Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk personage vind je het leukst in het dagboek?

Morgan
1
20%
Troy
0
Geen stemmen
Beide
4
80%
anders, namelijk... (plaats in bericht)
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 5

37 berichten • Pagina 2 van 2

nisie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
wo 17 jul 2013, 11:43

Jager - Troy

Bedankt voor alle lieve en fijne reacties.

Hier is een update vanaf Troy.
Sorry dat het zolang duurde.

Jager

Afbeelding
Hier was ik weer, op school. De vervelendste en rotste plek ooit. Ik had liever nog door de bossen rond gerend.
'We moeten echt een beter plan bedenken, wachten is niet goed.' Hoorde ik Tijmen zeggen.
Vriendelijk knikte ik terug. Kon mij het schelen? Als mijn broer maar weg bleef.
Ik rook wat. Een bepaalde geur, die ik lang niet meer geroken had. Ik hoorde mijn groep stoppen met praten. Waarschijnlijk roken hun het ook.

Afbeelding
Ik deed mijn neus in de lucht en snoof het op.
'Jager.' Fluisterde Finn zachtjes. Wij konden het allemaal super goed horen.
Ik draaide me om naar de geur en daar zag ik haar.

Afbeelding
Moest dit een jager voor stellen? Een jager die ons moest doden. Dit zag er meer uit als een onschuldig popje. Lief en zacht. Zelfs mooi. Ik bekeek haar goed.
Ze zag er angstig uit.
Alle vier keken we haar aan. We waren voorbereid op de aanval, onze ogen open en de oren gespitst. We hoorde alles.
Ze begin te praten, niet dat er veel uitkwam. Een paar woorden, maar haar stem....
Zo'n mooie stem had ik nog nooit gehoord.

Afbeelding
'Ga weg,' hoorde ik Finn woedend zeggen. Dit was wel één van de slechtste jagers die ik ooit had gezien.
Ze zette een paar passen achteruit, terwijl ze dat deed, voelde ik dat mijn lichaam er een paar naar voren wilde zetten, maar ik hield mezelf tegen.
Zo snel als ze kon rende het meisje weg.
Ik hoorde Tijmen naast me nog wat zeggen, maar dat sloeg ik niet op.

Afbeelding
'Haha' Geniepig lachte Tijmen naast me.
'Roken jullie dat?' Finn keek ons aan.
Ik knikte. 'Het is lang geleden dat ik die lucht voor het laatst geroken heb.'

Afbeelding
'We moeten beter op ons hoede zijn, Troy.' Zei Finn die bij me kwam staan. 'We hebben twee problemen, je broer en nu ook een jager. Beide kunnen onze dood worden.'
'Volgens mij is ze niet zo gevaarlijk.' Probeerde ik Finn te overtuigen.
'Zag je haar ring niet? Duidelijk een jager!'

Afbeelding
Hij kwam dichterbij staan.
'Misschien nog maar een beginner, maar goed. Voorzichtigheid is geboden.'
Ik knikte, al hoewel het voelde alsof hij het fout had.
'We blijven uit haar buurt.' Zei Finn hardop tegen de hele groep.

Afbeelding
'Finn, relax. Misschien moeten we het gewoon even aankijken.' Probeerde ik.
Ik kreeg een dodelijke blik van hem toe geworpen. Hij was de alfa.
'Oke.' Mompelde ik voorzichtig.

Afbeelding
'Zij vormt geen gevaar voor ons.' Hoorde ik Amber zeggen. 'Een echte jager had hier nooit gelopen. Ze is volgens mij niets meer dan een onschuldig meisje, waar we absoluut niet bang voor hoeven te zijn.'
'Amber!' Gromde Finn. 'Ik leid, jullie volgen! Gehoorzaam!'

Afbeelding
Ik droomde voor me uit, het voelde als de waarheid. Zij kon geen jager zijn. Jagers waren vaak gespierd en sterk. Zij, was alles behalve dat.
Finn wilde ons veilig houden en daar respecteerde ik hem voor.
Nog nooit had ik me zo gevoeld. Alles aan haar voelde goed. Ik voelde me in de wolken....



------------------------------

Zouden jullie misschien de Poll in willen voeren?
Dan kan ik kijken van wie ik meer hoofdstukken kan maken.

bedankt.
nisie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
wo 17 jul 2013, 11:43

De rondleiding

Weer een nieuwe update!
Sorry dat het zo lang duurde, heb het zo druk :$
Jammer dat er bij de vorige totaal geen reacties zijn gekomen :?

De rondleiding

Afbeelding
'Kom op Morgan, we hebben nog genoeg te bekijken.'
Iva stapte vrolijk fluitend een lokaal binnen. De school was groter dan ik had gedacht.

Afbeelding
Ik liep achter haar aan en kwam terecht in een klaslokaal.
'Dit is lokaal 1B. Een lokaal waarin je vaak zal zitten volgens je rooster, deze heb ik al bekeken voor je.
Ik keek rond. 'Ziet er best saai uit.' Zei ik voorzichtig. Saai tafels, saaie stoelen...
Iva knikte. 'Niets aan deze school is echt leuk, we zitten er alleen maar, omdat we moeten. Kom op we gaan verder.' Haar glimlach werd breder.

Afbeelding
We liepen verder, door de lange gangen, de volgende deur in.
'De bibliotheek.' Hoorde ik Iva zeggen.
Mijn ogen werden groot zoveel boeken!? Hier wilde ik wel een eeuwigheid door brengen.
'Dit is de plek om je huiswerk te maken, door middel van boeken of de computers die er staan. Je kan je huiswerk beter hier maken dan thuis toch? Als je dan toch een tussenuur hebt.'
Ik knikte, terwijl ik weg droomde bij de gedachte.
'Kom, we gaan naar de aula, die je waarschijnlijk al gezien hebt.'

Afbeelding
Op een drafje liep ik weer netjes achter haar aan, twee grote deuren door en kwam terecht in de aula. Het eerste waar je binnenkwam als je de ingang van de school nam.
'Het is zo groot.' Zei ik terwijl ik om me heen keek.
'Hier worden ook feesten gehouden.'
Ik keek haar aan. 'Leuk!'
'Nu ik het toch zeg, zaterdag is er een bal, een weer naar school toe gaan bal. In de avond. Je moet echt komen, ze zijn altijd super!'
Ik knikte.

Afbeelding
'Komen die van het groepje buiten dan ook?'
Iva keek me niet begrijpend aan.
'Ehm.. sorry, een groepje van vier. Ze keken me boos aan toen ik aan kwam. Ze leken wel ehm.. duivels. Er was gewoon iets raars aan hun. Je weet vast niet wie ik bedoel.'

Afbeelding
Iva begon te lachen. 'O, hun. Maak je niet druk, zo zijn ze altijd. Ze zijn wat op zichzelf, maar je moet ze gewoon beter leren kennen. Echt waar.'
'Ze leken zo anders...' Probeerde ik mezelf te verdedigen.
Iva zette grote ogen op. 'O, jij grapjes,' zei ze wat nerveus. 'Het komt wel goed.'
Ik keek haar ongelovig aan. Waarom klonk ze ineens zo nerveus?
'Kom ik zal je nog iets leuks laten zien.' Haar lach kwam weer tevoorschijn en ze draaide zich om.

Afbeelding
We liepen de aula uit. Iva leek wel sneller te lopen. 'Kom morgan, niet zo treuzelen.'
Ik deed er een tandje bovenop, maar bleef achter haar.
Was iedereen op deze school zo raar, of had dat groepje iedereen in hun macht. Zou Iva bang voor hun zijn?
We liepen naar twee grote deuren toe.
'Jij eerst. Ik wil je reactie zien.' Zei Iva met een glimlach nog voor ze de deur had bereikt.

Afbeelding
Ik stapte vrolijk naar binnen, maar stopte per direct. Daar was hij weer. Een van dat groepje.
'Morgan, loop eens door.' Hoorde ik Iva zeggen.
Bij het horen van haar stem stopte hij met trainen en draaide zich naar ons toe.

Afbeelding
Alleen al zijn manier van lopen liet me de adem in houden. Wat was hij mooi. Zijn gezicht, alles.
'Troy, wat doe jij hier? heb je geen les?' Zei Iva lachend.

Afbeelding
Ze liepen op elkaar af.
'Natuurlijk wel Iva, maar je kent me.'
Zijn stem, ik zwijmelde langzaam weg.
Ik zag hoe hij me bekeek, terwijl Iva bijna tegenover hem stond. Dat was niet zomaar bekijken? Het voelde meer alsof ik naakt stond. Zo erg bekeken. Ik wist ook niet of ik me er comfortabel bij moest voelen...

Afbeelding
'Troy, dat is Morgan,' zei Iva terwijl ze naar mij wees. 'Ik zie dus al dat ze je aandacht heeft getrokken.' Ze grinnikte zachtjes.
Troy leek te ontwaken. 'Wat, nee, hoe kom je daar bij?' Zei hij hoofdschuddend. 'Ze stinkt.'
Iva leek te schrikken van zijn reactie en keek snel om en weer terug. 'O.' Bracht ze alleen uit.

Afbeelding
Ik vond het tijd om te gaan. Wat een belediging!
Heel de tijd zo naar mij kijken en dan zo hard zeggen dat ik stink.
Raar volk hier, was ik maar nooit verhuisd. Mijn eerste schooldag was een hel!

-------------

Hopelijk vinden jullie het wat :$

Groetjes,

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie