Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

75 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

5G: de Verhoeventjes[Slot G. 1(G. 1.60)]26-07-2017(pag 4)

Inleiding

Ja, ja, ik ga weer een dagboek beginnen. Dit keer een 5 G verhaal. In dit dagboek volgen we 5 generaties van de familie Verhoeven. Laat ik eerlijk zijn: deze 5 G gaat niet helemaal volgens de regels aangezien ik tijdens het spelen gewoon de testing cheats gebruik. Ook om sommige relaties snel te kunnen laten gaan. Verder zal ik elke week een update plaatsen en dat word meestal de zaterdag, heel af en toe op de dinsdag.
Hier de proloog. Veel leesplezier.

Proloog generatie 1: Charlotte (simszelf)

Afbeelding
Dag allemaal, ik ben Charlotte Verhoeven. In dit dagboek ga ik vertellen over mijn 5G uitdaging. Ik ben dus generatie 1 Charlotte. Mijn levenswens is Ambachtelijke Alchemist op het moment van schrijven, maar in het begin was mijn levenswens professioneel auteur. Ik was een gewone menselijke sim, op dit moment ben ik een heks, maar dat komt later in dit dagboek. Mijn eigenschappen zijn: Boekenwurm, Bovennatuurlijke fan(extra), Computernerd, Geboren Kok, Goed gevoel voor humor en overenthousiast. Mijn favorieten zijn: Klassieke muziek, Dimsum en Paars. Op het moment van schijven woon ik in Appaloosa Plains, maar in het prille begin van dit dagboek woonde ik in Monte Vista.

Afbeelding
Ik kwam in Monte Vista aan. Het huisje zag er van buiten er zonnig uit, maar toch zat er aan de muren aanslag van alg. Toen ik naar binnen ging, sloeg ik mijn hand voor de mond. Moest ik hier gaan wonen en dan ook nog hierin de vier generaties na mij laten wonen? Het was een ruimte met een aanrecht, fornuis en koelkast. Daarachter een halve muur war ik een douch bovenuit zag steken. En klein vierkant tafeltje met een stoel en niet eens een bed, maar een slaapzak.

tot zo ver de proloog

Volgende up: Zoekt simzelf een baan in de krant.

Laatst gewijzigd door charlotte op wo 26 jul 2017, 17:58, 46 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.1]3-7-2015

Kan het niet laten en morgen en dinsdag heb ik geen tijd voor een update. Daarom volgende up.

G 1.1

Afbeelding
Voor de deur lag een krant. Ik pakte hem op en ging aan tafel op de enige stoel zitten en sloeg hem open. Eerst las ik de nieuwsjes uit Monte Vista. Die waren, vond ik dan, niet bijster interessant. Maar daarvoor pakte ik ook eigenlijk helemaal niet de krant.

Afbeelding
Ik las de vacatures, maar er zat niks bij wat me interessant leek, daarom besloot ik maar het weer te bekijken. Het zou zonnig zijn die dag.

Afbeelding
Ik verliet mijn huis.(Als je het een huis mag noemen) en rende door Monte Vista en ik kwam uiteindelijk bij het plaatselijke restaurant terecht.

Afbeelding
Ik liep naar binnen. En ik vroeg of ze misschien iemand voor in de keuken zochten en vertelde er meteen bij dat ik als eigenschap geboren kok had. Ik kon de volgende dag gaan beginnen als afwasser. Ik liep naar buiten. Ik was aangenomen.

Afbeelding
Ik was nog niet buiten of ik kreeg een telefoontje. Ik kletste wat met mijn baas.

Afbeelding
Die avond ging ik zelf voldaan naar bed. Ik had de eerste avond gegeten in het restaurant waar ik die zelfde dag was aangenomen.

Laatst gewijzigd door charlotte op zo 12 jul 2015, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.1]3-7-2015

G 1.2

Afbeelding
Toch werd ik in de avond al wakker van de honger. Ik maakte een herfstsalade voor mijzelf klaar.

Afbeelding
Ik at het met smaak op, waarna ik nog even terug ging. Dat kon makkelijk omdat ik pas laat in de middag hoefde te beginnen.

Afbeelding
Uit mijn werk ruimde ik de oude krant op die ik had laten slingeren.

Afbeelding
Hier zie je de werkkleding goed die ik moest dragen als afwasser.

Afbeelding

Afbeelding
Ik begon honger te krijgen en ik maakte voor mezelf spaghetti cabonara klaar.

Afbeelding
Toen sloeg de paniek toe. Mijn keuken vloog in de fik! Ik herstelde me snel en bliuste zelf het brandje. Ik besloot per direct om een brandalarm te kopen.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.1]3-7-2015

G 1.3

Afbeelding

Afbeelding
Ik was nog niet bekomen van de schrik. Daarom durfde ik nog niet echt te koken. Ik maakte toen maar een herfstsalade klaar. Ik at die op voor ik naar mijn werk ging.

Afbeelding
Ik was klaar en ik had promotie gekregen. Ik was nu groentehakker. Wat ik niet door had was dat het intussen volle maan was. Net buiten het restaurant waar ik werkte viel een zombie mij aan.

Afbeelding

Afbeelding
De volgende ochtend was ik vrij, maar ik voel de me niet lekker. Voor het geld van de promotie had ik intussen een bed gekocht. En ik besloot op bed wat te gaan lezen.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.3]21-7-2015

G 1.4

Afbeelding
Ik werd gebeld. Een buurvrouw belde me omdat ze een nest kittens had gekregen. Zwe vroeg of ik er eentje van wilde hebben. Ik zei meteen ja.

Afbeelding
Ik was moe en besloot een tukje te doen.

Afbeelding
De volgende dag toen ik wilde gaan douchen, merkte ik dat hij kapot was. Ik ging hem gelijk repareren.

Afbeelding
Of het niet genoeg was, moest mijn wasbak ook worden gerepareerd.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.4]25-7-2015

G 1.5

Afbeelding
Ik had geen zin om elke keer op te ruimen en ik beloot daarom het huisje van Bonhilde te kopen en ik riep haar direct op. Dit is haar.

Afbeelding
Ik ging honger van het repareren een pasta cabornara maken. Ook omdat ik door de brand voorlopig even geen diner durfde klaar te maken op het fornuis, maar wel vond dat ik het toch maar moest doen.

Afbeelding
Ik at het met smaak op naast het huis van Bonhilde. En toen was het tijd om te gaan werken.

Afbeelding
Uit mijn werk kletste ik wat met mijn nieuwe huisgenoot.

volgende up: Het katje wat Charlotte adopteerde arriveert.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.5]1-8-2015

Dank je. (note: in de eerste screens is de kitten wit, in latere screens rood)

G 1.6

Afbeelding
Even een mini fotoshoot van mijn eerste generatie.

Afbeelding
Het katje werd afgeleverd. Toen ik haar zag, smolt ik helemaal weg. Wat een schatje.

Afbeelding
Ik pakte haar op en droeg haar naar binnen.

Afbeelding
Eenmaal binnen zette ik haar neer en aaide de kitten.

Afbeelding
Ik had voor ze kwam alvast een mand gekocht, een krabpaal en voederbak. Ik tilde haar op om haar te vertroetelen voor ik haar in het mandje legde.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.5]1-8-2015

G1.7

Afbeelding
De kitten was weer uit haar mandje gegaan na lekker geslapen te hebben en liep naar de deur. Ik liep naar haar toe en keek vertederd naar het schatje.

Afbeelding
Helaas was ze nog schuw en blies ze naar me.

Afbeelding
Ik sprak haar streng toe dat ze dat niet meer moest doen, waarna ze me ging besnuffelen.

Afbeelding
Ze was nu wat meer aan me gewend daarna en ik aaide haar wat ze toen wel prettig vond.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.7]15-8-2015

Na ruim een pauze van een maand(mijn excuses), ga ik weer verder met het dagboek. Vanaf nu is de kitten rood. Hij heet dan ook heel toepasselijk, Roode.

G 1.8

Afbeelding
Ik besloot pannenkoeken te bakken. Roode(voorheen Witje) keek toe van een afstandje.

Afbeelding
Nadat ik de portie klaar had gemaakt zette ik de schaal op het aanrecht. En Roode speelde intussen met een speeltje.

Afbeelding
Ik stond nog in de kitchenette, toen Roode haar bak met eten vond en met smaak op at. Wat was het toch een schatje.

Afbeelding
Als Roode klaar was met eten, knuffelde ik haar.

Volgende up: Geeft Charlotte een verkleedfeestje en wordt ze verliefd.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.8]12-9-2015

Sorry, na twee weken ga ik weer een update doen. Zondag weer een om de twee weken in te halen.

G 1.9

Afbeelding
Ik organiseerde een verkleedfeestje tijdens lollig lekkers. Er kwam maar een gast, maar het klikte meteen, al was hij dan verkleed als hotdog. We maakten na flink geflirt te hebben een romantische dubbele selfie.

Afbeelding
Daarna gingen we handjes vasthouden.

Afbeelding
Het was voor hem tijd om naar huis te gaan en kleedde zich om in zijn normale outfit. Zijn naam was Johnny Johnson. We zoenden innig ten afscheid, maar die niet definitief was. Nee, we hadden verkering gekregen.

Volgende up: Vraagt Charlotte Johny ten huwelijk.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.9]2-10-2015

G 1.10
Ik vroeg Johnny Johnson ten huwelijk.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Lieve, lieve Johnny," zei ik terwijl ik de ring om zijn vinger schoof. "Ik weet het we kennen elkaar niet zo heel lang, maar toch weet ik dat ik eeuwig de jouwe wil zijn. Wil je ook de mijne zijn?" J
John keek verrukt naar de ring om zijn vinger.

Afbeelding
"Ja, natuurlijk wil ik dat," antwoordde hij terwijl hij me omhelsde. "Ik dacht dat je het nooit zou vragen."

Volgende up: vrijgezellenfeest.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.10]4-10-2015

G 1.11

Afbeelding
Voordat de gasten kwamen kletste ik wat met mijn aanstaande die ook aanwezig was.

Afbeelding
De eerste gasten kwamen. Ik danste met een vriend van Johnny.

Afbeelding
Waarna een andere gast me bespoot met champagne. Ik werd helemaal nat en dat betekende natuurlijk (speelse wraak)

Afbeelding
Koekje van eigen deeg. Alleen dronk hij het gewoon op.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het wel en wee van de Verhoeventjes[G 1.11]10-10-2015

G 1.12

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
We stapten in het huwelijksbootje. We trouwden in besloten kring in informele kleding(in game vergeten mijn sims hun avondkleding aan te laten trekken). We zeiden allebei ja.

Afbeelding

Afbeelding
Voor we gingen genieten van onze huwelijksnacht, gingen we eerst breinsmelten.

Afbeelding
Na een romantiesch nachtje bedachten we ons dat we nog de bruidstaart moesten aansnijden. Dat deden we in onze pyjama's.

Afbeelding
Onze punt aten we in onze trouwkleren. Ik had juist speciaal voor die gelegenheid een jurk gekocht, maar tijdens de plechtigheid had ik hem niet aangedaan.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie