Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

8 berichten • Pagina 1 van 1

Delano
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
za 08 jun 2013, 18:04

Dagboek Familie Vogel STOP!

Hoi,allemaal jullie kennen vast mijn andere topic wel genaamd 365 project.Maar ik heb toch besloten om een dagboek te beginnen,Dus hier de proloog.



Proloog

Hoi,allemaal Ik ben Bjorn,Ik ben verhuist naar Islo paradiso.Ik ben een superheld maar dat zien jullie wel.Verder ik ben 21 jaar.Ik ga binnenkort een studie doen ik weet nog niet welke.Jullie zijn dat ik geen vriendin heb en ook geen ouders.Mijn ouders zijn allebei overleden en één vriendin heb ik nog niet.Afbeelding

Dit is het huis waar ik woon,Niet zelf gebouwd maar ik huur hem van vriend van mij.Tijdelijk want binnen kort ga ik voor één studie naar de universiteit.
Afbeelding



Als werk doe ik één eigen resort.Hij is nog net nieuw dus nog niet veel bezoekers.Hopenlijk komt in de toekomst meer bezoekers in het resort.
Afbeelding



Als jullie nog vragen hebben je kan ze altijd stellen aan mij over mijn sims.

Laatst gewijzigd door Delano op di 10 sep 2013, 19:43, 3 keer totaal gewijzigd.

Delano
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
za 08 jun 2013, 18:04

Update 1 (Dag 1) Familie Vogel.

De volgende moren moet Bjorn,al vroeg opstaan.Bjorn heeft als bijbaantje strandwacht.
Hij rijd met de auto naar zijn werk.
Afbeelding

Eenmaal op het strand aangekomen is het niet echt heel druk.Dus lekker rustig dagje denkt Bjorn,
Afbeelding

Hij pakt er maar een handdoek bij en zet een parasol en radio neer en gaat lekker op de handdoek liggen.Heerlijk denkt hij dat gaat die vaker doen.Afbeelding

Later is die lekker bruin geworden.Daarna ruimt die alle spullen op.En loopt naar het water toe en gaat daar lekker in spelen.Afbeelding


Plotseling kijkt hij op zijn horloge en hij ziet dat het al 18:00 is.Hij stapt gauw de auto in en rijd naar huis.Afbeelding

Eenmaal thuis aangekomen loopt die snel naar de keuken en kookt macaron Hmm lekker denkt hij.En hij eet het op.Afbeelding

Naar het eten laat die de afwas staan en denkt dat doe ik morgen wel.Hij loopt naar de bank en gaat op de bank zitten.Er is een horror film op tv denkt hij die heb ik nog niet gezien en kijkt naar de film met aandacht soms schrikt die.Maar hij wil de film afzien.

Hij kijkt op de klok en ziet dat het al 12:00 uur is. Ojee ik moet maar eens naar bed en hij zet de film af. Weltrusten Bjorn!Afbeelding




Morgen gaat die naar het zomerfestival misschien ontmoet die wel één meisje wie weet.
Delano
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
za 08 jun 2013, 18:04

Update 2 (Dag 2) Familie Vogel.

Dag 2



Bjorn,loopt door isla paradiso.Tot dat die één mooi huis tegen komt.Hij bedenkt zich geen minuut
en loopt naar het huis toe.Afbeelding
Afbeelding

Hij praat met de verhuurder.
Bjorn :Mevrouw,Mag ik 1 vraag stellen?
Vrouw : Ja,tuurijk mag dat.
Bjorn : Hoe duur is dit huis?
Vrouw : Dit huis is 50.000 simoleons.
Bjorn : Oké,kan ik hem ook kopen?
Vrouw : Tuurlijk kan je hem kopen.
Bjorn : Als ik het koop wanneer kan ik er dan in wonen?
Vrouw : Je kan er gelijk al in.
Bjorn : Wow! Dat is al snel.
Vrouw : Wil je dat contract teken dan kan je in je nieuwe huis,
Afbeelding

Na het contract loopt Bjorn,naar binnen om zijn nieuwe huis te zien.
Later gaat die aan de tafel zitten om één liefdesbrief te sturen naar een meisje.
Afbeelding


Wie ooh wie zal Bjorn leuk vinden jullie zien het morgen.Tot dan :)

Natuurlijk mogen jullie ook raden.
Delano
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
za 08 jun 2013, 18:04

Re: Update 2 (Dag 2) Familie Vogel.

Hierbij sluit ik toch dit topic.Omdat het niet echt lekker gaat met de reacties enz.Maar ik kan jullie verklappen dat vanavond nog iets anders leuk komt van mij.Ik heb heel veel plezier gehad met deze familie.Maar aan alles komt één eind.Dan gaat die er nu toch op.:slotje

Weergave- en sorteeropties

Gesloten