Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

3G met familie Plomp* 7/11/2013!

Afbeelding

Aan: petronellaplomp@simsnieuws.nl
Van: rosadeposa@simsnieuws.nl
Onderwerp: eerste mail

Hallo vrouw-die-ik-gedwongen-moeder-moet-noemen,
Ik ben aangekomen in het huis van uw overleden broer. Huis? Eerlijk gezegd een oud krot. Hij heeft me opgezadeld met een lekkage van hier tot Tokio. Aardig van hem dat ik het voor een prikkie mocht overnemen, maar er moet nog veel gebeuren voordat ik me hier veilig voel. In ieder geval ben ik blij dat ik van u af ben.

Afbeelding

Nooit geweten dat een lekkage verhelpen zo lastig is. Gelukkig kwam er een aardige man (lees: ik weet niet zeker of het eigenlijk wel een man was) om het probleem te verhelpen.

Afbeelding

Terwijl het manwijf bezig was met het repareren van mijn kranen, kwamen een aantal buurtbewoners kennis maken. De vrouw ging vrijwel direct weer weg, maar de man (Richard Stok heette hij) was aardig en hij kwam binnen. Goh, mijn eerste vriend ooit. Met hem zou ik wel een stokje willen steken (ha-ha, snapt u hem? Natuurlijk niet, oude koe).

Afbeelding
Afbeelding

Het manwijf was ondertussen klaar en Stokkie en ik maakte goede-oude lol.

Afbeelding

Ik wilde nog even laten weten dat mijn vissen Jan en Jans ook de reis hebben overleefd. Ze hebben trouwens last van winderigheid, er komen allemaal bubbeltjes naar boven gedreven elke keer als ze hun bek open doen.

Afbeelding

Nou, vrouw-die-ik-gedwongen-moeder-moet-noemen, het gaat u niet goed. Ik hou niet van u en laat me met rust. Tot de volgende keer!

Vriendelijke groet van uw dochter,

Rosa Plomp (Rosa met een S, geen Z)

Afbeelding

Verzenden.

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op do 07 nov 2013, 22:26, 3 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: 3G met familie Plomp*

Aan: petronellaplomp@simsnieuws.nl
Van: rosadeposa@simsnieuws.nl
Onderwerp: party time!

Hallo moeder-achtig-iets,

Ik heb vannacht over u gedroomd. Het was eigenlijk geen droom, het was eerder een nachtmerrie maar ik denk dat u trots op me moet zijn dat ik überhaupt aan u gedacht heb.

Afbeelding

Dus, na het ontbijt begon het huishoudelijke werk. De rekeningen moesten betaald worden en ik zocht voor werk in de plaatselijke krant (ik ben aangenomen, als proefkonijn in het lab). Over de rekeningen gesproken: be-la-ch-el-ijk duur! Wat een stelletje uilskuikens op het gemeentehuis.

Afbeelding
Afbeelding

Ik besloot trouwens die oude fiets van ome Theodorus uit te proberen en ik ben naar het festivalkavel gefietst.

Afbeelding

En eenmaal daar kreeg ik honger, dus besloot ik mee te doen aan een hotdog-race. Ik verloor. Zoals gewoonlijk. (Dat heb ik vast en zeker van u geërfd)

Afbeelding

De hotdogs alleen, bevielen me niet zo goed dus het kwam er allemaal weer uit. Het hoopje kots leek op uw hoofd!

Afbeelding

Het was ondertussen warm geworden, dus besloot ik maar te gaan keepen in bikini. (Ik kreeg heel wat aanmoedigers!)

Afbeelding

Raad eens wie ik tegen kwam op het feest: Stokkie! We zijn vrienden geworden. Nu staat het met onze vriendenweddenschap 1-0 voor mij (loser, ha-ha).

Afbeelding

En voordat ik naar huis ging heb ik nog een lekker blauw-frambozen ijs gegeten.

Afbeelding

Moeder, het gaat u niet goed!

Kus van je dochter Rosadeposa

Verzenden.
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: 3G met familie Plomp* 5/11/2013

Aan: petronellaplomp@simsnieuws.nl
Van: rosadeposa@simsnieuws.nl
Onderwerp: nieuwe meubels

Beste vrouw-die-mij-op-de-wereld-zette,

Vandaag was het mijn allereerste werkdag als proefkonijn op het lab. Ik had er ontzettend veel zin, misschien kunnen ze daar iets doen aan dat stemmetje in mijn hoofd?

Afbeelding

Zoals gewoonlijk kwam ik te laat buiten want mijn vervoer was al een half uur weg. Dus besloot ik de fiets van ome Theodorus weer te pakken en maar naar mijn werk te fietsen (ik moest trouwens afschuwelijke kleding aan van mijn baas. Zodat u weet wat ik bedoel: dezelfde kleding als die in uw kast hangt).

Afbeelding

Op de terugweg naar huis fietste ik langs een vuilnisbelt en zag nog al interessante spullen staan. Zo vond ik een tafel en een stoel, en heel wat schroot dat ik voor een prikkie kon verkopen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De tafel en stoel heb ik uiteindelijk zelf gehouden en opgeknapt, en met het verdiende geld van het schroot, kocht ik een nieuw behangetje voor mijn woonkamer (ome Theodorus heeft werkelijk waar de aller lelijkste smaak ooit)

Afbeelding

Terwijl ik Jans en Jan aan het voeren was, ging de voordeurbel. Ik hoopte echt dat u het niet was want dan zou ik ter plaatse een hartstilstand gehad hebben.

Afbeelding

Maar gelukkig was het Stokkie, die zin had in een kop koffie (hé, dat rijmt.. oh, toch niet..)
Hoe dan ook, Stokkie werd nogal heel intiem - het rood stond op mijn wangen! Maar zoals u me kent, heb ik hem nog even wat van mijn merkwaardige theorieën over het bestaan van aliëns verteld. Volgens mij geloofde hij me niet..

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb Stok uiteindelijk de deur gewezen en ben mijn bed ingekropen, met mijn dagelijkse kleding aan (hou op met je gezeur, daar had ik gewoon zin in).

Afbeelding

Nou, vrouw-die-mij-op-de-wereld-zette, krijg ik ooit nog een mail van je terug?

Een dikke smakkerd van,

Rosa Petronella Antonia Wilhelmina Sofia Maria Anna Juliana Plomp (of zeg maar gewoon Rosa, of Roos, of Roosje, of RPAWSMAJ)

Verzenden.
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

3G met familie Plomp* 7/11/2013!

Aan: petronellaplomp@simsnieuws.nl
Van: rosadeposa@simsnieuws.nl
Onderwerp: zombie-aanval!

Hallo moeder..

Ik heb al een tijd niets meer van u gehoord? Heb ik u misschien beledigd? U weet dat ik een grote flapuit ben, toch? U bent toch niet dood? Hallo? moeder?

Ik had vanmorgen een klein ongelukje met mijn toilet, hij liep over en geloof me, ik stonk de rest van de dag een uur in de wind!

Afbeelding

Zoals elke dag moest ik vandaag werken, ik heb nog steeds geen promotie gemaakt (ook al help ik mijn baas dag in, dag uit). Na mijn werk besloot ik af te spreken met Stokkie en we gingen naar het plaatselijke clubhuis om een beetje te poolen.

Afbeelding

En natuurlijk moest ik Stokkie even laten weten dat ik de beste van de hele wereld was.

Afbeelding

Stokkie lachte zich dood (Ik noem hem trouwens Stokkie, omdat zijn achternaam Stok is. Snapt u 'm?) maar daarna greep hij naar mijn gezicht en knuffelde me een beetje!

Afbeelding

Ik flipte hem eventjes en Stokkie leek zich er niets van aan te trekken..

Afbeelding

Ohja, mijn theorieën over zombies kloppen: ZE BESTAAN! Er kwam er eentje uit de grond toen het middernacht werd..

Afbeelding

En terwijl mijn gedachten helemaal bij de zombies waren, kuste Stokkie me opeens (en ik kuste hem terug, met mijn wasmachine-theorieën in mijn achterhoofd).

Afbeelding

We hebben de rest van de avond karaoke-liedjes gezongen (en geloof me, ik kan 100 keer beter zingen dan u kan).

Afbeelding

En ik en mijn aantrekkingskracht trokken natuurlijk nog een zombie aan..

Afbeelding

Dit was eventjes mijn dag samengevat, wanneer hoor ik van u? (Stiekem mis ik u wel een beetje hoor..)

Groetjes van uw zangtalent,

Roos

Verzenden.
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: 3G met familie Plomp* 7/11/2013!

Zoals jullie zien ben ik al een lange tijd niet meer online geweest. De Sims is door een crash van mijn computer gehaald en nu kan ik niet meer Simsen. Maar geen paniek - want mijn lieve papa is hard bezig om alles terug te halen. Met familie Plomp zal ik waarschijnlijk opnieuw moeten beginnen, maar dat ga ik zeker doen want ze was serieus mijn favoriete familie. Allemaal een fijne Kerst gewenst en de beste wensen voor 2014!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie