Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 5 van 6

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

Oh oh... Aliens!!!! Als deze Teqeq maar niet mijn simmies komt ontvoeren, want dan dan dan... maak ik ruimtesnot van um! Grrrooommmmmmm! *Zei ze geweldadig..... en al stikkende in haar eigen sarcasme*
Afbeelding

Ohh neee hij staat nu voor de deur!!! Bel 112!!! Hij komt mijn simmies halen!!! Neeeejjjj!!! (Dikke paniek nu bij mij....)
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

Potver, valt me daar de sims uit... Hele dag kwijt... Maar goed... Maar weer opnieuw dan... Ik moet overigens opdracht drie (geloof ik) laten passeren want mijn peuters zijn te jong voor vakantie en... Monte Vista leent zich niet echt om een vakantie achtige camping te maken... Ga het wel proberen maar ik denk dat het niet gaat lukken.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

Check in van 23:00 (beetje laat maar er gaat steeds iets mis dus schiet niet op... grrr)
Roxy... was te moe om lekker in het park te spelen. Ze had ook teveel honger en wilde te graag op iets kluiven, ze moest ook nog heel nodig plassen dus dat was eigenlijk loze tijd verspilt om met haar naar het strand te gaan. Petunia was nog erger en moest per teleportatie naar huis gebracht worden omdat die op het strand achterbleef zo moe bleek ze te zijn.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie