Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
VictorSimmie
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 26 okt 2013, 02:16

Money Problems & Social Problems - Update 3

Afbeelding

Inleiding

Afbeelding

Hallo, ik ben Hailey en ik ben 32 jaar oud. Ik heb pas een vechtscheiding achter mijn rug en ik zeg het je: Het was echt een verschrikkelijke tijd!
Door de vechtscheiding ben ik echt heel veel kwijt geraakt waaronder geld, vrienden en mijn werk. Ik heb het dus nu niet gemakkelijk, ik kan bijna geen rekeningen meer betalen.
Het enige wat ik nog heb is mijn huis en mijn 2 lieve kindertjes. Ze zijn me alles en ik zal ze voor altijd beschermen en verzorgen.

Afbeelding

Dit zijn ze, Sophie & Danny. Danny is de oudste van de 2. Hij is 11 jaar en hij weet dus veel van wat er allemaal gebeurd is.
Sophie is 2 jaar jonger dus 9, ze kan het ook nog wel herinderen dat mijn ex mij in elkaar sloeg en opeens verdwenen was. Ze vond het vreselijk en heeft er een licht trauma aan overgehouden.
Eigenlijk is dit huis waar we nu in wonen te duur voor mij maar ik een lening gevraagd aan de bank omdat ik anders het huis uit moest.

Afbeelding

Dit is dus ons huis. Eigenlijk is het veelste groot voor ons drieeén, maarja anders moet ik ergens gaan wonen in een flat en dat wil ik ook weer niet.
Ik krijg maandelijks een uitkering maar daarmee kan ik niet alle rekeningen mee betalen want het onderhoud voor ons zwembad is echt enorm duur. Eigenlijk zou ik m willen weghalen maar dat vind ik niet leuk voor mijn kinderen.
Zij gaan bijna elke dag daar zwemmen dus dat doe ik hun niet aan. Die grote auto die je daar ziet was nog van me oude echtgenote. Ik ga m denk ik verkopen op internet want dan heb ik weer wat extra geld voor rekeningen en eten.

Afbeelding

Ik ga even in het kort vertellen hoe het allemaal is gegaan met mijn oude echtgenote.
Het begon allemaal 2 jaar geleden toen ik mijn ex betrapte met een andere vrouw in de woonkamer. Ik werd woedend en heb hem eruit gegooid. In de nacht kwam ie inbreken in mijn huis en heeft ie daar alles kapot gemaakt.
Sophie zag dat en heeft mij meteen geroepen. Ik belde de politie en hij werd opgepakt. Toen de politiewagen weg reed zei hij door het raam "Ik ga jou leven helemaal kapot maken Hailey!"
Ik werd er echt helemaal bang van.. Een paar maanden laten viel de scheiding plaats. Het was een verschrikkelijke tijd, alleen maar bellen met de advocaat, jeugdzorg en die andere zooi waar je eigenlijk niks aan hebt.
De kinderen vroegen telkens waar hun vader was, ik moest toen elke keer huilen. Soms werd ik ook zo boos dat ik ze had geslaan. Ik heb daar echt heel veel spijt van en dat mag nooit meer proberen.
Sins mijn ex weg zit ik in een hele erge financiële crisis.. Mijn ex werkte en ik had geen baan dus hij was de geldverdiener in huis.
En natuurlijk als ie weg is krijgen we geen geld meer en geen geld meer hebben is geen rekeningen meer kunnen betalen en geen leuke dingetjes meer kopen voor de kinderen. Gelukkig krijg ik nog wel kinder alimentatie maar daar houd het bij op.

Laatst gewijzigd door VictorSimmie op za 02 nov 2013, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
VictorSimmie
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 26 okt 2013, 02:16

Re: Money Problems & Social Problems - Inleiding

Dankjulliewel! :D

Afbeelding

Deel 1 - rekeningen

Afbeelding

"Hoi, ik ben Sophie! Ik ben 9 jaar en mijn lievelingskleurtje is roze. Ik heb een hele lieve broer en hij heet Danny!
Soms denk ik wel eens na over de situatie waar mijn Mama en wij in zitten en dat vind ik niet echt leuk. Eigenlijk mis ik mijn Papa wel maar het is ook wel beter dat ie een tijdje weg is.
Ik heb eigenlijk geen idee waar hij nu is. Mijn Mama zei dat ie in een hotel slaapt maar dat is al meer dan een anderhalf jaar geleden. Je kan toch niet een anderhalf jaar lang in een hotel slapen?
Eigenlijk moet ik allang slapen van mijn Mama maar ik ben nog lang niet moe! Ik zit me nu op te tutten voor mijn mooie kaptafel die ik heb gehad van de Kerstman!"

Afbeelding

"Dit is trouwens mijn slaapkamer! Ik hou echt van de kleuren roze en wit. Daarom hebben mijn Mama & mijn Papa het ingericht met de kleuren roze en wit.
Ik zit soms wel eens te piekeren in bed over wat er allemaal is gebeurd.. Soms is het zo erg dat ik een beetje met huilen. Mijn Mama komt dat meestal en dan zeg ik dat ik Papa heel erg mis..
Mijn Mama zegt altijd dat ie weer terugkomt maar dat is al een anderhalf jaar zo. Ik geloof mijn mama haast niet meer.
Ik geloof dat er veel meer aan de had is want mijn papa ging woedend het huis uit. Oh, Mama roept me"

Afbeelding

Waarom lig jij nog niet in bed Sophie? Het is bijna 9 uur en Danny ligt allang te slapen! "Sorry, maar ik ben nog lang niet moe.."
Kom mee, dan stop ik je in. "Oke, mag ik dan nog een boekje lezen voor het slapen gaan?" Is goed, maar niet te lang hoor! "Jaja Mama, een kwartiertje maar."
"Ja, dat is goed als je wel belooft dat je daarna gaat slapen want je moet morgen al om 8 uur naar school. "Ik beloof het Mama."

Afbeelding

Zo, ik heb Sophie ingestopt. Ze begon weer te vragen wanneer haar Vader terug komt. Ik krijg dan altijd een koude rilling over mijn rug want hij zei iets verschrikkelijks toen ie met de politiewagen naar het bureau reed..
Ik zei toen maar dat hij gauw weer terug komt maar dat het gewoon wat tijd nodig heeft. Ze keek me toen heel raar aan en ging met haar rug tegen me toe liggen.. Wat een vreselijk gevoel was dat.
Natuurlijk vind ik het zielig voor Sophie maar ik ben zelf ook maar een mens.. Ik zit zelf ook met deze hele situatie. Ik loop maar door en doe alsof er niks aan de hand is maar ondertussen.. Ik ga maar even mijn mail checken.

Afbeelding

Wat lees lees ik nu? Een mail van mijn energiebedrijf dat ik binnen 2 dagen alle rekeningen moet betalen want anders komt er een deurwaarder langs. Wat vreselijk dit! Ik kon ook al al mijn andere rekeningen niet meer betalen..
Ik word hier echt serieus niet goed van! Als ik al die rekeningen moet betalen binnen 2 dagen heb ik echt geen geld meer voor eten en kleding voor de kinderen.. Wat vreselijk dit!
Ik krijg pas Vrijdag mijn uitkeringsgeld binnen maar het is nu Dinsdag. Dus ik heb er echt geen geld meer voor.. Ik ga wel mailen naar het bedrijf of ik het geld later kan overmaken want dit gaat niet goed zo.

Afbeelding

Ik heb gemaild naar het bedrijf. Nu ga ik slapen want ik ben echt vreselijk kapot van deze zware dag.. Ik hoop dat morgen wat beter gaat.
Ik hoop niet dat ik weer van die nare nachtmerries krijg dat mijn ex mij komt opzoeken en me iets aan doet want dat droom ik bijna elke dag.. Ik hoop echt niet dat dat in het echt gebeurd, zeker niet voor mijn kinderen!
Maarja, laat ik maar mijn bed in gaan. Tot morgen!

Afbeelding

Wat heb ik vreselijk geslapen zeg.. En ik droomde weer dat mijn ex me kwam opzoeken.. Het was vreselijk! Hij had het hele huis verwoest en mijn kinderen meegenomen en weggereden.
Ik werd huilend en gillend wakker. Gelukkig hebben de kinderen dat niet gehoord want dat zou vreselijk geweest zijn! Het is trouwens 6 uur in de ochtend. Ben eigenlijk nog nooit zo vroeg opgestaan.
De kinderen moeten om 8 uur op school zijn dus ik heb nog de tijd. Laat ik eerst maar de post checken of er nog rekeningen en andere zooi zijn binnengekomen.

Afbeelding

Hmm, zo te zien is er niks binnengekomen. Oh wacht, er zit wel wat in. Nee! het is weer een rekening.. Ik heb al een hele stapel dat ik niet kan betalen. Even kijken waar deze over gaat..
Jeetje, moet ik ook nog eens huizenbelasting gaan betalen. Houd het ook nooit op!? ik heb gewoon simpelweg geen geld meer. Ik ben gewoon blut.
Als het zo door gaat moet ik echt dit mooie huis uit en dat wil ik natuurlijk niet, zeker niet voor mijn kinderen! Laat ik maar weer naar binnen gaan.

Afbeelding

Kijk dan hoeveel rekeningen al heb dat ik niet meer kan betalen.. Het gaat echt niet goed zo en zo ook niet met mij! Misschien moet ik dan toch maar opzoek naar een baan maar ik ben daar ook weer veelste slap voor..
Ik ga denk ik ook mijn account opgeven op De SimsLoterij. Er gaat eigenlijk meer geld van je Giro en af dan dat je geld erbij krijgt.. Ik heb soms het gevoel van 'waarom leef ik nog, het geeft toch alleen maar pijn en lasten..'
Maarja, ik moet er natuurlijk zijn voor mijn Kinderen zijn anders hebben ze niemand meer..
Afbeelding
Gebruikersavatar
VictorSimmie
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 26 okt 2013, 02:16

Re: Money Problems & Social Problems - Inleiding

Afbeelding

Update 2 - Een Sollicitatie Gesprek

Afbeelding

Vandaag heb ik een sollicitatie gesprek in de supermarkt van Hidden Springs! Ik hoop echt dat ik word aangenomen zodat ik wat kan verdienen.
Ik ben echt heel erg zenuwachtig.. Als ik niet word aangenomen moet ik weer ander werk gaan zoeken en dit baantje is echt wat voor mij. Ik hoef alleen maar kijken op de computer of de ladingen binnenkomen en eruit gaan.
Wens me succes en laten we hopen dat ik word aangenomen! Ik moet nu gaan.

Afbeelding

Yep, zoals je ziet ben ik erg zelfverzekerd! Want als ik word aangenomen kan ik eindelijk wat doen dan alleen maar thuis te zitten en dan krijg ik weer wat meer geld.
En ja, dit is mijn fiets. Ik had m ooit gekocht in Twinbrrok want daar is echt een goeie fietsenwinkel. Ik gebruik de auto niet want ik heb geen rijbewijs helaas. Ik moet er maar eens 1 halen!
We zijn er trouwens bijna.

Afbeelding

Dit is de supermarkt. Het is redelijk klein maar wel een goeie verkoper!
Ooh, wat ben ik zenuwachtig en benieuwd naar dit gesprek! Ik hoop echt dat ik word aangenomen, want dan heb eindelijk weer iets te bieden tegenover mijn Kinderen.
Tot zomenteen!

Afbeelding

*Na het gesprek*

Ja, je raad het al.. Ik ben niet aangenomen omdat dat *** wijf me niet gemotiveerd genoeg vond.. Wat een gezeik!
Ik ga haar echt wat aandoen. Ze zei zelfs dat ik geen goeie uitstraling uitstraalt en dat ik hier niet thuis hoor. Nou, ik kan hier echt niet tegen..
Dit word nog wat..

Laatst gewijzigd door VictorSimmie op do 31 okt 2013, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
VictorSimmie
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 26 okt 2013, 02:16

Re: Money Problems & Social Problems - Inleiding

Afbeelding

Update 3 - Een onaangename ontmoeting

Afbeelding

Ik ben even gefietst naar een mooie en rustige plek in Hidden Springs. Het werd me allemaal even teveel..
Afgewezen worden bij een sollicitatie gesrek, Geen geld meer hebben voor rekeningen en nog veel meer vreselijke dingen.
Wat is hier toch mooi en vredig. Ik hoor een rustige waterval, vogeltjes die fluiten, het geruis van de bomen. Het maakt me allemaal blij.

Afbeelding

Omg, is dat.. Is dat.. Nee dat kan niet waar zijn.. Is dat.. Ik moet wegrennen!
Mijn god, dat is mijn ex genaamd Glenn. Wat doet hij hier? Jeetje, dit maakt me echt bang..
Nee! Hij komt naar me toe rennen. Ik moet hier weg zien te komen!

Afbeelding

Laat me met rust Glenn! "Denk je dat ik je dit ooit nog kan vergeven Hailey? Mij zomaar mijn huis uitschoppen en dan vervolgens nooit meer naar mij omkijken?"
Hou alsjeblieft op! Denk aan mijn kinderen! "Jouw Kinderen? JOUW KINDEREN!? Het zijn ook mijn Kinderen dus houd je *** bek Hailey!"
Rot op Glenn! Ik bel de politie! *Hailey liet haar telefoon zien* "Ik krijg jou nog wel hoor Hailey. Ik ga jouw hele leven kapot maken!"

Afbeelding

Omg, ik ben nu echt zo bang! Straks gaat hij mij echt wat aandoen! Ik moet de politie indienen.
Ik word nu echt zo bang van hem.. Straks doet ie mijn Kinderen wat aan.
Shit! Mijn Kinderen zijn alleen thuis, hij kan ze zo meenemen als ie naar mijn huis gaat. Oh nee! Ik moet nu echt als de wiederweer naar huis gaan!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie