Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

365 of dagboekverhaal?

Peiling eindigde op do 07 nov 2013, 19:13

365
3
33%
Dagboekverhaal (zoals nu)
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

61 berichten • Pagina 3 van 4

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: DBV: I beat it (Hoera, een nieuwe hoofdstuk!)

Hoofdstuk 13 - De afgelopen jaren. (screenshots)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had veel meer foto's, maar op de een of andere manier zijn die niet goed gelukt en niet goed opgeslagen, helaas!

De volgende keer in hoofdstuk 14:
Het verhaal gaat verder bij Janne en Sasha, met hun puberige dochters Felicia en Janne.
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: DBV: I beat it (HOOFDSTUK 13)

Dankjewel allemaal!

Ik heb 2 dagen niet kunnen uploaden, sorry daarvoor. Ik heb zaterdagnacht in het ziekenhuis gelegen, omdat ik op mijn hoofd ben gevallen tijdens een concert. De ambulance heeft me naar het ziekenhuis gebracht waar ik bij kwam. Zondag was ik alweer om 11 uur thuis, gelukkig. Ik voel me verder prima, ik ben alleen nog een beetje duizelig en heb hoofdpijn. Don't worry!

Hoofdstuk 14 - Een nieuw familielid.

We zijn een paar jaar later in de familie Hoogeboom. Felicia en Lana zijn opgegroeid tot tiener. Lana, de zeer gevoelige dochter van Janne mist een vaderfiguur en wil haar vader Stefan heel graag ontmoeten. Felicia, daar in tegen, is een regelrechte hippie en doet van alles wat niet mag. Sasha is inmiddels in de overgang, waardoor ze heel erg naar een nieuw kindje smacht. Janne's gezondheid is nog altijd te slecht om nog een kind te baren, dus word er gepraat over een adoptie.

Afbeelding

Sasha en Janne zijn net klaar met eten en nadat ze hun borden in de vaatwasser hebben gezet, nemen ze nog even de tijd om samen wat te kletsen aan de keukentafel.

''Lieverd, ik weet dat we het hier al heel vaak over hebben gehad, maar ik zou nog zo graag een kindje willen.''

Zegt Sasha en ze kijkt Janne met smekende ogen aan.

''Maar mijn gezondheid is nog altijd te slecht om nog een kind te baren. De zwangerschap van Lana was al zwaar genoeg! Ik vind het prima als we gaan adopteren, bel het adoptiebureau maar, dan hebben we vanmiddag nog ons nieuwe kind in handen.''

Afbeelding

Nadat Sasha en Janne zijn uitgepraat, roept Lana haar moeder bij zich om even te praten.

''Mam, ik wil mijn vader en zussen ontmoeten.. gewoon voor één keer. Dan weet ik tenminste wie mijn familie is. Ik hou ook heel van jou en Sas, maar ik moet weten wie mijn vader is.''

Afbeelding

Janne stemt toe en beloofd haar de volgende morgen naar haar vader en halfzussen te brengen.

Afbeelding

Sasha en Janne zijn zielsgelukkig als hun nieuwe zoon Sebastiaan word binnengebracht.

Afbeelding

Natuurlijk voelt Sasha haar buik kriebelen. Ook al is Sebastiaan niet haar biologische zoon, ze houdt nu al zielsveel van hem.

Afbeelding

Sebastiaan word hartelijk ontvangen in zijn nieuwe familie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De volgende keer in hoofdstuk 15:


Lana ontmoet haar vader en halfzussen. En Sebastiaan groeit op tot peuter.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoofdstuk 15 - De herkansing.

Janne brengt haar dochter Lana naar haar vader toe.

Afbeelding

''Lieve schat, heel veel plezier bij je vader. Als er iets is, dan kun je me altijd bellen. Stefan brengt je om 5 uur weer thuis, daarna vieren we de verjaardag van Sebastiaan.''

Afbeelding

Lana's hart gaat te keer als de voordeur open gaat. Dit is het grote moment, vanaf nu zal ze een connectie hebben maar bloedeigen vader.

''Hoi, ik ben Stefan van Hoogland. Jij bent vast mijn dochter Lana. Goh, wat ben je groot en mooi. Je lijkt heel erg op je zussen! Kom, gauw naar binnen, het is koud buiten.''

Afbeelding

Thuis bij huize Hoogeboom viert Sebastiaan zijn verjaardag. Is het geen schatje?

Afbeelding

Stefan neemt Lana mee naar binnen en stelt haar voor aan zijn andere dochter, Suus. En Stefan had gelijk, de dames lijken een evenbeeld.

Afbeelding

Even later zijn Lana en Stefan in de woonkamer, er moet veel bijgekletst worden want de twee hebben elkaar al 16 jaar lang niet meer gezien.

''Jouw moeder besloot om zelf weg te gaan, nadat ik haar erop had gewezen dat ze nooit iets deed in dit huis. Ze sloeg Roos en Suus regelmatig en dronk veel alcohol, ook terwijl ze zwanger was van jou. Zo had ik mijn leven met haar helemaal niet voorgesteld!''

Lana is in de war, want dit verhaal klopt helemaal niet met het verhaal dat haar moeder vertelde. Toch geloofd ze Stefan, waarom zou hij nu liegen en daarmee weer alles kapot maken?

Afbeelding

Thuis zitten Janne en Sasha aan de taart. Het is allang 5 uur geweest en Lana is nog steeds niet thuis. Janne begint zich zorgen te maken..

Afbeelding

Als Stefan vraagt of Lana wil blijven slapen, zegt ze meteen ja.

Afbeelding

Maar ondertussen is Janne zich als maar meer zorgen gaan maken, dus belt ze Lana op om te vragen of ze bijna komt.

Afbeelding

''Mam, nee, sorry. Ik blijf hier slapen, Stefan heeft dat gevraagd en ik kan wat kleren lenen van Roos en Suus. Het zijn zulke schatten. En ik begrijp helemaal niet dat je gewoon bent blijven drinken terwijl je zwanger was van mij!''

Lana hangt op. En Janne is helemaal in de war. Wat heeft Stefan haar dochter verteld?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De volgende keer in hoofdstuk 16:

Besluit Lana om bij haar moeder of haar vader te wonen? Zal ze uiteindelijk een verstandige keuze maken?

En gaat Janne terug naar het ziekenhuis om onderzoeken te doen naar nare bulten op haar lichaam.

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op ma 04 nov 2013, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: DBV: I beat it (Let op: H14 en H15 in een post!)

Hoofdstuk 16 - Men gaat, men komt.

Afbeelding

Het is een regenachtige dag en Stefan is naar het huis van Janne en Sasha gekomen om te praten over Lana's idee om bij haar vader te gaan wonen. Janne is het hier absoluut niet mee eens, want ze is er 100 procent zeker van dat Stefan haar dochter net zo zal behandelen, zoals hij haar behandeld had.

Afbeelding

''Mam, ik heb pap 16 jaar lang niet gezien. Ik wil kennis met hem maken, en alle tijd in halen die we niet samen zijn geweest. Ik ben niet zoals jou, ik ga niet weg wanneer het me niet deert, ik ga juist het avontuur tegemoet.''

Lana kijkt haar moeder aan. Janne is dood ongelukkig, hoe durft haar dochter zo over haar eigen moeder te praten?

Afbeelding

Stefan kijkt zijn dochter aan.

''Laantje, het is nu het moment om te tekenen. Ga je bij je moeder wonen of bij mij, je vader?''

Lana twijfelt geen enkel moment en tekent het papier. Vanaf vandaag zal ze weer bij haar vader en zussen wonen.

Afbeelding

Terwijl Stefan Lana's spullen in zijn Mercedes legt, praat Janne nog met haar dochter.

''Lieverd, je weet dat je altijd terug kan komen. Ga maar vast naar de auto, ik praat nog even met die zak van een.. lieve vader.. ahum..''

Afbeelding

''Jij schoft, als ik erachter kom dat je niet goed voor mijn dochter zorgt, vil ik je levend.''

Afbeelding

Nadat Lana en Stefan zijn vertrokken met Lana's spullen, rent Janne kotsmisselijk naar de badkamer. Na het koelen van haar voorhoofd bekijkt ze zich in de spiegel.

Maar wat is dat? Haar huid is helemaal rood en haar gezicht zit onder de bulten.. net als 20 jaar geleden.

Afbeelding

Als een gek rijdt Janne naar het ziekenhuis om een controle te laten uitvoeren. Een controle die levensbepalend zal zijn.

Afbeelding

Sasha is ongerust als Janne weer thuis komt, want ze had niet laten weten waar ze naar toe was.

Huilend valt Janne in de armen van haar vrouw.

''Het is terug, het is terug.. de kanker is terug.. nu ga ik echt dood, ik voel het.''

Sasha valt bijna flauw, het is toch niet waar?

Afbeelding

Terwijl Janne boven rust neemt en bij komt van de uitslag, gaat Sasha naar onder om kennis te maken met Felicia's nieuwe liefde: Kees van Vreugde.

Afbeelding

En blijkbaar is het Felicia's geluksdag want 's avonds ontvangt ze haar aller-aller-aller-eerste kus ooit.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: DBV: I beat it (Hoera, H16 online!)

itsmemanouk schreef:Dankjulliewel, leuke reacties!

Ik heb even een poll open gezet, omdat ik aan het twijfelen ben of ik hier een 365 van moet maken, of gewoon een dagboekverhaal moet laten..

Stem!
Moeilijk... misschien 365?Zolang er maar wat verhaal in blijft zitten

Laatst gewijzigd door gitte2001 op wo 13 nov 2013, 16:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie