open en rende weg. Ik keek niet om.

Afbeelding

Snel rende ik het bos in. Niemand mocht me zien. Anders was het natuurlijk: “Flore Veen! Flore Veen! ze is terug!” Een traan rolde over mijn wang. Ik..Het meisje dat verdomme is gewurgd en daarna in het veen is gegooid. Alleen om God tevreden te stellen. Ik aaide zachtjes over mijn halfkale hoofd. Het moest teruggroeien! Nu! Ik stampte kwaad op de grond. Waarom ik?
Omdat ik niet goed kan lopen?? Nou en! Dat is toch geen reden?? Ik begon weer te lopen. Niet wetend waar ik heen ging.

--------
:D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde

Wauw, ik vind het echt een mooi dagboek! Ik vind het ook leuk dat jullie zoveel om HMVY geven, want mijn klasgenoten kennen haar niet. Nja, nu is het museum in verbouwing en ik vind het wel leuk dat Drenthe nu helemaal een beetje in belangstelling word gesteld door jullie. :D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde

Haha dank je. Vorige keer had Ayumii de tekst geschreven en ik de plaatjes geschoten.
Dit keer heb ik de tekst geschreven en Ayumii de plaatjes geschoten. En zo gaan we de hele tijd door.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde

Nako schreef:Haha dank je. Vorige keer had Ayumii de tekst geschreven en ik de plaatjes geschoten.
Dit keer heb ik de tekst geschreven en Ayumii de plaatjes geschoten. En zo gaan we de hele tijd door.
Maar in de eerste update zit er toch veel tekst van jou in? :O Het is een mix! :O :O Ik begin alvast met het schrijven van update 3.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie