Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Dreams 1.1:De prooi van Madame Magez

Ik ben WEERAL begonnen met een nieuw dagboek, ik weet het...Maar ik hou het gewoon niet lang uit,ben nogal snel inspiratieloos...Dan heb ik plots een nieuw idee,maar dat idee past dan helemaal niet bij het verhaal waar ik mee bezig ben...Dus begin ik maar een nieuw!Maar als ik eraan ben begonnen,verdwijnt dat idee plots!Dan probeer ik het nog even vol te houden maar lukt dat niet...Dan speel ik even zonder verhaal maar dan krijg ik EEN NIEUW IDEE en dan begint het van voor af aan....Dus heb ik een nieuw systeem bedacht:eigenlijk een tot-dat-ik-het-helemaal-beu-ben-G
Het zijn allemaal verhalen in één groot verhaal,en dat is een tot-dat-ik-het-helemaal-beu-ben-G
Elk mini-verhaal is een seizoen,dat seizoen eindigt bv met een grote brand daarna zijn het nog een beetje dezelfde sims en families,maar met een ander verhaal dit eerst seizoen gaat bv met een zekere Jamie Corfoc te maken hebben,een meisje dat graag model wilt worden(tot hier is het écht zo wat ik vertel).Maar op het einde van het seizoen is het een hele grote brand bij haar thuis ofzo en overleefd ze het net maar ze krijgt een helemaal andere levensvisie waardoor het niks meer met model worden te maken heeft!En kan ik een nieuw idee beginnen!Snappie?-nee,je kan dingen niet deftig uitleggen-klopt
-
Maar nu het échte verhaal!Ik noem het "Dreams" een erg algemene titel!Het gaat tenslotte over mensen die dromen willen waarmaken!

*voorstelrondje*
Afbeelding
Naam:Jamie Corfoc
Leeftijd:20
Geslacht:Vrouwelijk (duhhh!!!)
Handige informatie om dit verhaal te begrijpen:
Dit is Jamie Corfoc(de "c" spreek je uit als een "k")Haar vader is gestorven in een auto-ongeluk toen ze 8 was.Sindsdien stond haar moeder er alleen voor om haar en haar zus op te voeden.Maar haar moeder had geen diploma en kon dus geen goeie job krijgen waardoor er maar weinig geld in het laadje kwam!Ze kon niet elke dag 3 goeie maaltijden eten en al haar kleren waren tweedehands.Hun moeder gebruikte al haar geld voor haar onderwijs"ik heb geen goed diploma,mijn dochter moet dat wel hebben,dat ze haar later geen zorgen hoeft te maken om geld"Dacht ze.Maar door haar kleding en afkomst is ze alleen maar gepest op school! Kortom: haar jeugd was een hel! Maar daar is ze alleen maar sterker uitgekomen. Ze wil alles,maar dan ook alles doen om haar droom waar te maken. En dat is: Model worden! Ze gaat gaan soliciteren bij het grootstemodehuis/modellenbureau van de stad; White fashion
Afbeelding
Naam:Nangel Cartino
Leeftijd:26
Handige informatie om dit verhaal te begrijpen:
Nangel(spreek je het zelfde uit als "Angel"Maar dan met een n er voor) kwam een paar jaar geleden ook soliciteren bij White Fashion. En...Ze werd toegelaten!Maar toen Madame Magez(die leer je straks kennen)Haar rondleidde hoefde het allemaal niet meer...Zeker niet toen ze de andere modellen leerde kennen! Sindsdien werkt ze achter de schermen bij White Fashion: Ze zorgt ervoor dat de modellen die flauwvallen worden vervangen,of vervangt ze zelf.
Afbeelding
Naam:Jellin'Madame'Magez(spreek uit:Djelin Maakes)
Leeftijd:43(is natuurlijk niet te zien met die ton plastische chirurgie)
Opmerkelijke verslaving:de kleur wit
Handige informatie om dit verhaal te begrijpen:
Madame Magez was vroeger zelf model,maar iedereen weet dat je daar op een bepaald moment een punt achter moet zetten.Dit moment was voor Madame Magez 5 jaar geleden.Niet veel weken daarna opende ze "White Fashion" modellenbureau en modehuis,en inmiddels de bekenste van heel Simsania. Haar doel is simpel:Meisjes er zogezegd perfect laten uitzien(Haar "perfect": Skeletachtig, egoïstisch, sletterig...)stinkent rijk worden en de opvallenste creaties showen.
Afbeelding
Naam: Gaily Chanto
Leeftijd:23
Handige informatie om het verhaal te begrijpen:
Gaily(spreek uit:geejlie)is rijk, knap, egoïstisch,kortom;het perfecte model!Volgens haarzelf dan toch!
Maar ook volgens Madame Magez...Ze is zo goed als haar 20 jaar jongere versie!
Afbeelding
Naam:Doiha Tiëssen
Leeftijd:23
Handige informatie om het verhaal te begrijpen:
Is de donkere versie van Gaily en dus de 20 jaar jongere donkere versie van Madame Magez



Dit was het voorstelrondje!!!Binnenkort komt deel 1!!

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 28 nov 2013, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Dreams 1.0

Hier komt deel 1!!!

Afbeelding
Jamie lag te slapen in haar bed, het was 10h00 ze moest wel eens opstaan,straks komt ze nog te laat.
Afbeelding
"Snel,naar beneden, het is bijna 11 uur,ik moet nog naar het schoonheidsalon voor mijn nagels,nog wat gaan joggen,nog eten,me douchen...En ik moet er als om 14 uur zijn!"
Afbeelding
"Hopelijk is er nog yoghurt.."
Afbeelding
"Nope,dan maar cornflakes..."
Afbeelding
"Afwassen..."
Afbeelding
"En vertrekken naar de manicure!"
Afbeelding
Om 13h30
Jamie reed snel naar White Fashion met een simpele staart,hakken voor een eventuele demonstratie op de catwalk een strak jurkje en nog nagenietend van een massage en manicure was ze er helemaal klaar voor.
Afbeelding
"Het is 5 voor 2...Iedereen weet dat je vroeger moet komen op een afspraak!"
Afbeelding
"Het is denk ik hier."
Afbeelding
"Zo,jij bent dus Jamie Corfoc,vertel eens wat over jezelf!"
Afbeelding
"Over mezelf...Ehh...Ik vind het hier erg mooi..."
Afbeelding
"Ik zei:over jezelf!Je bent in elk geval groot,maar dat is ook het enigste..."Zei Madame Magez ontvreden
Afbeelding
"Wel...Ik ben 20 jaar!"
Afbeelding
"*Dat meisje staat me niet aan...Ze is te vriendelijk!Ik wil pittige,strakke modellen!*Oke,waarom wil je model worden?"
Afbeelding
"Dat is een moeilijke vraag...Gewoon,het lijkt me leuk,en je kunt er veel geld mee verdienen!"
Afbeelding
En iedereen zal wel gezien hebben dat ze haar elleboog tegen de schaal heeft gestoot...
"Shit,die schaal!!!"
Afbeelding
"Ohw...Plastiek..."
Afbeelding
"Wel, Jamie, je bent niet lelijk, en vreselijk grappig om naar te kijken, maar je past hier niet!!!"
Afbeelding
"Hoezo,ik pas hier niet???Iedereen past hier,zelfs Cara Lasagne!!!"
Afbeelding
"IK WIL HIER MODEL WORDEN EN DAT IS NU EENMAAL ZO!!!!!
Afbeelding
"*Ik vind haar plots veel leuker...Dat egoïsme vind ik wel iets hebben!Kom,we doen er nog een schepje bovenop!* Wat maakt dat nu uit??Jij bent lomp,dik en lelijk!En ik wed dat je een paar maanden hebt geoefend om op hakken van 2 cm te lopen!"
Afbeelding
"Hier!Een cadeau!!!"
Afbeelding
"Nog wat nakijken en je bent toegelaten!"
Afbeelding
"Wow,je hebt me erg hard geslagen,want ik dacht dat ik 'toegelaten' hoorde!"
Afbeelding
"Ben je ook!Wat kg's eraf ,wat plastische chirurgie en een paar ton make-up en je bent er!Ga eens op het platformpje gaan staan!"
Afbeelding
"*Wat hebben we geleerd vandaag:ze houd van egoïsme!*Oke,ik zal zien...Maar vergeet niet dat JIJ komt soliciteren bij MIJ!"
Afbeelding
"Zie hier...Een spiegel!Dat ken je waarschijnlijk niet!"Zei Madame Magez bijna of ze zichzelf geloofde!
"Jawel hoor...En jij moet er dringend een kopen!"
Afbeelding
"Je hebt erg brede heupen...En in mijn nieuwe collectie zitten veel froezelrokjes...*Niet dat zij ooit een opdracht gaat krijgen*Gelukkig zitten er ook wat jurken met schoudervullingen bij,dat compenseert wat."
Afbeelding
"Hmm...Je hebt ook wel wat kont...Dat wordt 20 kg vermageren,peertje!"
"Ahum,het is Jamie!En ik weeg amper 60 kg!!"
"Ik noem je peertje!En 15 kg is mijn laatste bod!!"
Afbeelding
"Je mag hier voor derest van de dag vrij rondlopen,maak gebruik van de fitnesszaal, want je moet tegen over 2 weken 15 kg afvallen!"Zei Madame Magez boos
"Eh...oke"

Dit was deel 1
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Dreams 1.1:De prooi van Madame Magez

Je hoeft niet altijd een reactie te wachten. Veel mensen lezen je verhaal wel, maar antwoorden gewoon niet of hebben daar geen tijd voor. Reacties krijgen heeft tijd nodig, dus wacht gewoon rustig af en update wat meer, dan begint het vanzelf te lopen.

Leuke proloog trouwens.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Dreams 1.1:De prooi van Madame Magez

itsmemanouk schreef:Je hoeft niet altijd een reactie te wachten. Veel mensen lezen je verhaal wel, maar antwoorden gewoon niet of hebben daar geen tijd voor. Reacties krijgen heeft tijd nodig, dus wacht gewoon rustig af en update wat meer, dan begint het vanzelf te lopen.

Leuke proloog trouwens.

Dat weet ik wel,maar ik heb van nature al een erg laag zelfbeeld en ik wil daarom graag op tijd horen dat mensen iets dat ik heb gemaakt ofzo leuk of goed vinden
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Dreams 1.1:De prooi van Madame Magez

Oke,ik heb besloten:ik ga gewoon geen enkel verhaal meer maken!het ligt aan mezelf,hoor...ik geraak dingen gewoon veel te snel beu,vooral als ik juist heb ontdekt dat ik perongeluk alle screens van een volledig deel heb verwijdert!ik ga wel verder dat met gitte's vanallesennogwat

ik ga misschien wel nog een 365 ofzo maken...

Laatst gewijzigd door gitte2001 op za 30 nov 2013, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie