Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie moet er het eerst kittens krijgen

Peiling eindigde op za 26 okt 2013, 14:41

El Macho en Aagje
4
100%
El Macho en Domino
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 4

6 berichten • Pagina 1 van 1

Plushie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 12 sep 2011, 21:24

De wollenbol - (23/10/'13 - Even voorstellen)

De Wollenbol
Welkom in onze kattenkwekerij De Wollenbol! Hier worden katten ,met uiterste zorg voor de katten zelf, hun bouw en hun vachtkleur, gefokt. Volg hier het verhaal van Cathy en Jonas Kathryn en natuurlijk van hun katten (met hopelijk veel kleine en schattige kittens.).

Hoofdstuk 1 - Even voorstellen
Afbeelding
Afbeelding
Dit ben ik (Cathy) met mijn man Jonas en samen vormen wij het gezin Kathryn, maar dit gezin zou niets betekenen zonder onze katten. Laat ik ze even voorstellen:
Afbeelding
Dit is... euhm... het zeer fotogenieke achterste van onze (vrouwelijke) kat Aagje. Ze is een beetje verlegen, maar eens ze op haar gemak is, is ze erg aanhankelijk. Hier heb ik nog een betere foto van haar:
Afbeelding
Is ze niet schattig als ze slaapt? Zij zit samen met Domino, een zeer speelse (vrouwelijke) kat:
Afbeelding
Hier zit ze te spelen met een vogeltje dat aan de muur hangt. Ook zij is een echte raskat en hebben we aangeschaft als wat gezelschap voor de verlegen Aagje.
Afbeelding
We hopen dat beide kattinnen ons mooie kittens zullen schenken.
Als laatste hebben we nog El Macho:
Afbeelding
Een rosse kater met vele streken. Ook hij is erg speels, maar ook trots. Als enige kater zit hij nog alleen in een kamer, dit om ongeplande drachtige katten te voorkomen.
Afbeelding
Wat hij op deze foto van plan was weet ik niet, alleen bevestigd het alleen maar dat hij ook zeer avontuurlijk is en wel houd van het spelen met een bolletje wol.
Nu heb je al onze katten gezien, maar ik zal nog kort wat over mezelf vertellen. Ik heb een grote liefde voor katten (nogal logisch), ik ben een genie en ik hou er ook van om af en toe is te gaan fitnessen of joggen. Als beroep ben ik geheim agente, maar dit hoor je geheim te houden dus shhht...
Mijn man weet nog niet wat ik doe als extra beroep. Hij denkt dat ik vooral bezig ben met de katten en als ik wat langer weg bent denkt hij dat ik een bijbaantje heb als serveerster in een of ander café. Zelf heeft hij een de carrière sport, is hij zelf ook erg sportief en houd hij ook van katten.
Dit was het dan voor vandaag. Morgen laat ik jullie nog kort het huisje zien waar de katten zich bevinden. El Macho wuift jullie al uit vanuit zijn hoge toren! Tot dan!
Afbeelding

_______________________________
Als maker van dit dagboek heb ik meteen ook een vraagje voor jullie:
Wie zal er het eerste jonkies moeten krijgen? El Macho en Aagje of El Macho en Domino?
(De kleuren zal ik zo realistisch mogelijk proberen te houden, dus geen vreemd gevlekte katten in alle kleuren van de regenboog ofzeuw ;p)
Breng je stem uit en hopelijk kan er dan snel een nieuwe update volgen!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie