Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Babynaam( een keer een meisjesnaam en een keer een jongensnaam...niet letten op de lelijkheid)

Peiling eindigde op do 07 nov 2013, 19:34

Jalie
1
6%
Marie
1
6%
Emma
6
38%
Jay
4
25%
Cody
1
6%
MJ(=Matt Junior)
3
19%
Totaal aantal stemmen: 16

37 berichten • Pagina 1 van 2

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 5G Fox!(proloog)

ik heb gisteren maar liefst 92(!) screenshots gemaakt!ik ga ze natuurlijk niet allemaal voor een deel gebruiken,dus ik heb ze opgesplits in op welke simdag ze zijn getrokken.
Afbeelding
Jane en Matt zijn juist naar binnen gegaan,ze gaan naar het bed,en..."Jane,heb je wel gechekt of die 'maximum voor 2 personen' of dat ze daar één bed mee bedoelden,of 2 aparte bedden?"
Afbeelding
"Ik heb een paar fototjes gezien van de keuken...En de tv...En ik heb het misschien inderdaad niet gevraagt...Ik ga wat gaan snorkelen,misschien kan jij opzoek gaan naar werk....En verken de stad maar al"
Afbeelding
"*typisch haar...*Oke,ik kan misschien opzoek gaan naar een restaurant voor vanavond!"
Afbeelding
"Dit zullen we vanavond wel bespreken..."Zei Matt
Afbeelding
In de stad bij Matt
"Het is echt mooi!!!"
Afbeelding
Ondertussen zit Jane aan het stuur van de woonboot,opzoek naar een goed snorkelplekje
Afbeelding
Matt komt juist uit het politiebureau,hij heeft werk.
Afbeelding
En gaat naar het park
Afbeelding
Bij Jane
"Dit lijkt me een goed plekje,nu enkel nog mijn bikini aantrekken"
Afbeelding
"Zalig,dat water!!!"
Afbeelding
*Blubblubblub*
Afbeelding
Een tijdje later,Matt is juist thuisgekomen en Jane is juist uit het water
"Ah,Matt!Hier ben je. Heb je iets gezien waar we naartoe kunnen gaan?Het is al 20 uur ondertussen!"Zei Jane kleddernat"Ja,een leuk restaurantje!En een Lounge,maar die sluit al om 23 uur,het is ook een eindje rijden"
Afbeelding
"Gaan we ernaartoe?Eerst het restaurant,en als we nog veel tijd hebben ook die lounge"
Afbeelding
"Oke,maar dan moet je wel iets deftig aantrekken!"
Afbeelding
3 uur later,ze staan voor de ingang van de lounge
"Het ziet er hier een beetje verlaten uit"
Afbeelding
"Tuurlijk,het is al 23:10!Laten we naar huis gaan"
Afbeelding
Thuis,op de zetel
"Hoe gaan we het nu doen met het bed?"(onthoud:het zijn GEWOON VRIENDEN ...Totnutoe)Vroeg Jane aan Matt
Afbeelding
"Ehhh...Er een muurtje tussen bouwen?"
Afbeelding
"Hahaha...Zie jij hier ergens bakstenen en cement?Ik ben moe,we gaan gewoon slapen"
Afbeelding
*ZZZZZZZZZ*

Dit was hoofstuk 1!De overige screenshots ga ik gebruiken voor deel 2,dat misschien nog vandaag komt!
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 5G Fox! Hoofdstuk 1 is er!

Niemand reageert,maar er zullen wel wat stille lezers zijn...Ik heb trouwens iets nieuws:De 'rare stem'(ik) die overal commentaar opgeeft,bv:als jane een rare smoel trekt,zeg ik(in een kleurtje geschreven):Doe normaal! En ohja,mijn sims hebben een hekel aan me(en ik daardoor ook aan hun)
Afbeelding
De volgende dag besloten Jane en Matt naar het park te gaan zowel Jane...
Afbeelding
...Als Matt probeerden te rolschaatsen,het grappige is:het waren er op 4 wieltjes met telkens 2 naast elkaar ,en dan nog konden ze het niet!!!!
Afbeelding
Na een miljoen keer vallen stopten ze met rolschaatsen.
"Er is een hotdog-wedstrijd,en wie wint krijgt een weekvoorraad hotdogs!Gaan we mee doen?"Vroeg Matt aan Jane
Domme vraag dat je stelt,je weet toch dat ze geobserdeert door haar 'dikke' kont?
Afbeelding
"Nooit!"Reageerde Jane beetje boos"Please!!!"Matt bleef smeken,maar het lukte niet...Of toch"Oke,oke! Maar niet boos zijn als ik nieuwe(dure...) kleren moet gaan kopen omdat mijn oude te klein zijn!"Zei Jane boos "Of dat mij iets kan schelen...." Zei Matt"Met JOUW geld!!!""Je moet niet meedoen..."Zei Matt erop Matt,Wees lief en eis dat ze meedoet!Ze heeft nieuwe kleren nodig!Je wilt toch niet met iemand rondlopen die gekleed is in vodden?"Hoorde ik!"
Afbeelding
Na lang zagen heet Matt Jane toch kunnen overtuigen...Duuuhh,hij zei dat hij anders een of ander verdikspul in haar eten ging stoppen
Afbeelding
"Ik ben aan het winnen!!!"Zei matt Die vrouw naast je heeft er evenveel liggen hoor...
Afbeelding
"Ugh!!Ik word misselijk"Geef over op die jurk,wordt hij mooier
Afbeelding
"Yey!!Ik ben gewonnen!Jane,je gaat och helpen ze op te eten he?"Zei Matt dolblij "Ik kan geen hotdog meer zien!!"
Ja,ze gaat je helpen
Afbeelding
"Ik voel mijn kont dikker worden!!!"
Afbeelding
"Fioe,ik ben klaar...Dat wordt duizend jaar geen hotdogs meer!"
Afbeelding
Die avond 20:30
Ze gingen naar de bar waar ze de dag ervoor niet naartoe konden gaan
Afbeelding
Matt begon al snel wat te kletsen met de uitsmijter...Om de VIP-ruimte binnen te mogen"Ik weet het,ik ben niet bekend ofzo...Maar, ik heb een briefje van 200 in mijn zak..." "Oh, wow!!! Ehh.... Meneer, gaat u maar binnen!En neem dat meisje maar mee"Omkopen?Zwak, zwak..

Afbeelding
En zo gingen ze beiden binnen...
Afbeelding
Ze begonnen al snel (te) veel te drinken...Bij Jane ging het ene na het andere drankje binnen...
Afbeelding
En bij Matt was het nog erger!
Afbeelding
3 uur later,achter de bar,na héél veel drankjes
"Eigenlijk zie er wel niet slecht uit.."Begon Jane ladderzat tegen Matt te zeggen
Afbeelding
"Jij anders ook niet.."
Niet liegen he!!!
Afbeelding
En toen begon Matt Jane volop te zoenen...
Het noemt 5G Fox(=kinderen krijgen),het moest er ooit eens van komen he...
Afbeelding
"Ehh.."
Waar wacht je op?Zoen hem terug!!!
Afbeelding
"Gaan we...*lebber lebber* naar huis?"Was Jane aan het praatzoenen
Praatzoenen...Tja,ik ben raar en dat zal nooit veranderen
Afbeelding
Thuis veranderde niet veel...deze keer waren ze aan het 'deuropendoenzoenen'
Afbeelding
Na veel sukkelen hebben ze de deur opengekregen en hun kleren uitgekregen.
Héél veel sukkelen!
Afbeelding
Ik hoop dat ik hier geen tekeningetje bij hoef te maken.
Afbeelding
Volgende dag
De volgende dag Ging Jane gaan duiken,Matt ging gaan werken en volgde wat inzichtlessen.
Afbeelding
Toch mooi,die onderwaterwereld
Afbeelding
Ze kwam af en toe een haai tegen,maar in het geheel was het nogal een saaie dag
Afbeelding
En buiten het zien van de prachtige zeebodem(en wat haaien) was er onder water niet veel te doen.
Afbeelding
Het was 18:00 tegen dat ze beiden terugkwamen"Het is 6 uur...Ik denk dat ik iets ga klaarmaken om te eten.Is macaroni goed?"Zei Jane "Ja..."Zei Matt,verzonken in zijn boek
Afbeelding
Jane begon al snel aan de macaroni.
Afbeelding
Jane,Dat van gisterenavond...Dat zoenen enzo,waren we allebei veel te zat of stelde het eigenlijk iets voor?Gewoon,ik vraag het me af..."
Afbeelding
"Ik denk het eerste,Ik voel niet echt iets voor je...En jij ook niet voor mij,denk ik en we zijn vrienden! En dat zal ook zo blijven en we passen niet eens bij elkaar"

Jane, dat is hij wel, hij is wel verliefd op je "Gitte,zwijg!!!!En ik geloof jou toch niet"
Afbeelding
"Ehh...Het is erg lekker...En misschien heeft Gitte wel gelijk"Zei Matt...Ja, tuurlijk heb ik gelijk!!!


Dit was hoofdstuk2!!!
-Zal het echt nog iets worden tussen Matt en Jane?

ik moet dit nog even melden:het is nogal een 'snel' dagboek zo kan ik in een hoofdstuk plots 3 jaar verdergaan,omdat ik ga proberen de onbelangrijke dingen er van tussen te laten

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 29 okt 2013, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 5G Fox! Hoofdstuk2: Onverwachte liefde...Of gewoon zat

je bericht staat er dubbel...pfft,zijn er meer reacties! ik wou juist aan het volgende deel beginnen,maar heb nog amper 10 minuten...Zal het proberen

Afbeelding
"Euhm,Jane,mag ik iets zeggen???"
NEE!!!!Praten is sinds 2 seconden verboden!!!!
Afbeelding
"Ja maar,doe het snel!"
Het is niks speciaals ofzo,hij wil alleen maar zeggen dat.../
Afbeelding
"Je staat in mijn weg!Wik je daar weggaan,zodat ik mijn bord kan afwassen?"
Wat zijn we weer goedgehumeurd vandaag...
Afbeelding
"Euhm,ja"
Je had iets anders verwacht he?
Afbeelding
"*Ik wou ook nog iets anders zeggen...Ik krijg het niet uit mijn mod en nu is ze boos...*"
Tja
Afbeelding
Een licht teleurgestelde Jane ging dan maar wat tv kijken
Afbeelding
En Matt raapte al zijn moed bijeen om 'het' dan toch te zeggen
Afbeelding
"Jane,wil je de tv afzetten?Ik wil je nog iets belangrijks zeggen"
Afbeelding
Matt legde zijn arm om haar heen en..."Jane...Euhm..Ja...Hoe zeg je dat...Jane,zo zat was ik toch niet...Of niet meer...Jane...IK HOU VAN JE!"
Moest je daar nu écht 10 seconden over doen?
Afbeelding
"Dat is ...Lief...Denk ik..."Zei een beetje bevroren Jane
Afbeelding
...

Tot hier ben ik geraakt!Heb het opgedeelt in 2 kleine deeltjes.

en ohja,de kleurde stukjes tekst(voor de nieuwe lezers) is domme commentaar van mij op mijn sims,die ze kunnen horen maar meestal totaal negeren

en het blijkt dat ik nog wat op de computer mag....dus hier komt hoofstuk 3.2!!!

Afbeelding
...
Afbeelding
2 maand later
...
Afbeelding
"Ik was nog van plan om me te douchen"
Afbeelding
In de badkamer
"Nu heb ik tenminste wat tijd om te beslissen ofdat ik 'het' zou zeggen...Hij komt het zowiezo te weten,dat is normaal...En het is ook normaal dat je het tegen je vriendje zegt...Maar ja,het is moeilijk om te zeggen..."
Ooh, wat zou er toch zijn?Ik weet het écht niet!!!Wat ben ik toch grappig...
Afbeelding
"Matt,we moeten praten"Zei een licht doodzenuwachtige Jane"Ehh..Zeg het maar"
Ik ben zooooooooo nieuwsgierig! ik weet het écht niet!
Afbeelding
"Ja...Ehh...Het zit zo...Ik...Ik...Ik ben zwanger!Phoe!Dat is eruit!"
WOOOOOOOOOOOW!!!Er komt een baby!!!Dat had ik écht niet verwacht!!
"Gitte,stop alsjeblieft met dat sarcasme"Zei Jane...S.h.i.t. ze heeft het door
Afbeelding
"Wow, ehh...Wat moet ik zeggen?Ehh...Van wanneer?"
Van minder dan 9 maand geleden,dat staat vast
Afbeelding
"Die ene avond...Toen we zat waren"
Dat wist ik al lang...Tja,ik schrijf dit verhaal!
Afbeelding
"Wow...Gelukkig zijn we ondertussen echt een koppel geworden!"
Jaja...Bekijk het maar op je gemakje positief...Je beseft toch dat je een toekomst met huilende baby's tegemoet gaat he?
Afbeelding
"Het probleem is;Deze woonboot is te klein en gevaarlijk voor een baby...We zullen moeten verhuizen,maar ik wil hier niet weg!"
Wees gerust,ik help je wel op een idee brengen...Gewoon om dat ik anders niet deftig kan spelen hoor!
Afbeelding
"We kunnen ook gewoon een 2e huis kopen op het vasteland,ik heb juist promotie gekregen en we kunnen onze ouders een deel laten betalen"
Drop het maar bij de ouders...Die heb je niet.
Afbeelding
"Ze zijn toch rijk"
Die heb je niet...Verse sims uit sim creëren hebben geen ouders!
Afbeelding
...=Weinig aan toe te voegen
Afbeelding
Alweer 2 maand later
Jane en Matt staan voor hun nieuwe huis,op het punt naar binnen te gaan.Jane is nu in totaal 4 maanden zwanger(in de sims 2 dagen...)

Dit was het!!!Een totaal nieuw begin dus...Ik zal zo snel mogelijk een poll proberen te plaatsen voor een babynaam!
* een minuut later* HOE MOET DAT??????

Laatst gewijzigd door gitte2001 op wo 30 okt 2013, 21:12, 3 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 5G Fox! Hoofdstuk3: Niet zat!!!

ik wil het snel laten gaan,en sims zijn 4 dagen zwanger in de plaats van 9 maand,dus ja...en als ik echt van elk onbenullig ding dat ze doen een foto maak,wordt het écht saai voor me!ik heb het al een sgeprobeert (zie:het leven lily-ann) en toen ben ik niet verdergeraakt dan één deel of ik was het al kotsbeu!




Ik heb trouwens een probleem:ik ben het maken van het verhaal kotsbeu...Ik heb gewoon een probleem:ik denk:ik ga een verhaal maken! ik begin eraan,en juist op het moment dat ik lezers krijg realiseer ik me dat ik het echt niet leuk vind....

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 31 okt 2013, 15:40, 4 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: 5G Fox! Hoofdstuk3: Niet zat!!!

Inderdaad het gaat nogal snel maar dat snap ik wel. Kan ik ook wel mee leven hoor :) Alleen persoonlijk vind ik die gekleurde tekst nogal storend. Elk moment dat er iets spannends/romantisch gebeurd haal je die sfeer weg door je opmerking. Daardoor heb ik het gevoel dat het meer een soort comedy serie is. Het is natuurlijk mijn mening en je moet het gewoon blijven doen als jij het leuk vind, maar zelf vind ik het niet fijn om te lezen.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 5G Fox!Niet zat!

Dit wordt niet zo een lang hoofdstuk, maar wel een spannende! en wees gerust,ik ben gestopt met dat commentaar

Afbeelding
Jane en Matt waren juist binnen in hun nieuwe huisje"Ik ga eens kijken in de keuken en de badkamer" Zei Jane"Oke! Ik verken derest van het huis wel!"
Afbeelding
"Hmm...Het is hier erg mooi!"Zei Jane tegen haarzelf"Daar is de badkamer"
Afbeelding
Jane was juist binnen of ze werd verrast door een hoop warme vlammen
Afbeelding
"Hoe komt dit???HELP!!!!!"Riep Jane zo luid mogelijk in de hoop dat Matt haar zou horen
Afbeelding
"Ik hoorde Jane schreeuwen,het kwam uit de badkamer!!"
Afbeelding
"Sh.it, hoe komt dit?Ik zie Jane nergens!"
Afbeelding
Matt liep snel door het vuur in de badkamer
Afbeelding
Maar ondertussen lag Jane al bewusteloos op de grond verstikt door de rook
Afbeelding
Het lukte Matt om haar uit de vlammen te redden...
Afbeelding
Toen hij naar Jane keek,zag hij dat Jane vol brandwonden zat ze was nog steeds bewusteloos en zag er redelijk dood uit
Afbeelding
"Jane?Ik ga zo snel mogelijk een ambulance bellen!"



Moet niet leuk zijn,je zwangere,bewusteloze vriendin in je armen hebben en haar brandwondes tellen...

Laatst gewijzigd door gitte2001 op za 02 nov 2013, 19:34, 3 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie