Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 2 van 2

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Just do it!

@Tottalygeeked ach maakt me niks uit :)

@ gitte2001 ik had ook maar geschat.. en het is een verhaal niet de werkelijkheid. :sleep

bedankt allemaal voor de reacties :)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 02 nov 2013, 12:54, 3 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Just do it! UPDATE!!

hoofdstuk: 5

thomas ging naar huis toe en zag daar zijn moeder staan. hij zag dat zijn moeder een nieuwe fietst heeft gekocht voor hem! thomas ging naar zijn moeder toe "tadaa!" roepte rosa. "oo wat lief maar waarom krijg ik dit ineens?" vraagt thomas. " omdat jij zo snel af hebt gevalt dus dan krijg je ook een beloning!" zegt rosa.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
" dat had je niet hoeven doen" zegt thomas. dus thomas omhelsde rosa.
Afbeelding
de volgende dag moest thomas weer naar school hij vond het heel spannend want het was zijn nieuwe school!

(in malissa's perspectief)
malissa denkt wie is dat nou weer? ik ken hem niet, laat ik hem maar eens ontmoeten.
Afbeelding
hij is eigenlijk best knap.
Afbeelding
"hey ik ben malissa" zegt malissa. " hee ik ben thomas ik ben hier nieuw omdat ik op mijn vorige school ben gepest.." zegt thomas. "Ow.. wat zielig voor je.." zegt malissa met medelijden. "tja.. sommige mensen zijn zo dus ik hoop dat het hier niet gebeurt.." dat zal vast niet je bent hartstikke aardig en de school is heel leuk!" zegt malissa. en ze lopen de school binnen.
Afbeelding
(een week later)
thomas en malissa gaan veel met elkaar om. ze zitten in dezelfde klas en ze zitten met z'n tweeën in de pauze met elkaar te kletsen. thomas vroeg om met malissa te gaan afspreken thuis. dat wouw malissa wel.
Afbeelding
Afbeelding
ze kijken samen tv en praten wat. ze gaven elkaar een high five.
Afbeelding
Afbeelding
later moest malissa weer naar huis.. dus thomas fietste mee naar haar huis.
malissa bedankte thomas voor alles en ze vond het heel erg gezellig!
Afbeelding
en toen, zoende malissa plotseling thomas.
Afbeelding
toen ging malissa naar binnen en zei doei. ( thomas keek nog na van verbazing.)
Afbeelding

v bedankt! :knuffel

Laatst gewijzigd door Gast0698 op vr 08 nov 2013, 10:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Just do it! WEER NIEUWE UPDATE!!

hoofdstuk: 6

de volgende dag naar school gaat thomas naar malissa toe want op school had hij malissa helemaal niet gezien terwijl ze er wel gewoon zegt althans dat zijden zijn klasgenoten.
Afbeelding
thomas belde aan en malissa's moeder deed open en stelde zich voor. " mag ik even naar malissa toe? want ze deed een beetje raar vandaag op school." " tuurlijk ga maar naar malissa ze is boven" zegt haar moeder.
Afbeelding
thomas liep op malissa's kamer af hij zag malissa op de grond zitten.
Afbeelding
thomas vraagt waarom ze op de grond zit maar malissa antwoord niet.. thomas:" waar was je op school vandaag heb je helemaal niet gezien.." malissa staat op en zegt dat ze zich schaamt omdat ze thomas plotseling gisteren had gezoent.
Afbeelding
malissa zegt: " ik hou van jou" waarop thomas zegt" ik hou ook heel veel van jou" en ze zoende.
Afbeelding
een paar weken later zijn thomas en malissa nog steeds vrienden en thomas is jarig! dus malissa en haar moeder waren er ook bij.
Afbeelding
Afbeelding
thomas wist dat malissa een paar dagen later ook jarig was maar malissa had een verassing ze groeide ook op!
Afbeelding
ze hadden nog elkaar gefeliciteerd en ze kletsen nog veel met elkaar totdat thomas verkering vroeg (hij had er heel erg lang op verheugd.)
Afbeelding
malissa zij natuurlijk: " JA!"
Afbeelding

VV haha itsmeanouk yeah ik ben een trendsetter! Haha! :laugh

Laatst gewijzigd door Gast0698 op vr 08 nov 2013, 10:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Just do it! update!! hoofdstuk 7!

hoofdstuk: 7

thomas en malissa zijn nu jong volwassen en ze willen naar de universiteit.
toevallig komt de mascotte eraan. ze kijken het trucje en deden de universiteitstest.
Afbeelding
Afbeelding
malissa en thomas schrijven zich in.
en toen gingen ze met de verhuisbuis richting de universiteit. terwijl de moeders uitzwaaien.
Afbeelding
Afbeelding
ze hebben dit studentenhuis gekozen omdat malissa en thomas dat het mooiste vonden en er was een kamer voor 2 personen dat is gewoon ideaal!
Afbeelding
ze hadden een kamer gekozen maar ze vonden dat er wel een en ander moest worden aangepast.
dus gingen thomas en malissa met elkaar overleggen hoe het eruit komt te zien.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dit is het resultaat!
Afbeelding
Afbeelding
thomas en malissa zijn er erg blij mee!
ze gingen even naar de tuin en toen zagen ze een luchtballon staan. thomas en malissa stapte in en dronken wat.
Afbeelding
Afbeelding
ze kregen een bericht over een introductiedag. dus gingen ze erheen.
het was wel grappig en ze hadden gepingpongd. xD
Afbeelding
Afbeelding
thomas en malissa kregen een uitnodiging voor een sap-feestje.
het was 7 uur savonds. ze gaan naar het feest.
het was niet zo druk dan wat ze verwacht hadden. ze vervelden zich een beetje dus hadden ze een kunstje geleerd. die vrouw daar dat is malissa ze had haar haar gestijld. :fluit
Afbeelding
daarna gingen ze weer naar de studentenhuis. ze knuffelden nog even op bed en nog meer.. ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
het was een hele leuke avond!

dit was hoofdstuk 7!!

hope you like it!! :swing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie