Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Moet Stephanie personeel nemen?

Peiling eindigde op do 21 nov 2013, 19:05

Ja!Een kuisvrouw,butler...Laat maar komen!
1
33%
Nee!Dat ze alles zelf doet!
1
33%
Een kuisvrouw kan handig zijn
1
33%
Totaal aantal stemmen: 3

26 berichten • Pagina 1 van 2

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Welke weg je uit zal gaan:1.8:Back to the future

Hallo....Ben terug wat gekalmeerd van dat gedoe dat ik een tips topic had geopend omdat altijd iedereen me gemeen vindt en ik wou dan eens mensen helpen en open een topic met tips om verhalen te maken enzo en dan zegt iedereen dat het nutteloos is...Op zo'n moment voel je je ook nutteloos...Maar nu terug tersprake: Ik ga een screens-ding starten,met een bepaalde familie ik ga het niet echt met een bepaalde hoeveelheid dagen enzo doen maar het is ook geen verhaal-verhaal(kortom:ik weet niet of het hier moet of bij dagboeken)

Maar euhhmm,,ik zal beginnen!Hier komt de proloog!
Afbeelding
Als je klein bent,(2-7 jaar) zeg je dingen zoals:ik word comboy!Ik word prinses!Ik word fee!Ik word superheld!!! 5-10 jaar later zeg je dingen zoals:Ik word actrice/acteur!Ik word zanger/zangeres!Of:ik word simpelweg rijk en beroemd!(om een specifieker voorbeeld te geven:Ik wil een paar(succesvolle cinema-)films regisseren(en er in meespelen) een eigen stripreeks hebben (zowel als de tekenaar als het hoofdpersonage) en de bekenste modeontwerster worden van de wereld!)
Afbeelding
Maar tegen dat je volwassen bent,besef je dat dit niet zal gebeuren dan zal je voor normale,saaie dingen kiezen.Maar dat weet je eigenlijk niet zeker, je kan niet in de toekomst kijken.Wie weet wordt je wel: prinsen,fee,cowboy,hollywoodactrice,hollywoodacteur,dinosaurus,popster,miljardair,superheld,robot,
tijdreiziger,reus,......
want...Je kan nooit weten... Welke weg je uit zal gaan
Afbeelding
Dit is:
Stephanie Mcclain
Eigenschappen:
-gestoord
-sterrenkwaliteit
-onaangepast
-virtuoos
-zuinig
Leeftijd:21
Levensdroom:beroemde poster worden.
En hier komt haar verhaal:
Afbeelding
Hallo,ik ben Stephanie Mcclain ik ben 21 jaar oud en gitaarverslaafd. Maar dat, dat is bijzaak.
Mijn ouders zijn gestorven toen ik 5 was vanaf dat moment woonde ik bij mijn vreselijke tante Meglevia. Ze was ontzettend streng, gemeen, maar wel rijk zo is ze enkele weken geleden gestorven. Ze had zelf geen kinderen dus ik, als dichtste familielid, heb al haar geld geërft vanaf dan had ik de kans om alleen te wonen, en dat heb ik dan ook gedaan. Zoals er al eerder is vermeld; Ik wil beroemde popster worden...En nu, nu heb ik een onderbetaalt baantje in een muziekwinkel maar ik wil mijn droom waarmaken. Lees dit!En weet welke weg ik en mijn nakomelingen uit zullen gaan.
Afbeelding
En ohja: ik woon in het zonovergoten Twinbrook! Vertaling:Het is al 3 dagen aan één stuk aan het regenen.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 21 nov 2013, 19:43, 14 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Welke weg je uitgaat(proloog)

Afbeelding
Ik lig te slapen,ik weet het...Erg interessant.
Afbeelding
Ondertussen staat er een megalelijke man aan de deur,waarschijnlijk paparazzie...Ik heb een bekende gekust.
Afbeelding
En omdat ik toch nog lig te slapen,ga ik jullie een kleine rondleiding geven in mijn huis.Dit is de gelijksvloers
Afbeelding
Eerst verdieping
Afbeelding
Zolder
Afbeelding
Ik ben eindelijk wakker.Ik weet het,ik heb geslapen in mijn bikini.Even wat lekkere wafels maken,ik kan best nog goed koken.
Afbeelding
Weet je,iedereen zegt dat ik mager ben,snap jij dat nu?
Afbeelding
Mensen die wafelverslaafd zijn zijn niet mager.
Afbeelding
21:30,na het werk
Ik heb promotie gekregen!Yes!!!
Afbeelding
Nog even langs de boekenwinkel,om wat nieuwe recepten.daarna ga ik naar huis
Afbeelding
Om me op de eerste plaats te douchen,ik voel me megaplakkerig.
Afbeelding
Daarna eerst nog wat opruimen.
Triiiiiing
Sh.it de bel gaat.
Afbeelding
"Ehh,Hallo!Wie bent u?Ik ben Stephanie Mcclain"
Afbeelding
"Tuurlijk weet ik wie u bent!Mag ik u wat vragen stellen?"En ze begon al voor dat ik nee kon zeggen:
Bent u echt samen met George Mokosh?
-Nee,we hebben enkel eens gekust!
Hoe is uw relatie met hem?
-Ik heb geen relatie met hem,we hebben gewoon één keer gekust op een feestje.
Hebben jullie al seks gehad?
-Nee!EEN KLEIN KUSJE ALLEEN MAAR!
Bespaar me de details,bent u soms zwanger van hem?
-NEE!NEE!NEE!Ik ken die man amper!Ga weg!
Fioe,die is weg!
Afbeelding
Zalig,gaan slapen!
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Welke weg je uit zal gaan:1.1:Beroemd worden is niet all

Het is nog maar het begin,en dus nog niet echt spannend...
Afbeelding
De volgende ochtend zit ik al meteen in een van mijn nieuwe kookboeken te lezen.
Afbeelding
Ook is het erg mooi weer,en ik moet pertoeval vandaag niet gaan werken!!!Hier moet ik van genieten.
Afbeelding
In het park
He!Een verfdouche!Dan kan ik eens iets aan mijn bleke kleurtje doen!
Afbeelding
Niet leuk!
Afbeelding
Joehoe!!!Dit heb ik vroeger nooit gehad!En het is leeeeeeeeuuuuuuuukkkkkkkk!!!!!
Afbeelding
Zie me zitten,helemaal paars...
Afbeelding
Nog wat rolschaatsen...
Afbeelding
Het lukt...Een beetje...(en het zijn dan nog makkelijke rolschaatsen!)
Afbeelding
Ik kan het...
Afbeelding
...Niet!Sorry!
-Geeft niet.
Afbeelding
Ik denk dat ik ga stoppen...
Afbeelding
Wat een mooie bloemen!Ik ga er wat meenemen naar huis.
Afbeelding
En een tijdje later ga ik ook naar huis...
Afbeelding
Om mijn bloemen een mooi plaatsje te geven!!

Dit was 1.2!!Nogmaals:er gebeurt nog niet echt veel.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Welke weg je uit zal gaan:1.2:Een leuke dag

Ik heb juist vooruit in de tijd gekocht,misschien kan ik nog een deel maken,maar ik wil het liefst van al zo snel mogelijk spelen .

Hier komt deel 3:
Afbeelding
Ik woon nu al enkele maanden in Twinbrook. Ik kan beter gitaar spelen en begin af en toe al in een tijdschrift te staan.
Afbeelding
Ik ben ondertussen wat verdikt...
Afbeelding
En mijn kranten collectie is aangevuld.
Afbeelding
Ik was buiten mijn kranten weg aan het doen,tot ik plots telefoon kreeg:
Afbeelding
Hallo,met wie spreek ik?
Kom naar het park,doe je duurste kleren aan en neem eventueel een chique gitaar mee!Er staat je een verrassing te wachten!
En typisch mij,ik doe het...
Afbeelding
Ik kwam er aan en er ontplofte iets,recht in mijn gezicht!Mijn mooiste gitaar,duurste kleedje...Verpest!
Afbeelding
En natuurlijk is die paparazzi er ook weer bij!Degene die zei dat ik naar hier moest komen,wring ik de nek om!
Afbeelding
Ik liep zo snel als ik kon naar mijn auto om naar huis te gaan.Dit is gewoon het ergste wat je kan overkomen!
Afbeelding
Naar huis!En daar blijf ik nog enkele dagen!
Afbeelding
De volgende ochtend voelde ik me nog niet echt goed,als zo iets je thuis overkomt met wat familie erbij, oké.En spijtig van die jurk,Maar in een groot park met paparazzi die achter je kont aan loopt?Nooit!
Afbeelding
De telefoontjes bleven aanhouden.Telkens moest ik weer mijn mooiste kleren aantrekken!Ik ging erop in, je kunt nooit weten...
Afbeelding
En deze keer was het geen ontploffing!Ik moest enkel onschuldige optredentjes geven aan mensen om hun te feliciteren ofzo. Het was wel vermoeiend, costant van de ene naar de andere plek...
Afbeelding
Op een bepaald moment stuurde de geheimzinnige een sms'je "Ga naar Champ les sims in Frankrijk" Stond er...Wat is daarvan de bedoeling?
Afbeelding
Maar ik ben té nieuwsgierig en doe het weeral...Wat staat er me te wachten?

Dit was deel3...Over een paar delen zal vooruit in de tijd aanbod komen.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op wo 13 nov 2013, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Welke weg je uit zal gaan:1.3:Iritante telefoontjes

Stephanie is naar Frankrijk gegaan,wat ze niet weet is dat er haar een grote verrassing te wachten staat

Afbeelding
(niet letten op mijn kleren,komt door een stylist waar ik naartoe ging voor ik vertrok)
Ik was nog maar juist aangekomen bij mijn hotel of ik kreeg alweer een smsje!!
Er stond:
Ga naar de graftombe achter het nectarmaakdinges (ben even die naam vergeten... :sweatdrop )
Afbeelding
Even later kreeg ik het preciese adres gesms't en ging ik ernaartoe. Er was eigenlijk niet veel maar dan een heuvel en wat rotsen...Tot ik zag dat er ook een trap was.
Afbeelding
Ik ging naar beneden...En, yey!! Stenen langs de ene kant...
Afbeelding
...Een raar gat in de muur naast me...
Afbeelding
En hetzelfde met de andere muur!
Afbeelding
Ik deed de stenen weg en duwde wat tegen de muur.
Afbeelding
Voor ik het wist was hij open.Ik had het wel eens in films gezien...En je kan nooit weten.
Afbeelding
Ik liep verder de volgende kamer in,even raar en eng als de vorigeenkel stond ik,zonder da tik het door had,op een platform met 2 voeten erop. Misschien een valstrik...Dat kan die sms'er me niet aan doen!Waarschijnlijk is dit een idiote grap.
Afbeelding
Ik ging er eens stevig op gaan staan...Ik ben zo nieuwsgierig wat er gaat gebeuren!!!
Afbeelding
En jawel...De deur voor me kwam los te zitten!
Afbeelding
Ik ging langs een trap naar beneden en...Nee,mag niet!
Afbeelding
Een doolhof!!!Waar ben ik aan begonnen?
Afbeelding
Ik dwaalde er wat door...Op de struikjes staan doorzichtige,scherpe pinnen.Dus er gewoon over stappen kan ik niet!
Afbeelding
Op een gegeven moment kwam ik een tentje tegen.Leuk,ik kan wat slapen!...
Afbeelding
...Maar ernaast ligt een skelet,dus ehh laat maar.
Afbeelding
Ik liep wat terug en zag een deur,misschien wel de uitgang!
Afbeelding
Ik ging naar binnen en...
Afbeelding
Hu?Wat is hier aan de hand??

Wat zou Stephanie zien?Wie is de geheime persoon die sms'jes stuurt en haar de hele tijd belt?
Dat zie je in deel 5!
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Welke weg je uit zal gaan:1.4:Het geheim bijna ontrafelt

Hier komt deel 5:

Afbeelding
Het enige wat hier is is dat rare ding...
Afbeelding
In het midden is er een platformpje!Wat zou er gebeuren als ik daar nu eens opstap?
He!De kamer begint te verdwijnen?
Afbeelding
Ik werd er helemaal ingezogen,en...
Waar ben ik?Het is hier echt helemaal anders!!!
Afbeelding
Ik weet een ding:Ik zit niet meer in een oude grafkelder in Frankrijk!
Afbeelding
Hallo,Bent u Stephanie Mecclain?Ik hoop van wel,sorry van de geheimzinnigheid,maar we moeten u iets zeggen:u bevind zich momenteel in het jaar 3507 en dat rare ding was een tijdportaal.
Afbeelding
Hoor je me lachen?HAHAHA!En, waar is de verborgen camera?
Afbeelding
Dit is menens,Wij weten alles over uw toekomst u zou normaal gezien érg beroemd worden,je familie wordt generaties lang geliefd door iedereen,is rijk, en je weet nooit wat de mensen van de volgende generatie worden.Maar dat is niet gebeurd in deze toekomst!En dat komt doordat u was zoals u nu bent.Meer informatie vind je bij je 2 nakomelingen, oude mensen achterachterachterachterachterachterachterachterachter-heel veel achter-kleinkinderen van uw dochter.
Afbeelding
Ik geloof er niks van,maar goed...wat is hun adres...Wacht,dochter?Ik haat kinderen!
-Dat is het juist...Uw toekomstig egoïsme is een bedreiging voor de toekomst van je familie,of wat er ook van komt!En ohja, Moloshkoshmoshtoshstraat nr -2514,254897
-Yep,is een logisch adres...
Afbeelding
Hier is het dan...Mooi huis!Ik snap niet waar die freak een probleem van maakt!
Afbeelding
Hmm...Ik zie niemand!Waarschijnlijk niet thuis.
Afbeelding
De volgende dag
Ah,nu is er wel iemand thuis!
Afbeelding
Hallo!Jij bent zeker Antony?Kom hier!Ik kom uit het verleden!*En nu komt er een presentatrice van een tvshow tevoorschijn..*
Afbeelding
Eh..Leuk!Maar,wie ben jij eigenlijk!?
-Stephanie Mcclain!Dat weet jij toch?
-Oke!In dat geval,kom binnen!*En DAT is een voorouder van mij?*
Afbeelding
Wow,heel mooi huis!Jullie hebben het niet slecht!
Afbeelding
Ja...En het is maar 1/1000000000 waard van wat jij voor ons hebt gespaard...Geld....Dat het enigste is!
Afbeelding
Wow!word ik dan zo rijk en perfect?MEGACOOL!!!
Afbeelding
Je begrijpt het niet!Je moet iets doen of je wordt een egoïstische,verwende diva met een ton plastische chirurgie!
Afbeelding
Ik ken het hele familiegeschiedenisboek uit mijn hoofd...Ik g/...
Afbeelding
...Ik begrijp jullie probleem niet...Ik word rijk en beroemd,en 20 generaties later is mijn familie dat nog steeds!Meer is er toch niet nodig?Ik weet nu dat ik perfect ben,en kan terug naar huis!Daag!!!
Afbeelding
Laat mij nu uitpraten!!!Laat maar,er valt niet met jou te praten!Misschien besef je het niet,maar jij wordt in de toekomst(haha,domme grap van mij!) rijk genoeg om een heel continent te kopen!Als jij nog meer één verkeerde keuze maakt,kan dat al serieuze invloed hebben op je kleinkinderen,die je krijgt nadat jij eerst zwanger bent geworden van een getrouwde man na een wilde nacht!Ik ben het enigste,maar dan ook enigste overblijfsel!
Afbeelding
Oh, sorry meneertje!...Oke,ik zal geen continenten kopen!Goed?Ik begrijp niet waar jullie een spel van maken!Wat kan mij dat schelen?En,wat wou je me nog vertellen?En waarom heb jij eigenlijk geen kinderen?Of,aan je leeftijd te zien,kleinkinderen?
Afbeelding
Ik ben 300 jaar oud...En mijn vrouw is onvruchtbaar...
Afbeelding
En dat van geen continent kopen,is al een goed begin!
Afbeelding
Daarna ging ik eens gaan kletsen met zijn vrouw...
Hallo!Ik ben Stephanie,en ik kom uit het verleden!
-Superleuk!Wacht...Stephanie...Mcclain?
-Ja!
Afbeelding
Hu...Nu ben ik al minder enthousiast!
Afbeelding
Was ik dan zo slecht?
-Ja!
Afbeelding
Echt?...Sorry,ik denk dat ik weg moet!
Afbeelding
Dit is dat ding waar ik uit ben gekomen...Als ik echt zo slecht word...Moet ik er misschien toch iets aan doen!Ik ga terug naar huis...
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Welke weg je uit zal gaan:1.5:schokkende waarheid

Afbeelding
Hoe kom ik hier?Je zou verwachten dat ik terug in die grafkelder terecht kom...
Afbeelding
Die nacht
*Hmm...Zou ik het doen?Mijn zangcarrière laten vallen en vriendelijk blijven?Of me er niks van aantrekken?Ik heb er geen last van!Maar ik moet mijn goed hart misschien toch eens laten zien...Nee!Mijn -heel veel achter-Kleinzoon moet zich niet met me bemoeien!Ik doe wat ik wil!*
Afbeelding
De volgende ochtend
Ik ga gewoon doen wat ik wil!En als ik een verwende diva word,is dat maar zo!Nah!
Afbeelding
En evengoed was het allemaal maar een droom!Vanmiddag gewoon weer naar mijn werk gaan dus!En tijdreizen...Haha!
Afbeelding
Of misschien was het geen droom...Tja,ik ga gewoon nog steeds doen wat ik wil!En buiten gaan kijken of er geen naar-de-toekomst-reis-ding staat
Afbeelding
Hmm..Zo zag het eruit...
Afbeelding
En ohwja,Ik moet naar mijn werk!Me nog snel douchen en klaarmaken!
Afbeelding
Ze mogen zeggen dat ik niet goed bezig ben...Ik moet toch een rijke zangeres worden,Kan ik mijn huis verbouwen, want ik zit hier echt krap.
Afbeelding
En nu vliegensvlug naar mijn werk!
Afbeelding
Na het werk
Zucht...Mensen feliciteren is moeilijk...
Afbeelding
TIEDELADOE!!!!TIEDELADOE!!!
En nu gaat mijn gsm ook nog eens...Het is 23:00!
Spreek ik met Stephanie Mcclain?
Ja...
Eindelijk!U pakt op!U kunt morgen zangaudities doen in het park voor een optreden!En u kunt er veel geld mee krijgen!
Leuk...Dan heb ik misschien genoeg geld om te verbouwen!
Afbeelding
En nu eindelijk in mijn bed!
Afbeelding
De volgende dag deed ik auditie,en ze vonden het goed!!Ik word rijk!!Mijn eerste echt optreden!
Afbeelding
En ik ben meteen beginnen verbouwen,Het deel op palen is er bijgekomen.

Dit was deel6
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Welke weg je uit zal gaan:1.6:Ik doe wat ik wil!

Hier komt deel 7....Als je dit hebt gelezen,plaats dan een reactie!kwestie van weten dat ik lezers heb

Afbeelding
Gewoon,de volgende dag
Ugh!Die regen!Vreselijk!
Afbeelding
He,Wie is dat?
Afbeelding
He,jij!Wacht eens!
Afbeelding
He...Ja?
Afbeelding
Wat wil je tegen me zeggen?Ik moet dringend naar huis...Vandaar.
Afbeelding
Oh...Gewoon,ik zag je zo door de regen lopen,nog nooit gehoord van een paraplu?
Afbeelding
Oh,Jawel hoor!Ik moest een tentje binnen zetten en het vloog weg...Het zit ondertussen misschien al in het park!Wacht,Ben jij niet Stephanie Mcclain,die zangeres?
Afbeelding
Jaja, dat ben ik! Ik geef vanavond een concert in het park...Hopen dat het dan niet meer regent!
Kom je?
-Ohw,als je wilt.
-Ja,dat wil ik!Wil je misschien binnenkomen?Je bent kleddernat!Dat tentje betaal ik later wel terug.
Afbeelding
Je hebt een mooi huis!
-Bedankt,ik ga even wat cornflakes halen,moet je ook wat hebben?
-Nee,bedankt
Afbeelding
Hij is nochtans lekker hoor!
-Kan,weet je wat best wel grappig is?Mijn zusje is fan van jou...En ik zit bij jou thuis!
Afbeelding
Leuk voor je...Ik ga even wat ding in de vaatwasser zetten.
Afbeelding
Oké.
Afbeelding
Heb je eigenlijk kaartjes voor het concert?
-Nee...
-Ik wil je er wel eentje geven hoor
-Leuk,bedankt!En ik ga mijn zus lekker niet meevragen!
-Haha!
Afbeelding
Hoe kom je aan die edelstenen?
-Een erfenis van mijn tante...Ze is een tijdje gleden gestorven
-Erg voor je...
-Erg?Erg?Helemaal niet!Ze was supergemeen, en ik kan nu doen wat ik wil!Ik woonde namelijk bij haar...Het is al 17 uur...Ik moet me klaarmaken voor mijn concert,En ik heb geluk dat het podium overdekt is...
Afbeelding
Om 19:00 in het park
Wanneer moet ik nu beginnen...
Afbeelding
En ik zie Andrew(zo heet hij) nergens...
Afbeelding
Oh!Daar staat hij!Dan kan ik beginnen!
Afbeelding
Oke mensen,ik ga beginnen!
Afbeelding
(Dit is even in fantasietaal :fluit )
Mashamoemoe, diedadoe!!!! Mokoroknof! Stekanoeeeeeeeeeeeech, Aah! Dokonolitande! Aah! Dokonolitande....Jaaaaaaaaah!
Afbeelding
Leuk!De mensen dansen mee!
Animoengotiesté!Shinalolokof!Animesétandé!Lalamoengotheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!Agaliganoe!
Dat was "Nineengé,et Animoe"
Afbeelding
En nu volgt "Shakato,le numbong de Lievo"
Sha...Ka...Tooooooooooooooooooooo!!!Lievo,Shakato....Lula,le numbong deeeeeeeeee!!!!Kiësto!.....
Afbeelding
Na het concert
Wat zou Andrew ervan vinden?Zou hij het goed vinden?Oké,ik geef toe...Hij is best wel knap...En leuk... En lief...
Afbeelding
Andrew,hoe vond je mijn optreden?*zeg goed zeg goed*
Afbeelding
Leuk, je kan goed zingen!Vooral "Shakato,le numbong de lievo" vind ik een leuk liedje!Maar ik moet je ook nog iets anders zeggen...
Afbeelding
Hij pakte me vast, en...
Stephanie,dit wil ik je al sinds vanmiddag vertellen!
Afbeelding
:sweatdrop ik weet het...Ik laat mijn sims vlug koppeltjes worden...
Afbeelding
Ehh...
Afbeelding
Op een ander moment....
We...Waar....


Dit was deel 7!Moehaha,lekker spannend!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie