Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

De 100 baby's van Avalon Bets. UPDATE 13/7!

Mijn God, waar ben ik nu weer aan begonnen? Daar straks leek het me nog een top idee om te beginnen met een 100 baby's challenge, maar nu het begin dichterbij begint te komen, zakt de moed me alweer in de schoenen.

Enfin, eventjes doorbijten. Ik heb een aantal regels voor mezelf gesteld, en dat zijn o.a. deze:

1. Ik mag zoveel cheats gebruiken als ik wil, behalve cheats die ervoor zorgen dat mijn familie meer simoleons krijgt of cheats die ervoor zorgen dat iedereen weer gelukkig word.
2. Ik mag zelf kiezen hoeveel baby's ik krijg van elke man.
3. Ik moet in totaal 100 baby's krijgen (hoe logisch met een 100 baby's challenge!?)

En nu, wil ik jullie heel graag voorstellen aan:

Afbeelding

Avalon Bets. Een gezellige blondine die zojuist is verhuist naar Appaloosa Plains. Deze jonge dame houd ontzettend veel van kinderen en daarom had ze zich in één avond bedacht dat ze moeder wilde worden van maar liefst 100 kinderen. Hoe dan ook, Avalon houd niet van liegen, bedriegen en opgeven en daarom is ze genoodzaakt om haar idee waar te maken. Zal dit haar lukken?

________________________________________________________________________________________________________

1. Adam (met Chuck Hobble)
2. Amelia (met Ethan Parrot)
3. Anton (met Ethan Parrot)
4. Alwin (met Cornell Riffin)
5. Anna (met Cornell Riffin)
6. Allen (met Cornell Riffin)

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op za 13 jul 2013, 19:48, 4 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

De 100 baby's van Avalon Bets.

Hoofdstuk 1 - Chuck Hobble.

Afbeelding

Ik vond het heerlijk om nu op mezelf te wonen. Ik had een prachtig huisje gebouwd en voelde me hier helemaal thuis. Mijn huisje bestond uit een woongedeelte met keuken, een kleine badkamer en één grote slaapkamer.

Afbeelding

Maar belasting moet betaald worden en geen werk betekend geen geld, dus besloot ik om me te registreren als zelfstandige schilder, zodat ik thuis kon werken - maar tegelijkertijd ook voor mijn toekomstige kinderen zou kunnen zorgen. Zonder vaardigheden kwam ik natuurlijk nergens dus ging ik naar de plaatselijke school om een cursus schilderen te volgen.

Afbeelding

Op de terug weg liep ik door het hondenpark, waar ik Chuck Hobble ontmoette. Een keurige jonge man waarmee ik meteen een klik had. Het werd steeds donkerder dus besloot ik Chuck uit te nodigen bij mij thuis. Na maar liefst één dag had ik al een vriend gemaakt.

Afbeelding

Na heel wat wijntjes en biertjes werd het steeds gezelliger tussen mij en Chuck. Voor ik het wist stonden we al te kussen en had Chuck mij in no-time richting mijn slaapkamer gebracht, om daar de liefde te bedrijven.

Afbeelding

Chuck was een meester in bed. Beter kon ik het niet beschrijven, maar mijn nacht kon niet beter.

Afbeelding

Chuck was die morgen behoorlijk vroeg vertrokken, en zelfs zonder afscheid te nemen. Na het ontbijt besloot ik dat ik wilde beginnen aan mijn eerste schilderij. Ik verkocht het voor maar liefst 36 Simoleons en ik was ontzettend trots.

Afbeelding

Ik had dagen niks gehoord van Chuck en ondertussen voelde ik me eigenlijk helemaal niet lekker. Ik bleef maar overgeven, ik had telkens zo'n honger en was vaak moe.

Afbeelding

Toen bekend werd dat ik zwanger was, besloot ik meteen Chuck te bellen en hij kwam direct naar mijn huis. Daar kregen we toch een ruzie. Hij wilde mijn kind niet, wilde mij niet en besloot om verder geen contact meer te willen. Ik stond er helemaal alleen voor.

Afbeelding

De zwangerschap verliep moeizaam, ik had veel last van ochtendmisselijkheid en daarom moest ik veel liggen. Ik kon geen schilderijen maken en er kwam dus geen geld binnen. En wat was ik blij toen de weeën begonnen.

Afbeelding

Na nog geen uur was mijn allereerste spruit geboren. Een jongetje. Ik noemde hem Adam. Ik had Chuck nog een sms gestuurd maar hij reageerde niet. Ik stond helemaal alleen voor de opvoeding van Adam.
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: De 100 baby's van Avalon Bets. H1!!

Hoofdstuk 2 - Ethan Parrot.


Afbeelding

Ik voelde me vaak eenzaam, zo alleen met Adam. Ik mocht eigenlijk niet zeuren, maar een slapende baby was ook niet bepaald een sociaal contact, dus ik besloot een kitten te adopteren. Ik noemde hem Hooper.

Afbeelding

Terwijl Adam sliep, werkte ik verder aan mijn schilderijen - want dat was het enige rust moment van de dag. Dit was inmiddels mijn 3e en ik had hier maar liefst 118 Simoleons voor gevangen.

Afbeelding

Alleen maar thuis zitten was ook zo saai dus besloot ik om samen met Adam richting het park te gaan. Op de heenweg was Adam flink aan het babbelen, maar naderhand op de terugweg, sliep hij als een blok.

Afbeelding

In het park ontmoette ik een zekere Ethan Parrot. Ethan was een aardige, jonge man en hij wist me te vertellen dat hij ontzettend graag kinderen zou willen. Maar, hij was homo en vrijgezel. Hoe meer we praatte, hoe meer ik er zeker van werd dat ik hem als vader wilde voor mijn 2e kind. Ethan wist niet wat hij hoorde toen ik hem dat zei, en we gingen meteen naar huis.

Afbeelding

We wilde niet langer wachten en de spanning was om te snijden!

Afbeelding
Afbeelding

Het was Adam's verjaardag. Vandaag werd mijn jongste spruit een peuter.

Afbeelding

En terwijl ook Hooper volwassen werd, bleek ik zwanger te zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ethan had die nacht bij me geslapen en toen ik hem vertelde dat ik zwanger was, beloofde hij om tijdens de zwangerschap bij me in te trekken, zodat hij zo goed mogelijk voor mij kon zorgen. Ook schonk hij me 10.000 Simoleons zodat ik mijn huis kon uitbreiden en een grote kinderkamer kon maken. Ethan en ik zouden een co-ouderschap hebben; we delen samen de opvoeding en het kind zou eens in de zoveel tijd bij de vader zijn.

Afbeelding

En al gauw nadat de nieuwe kinderkamer klaar was, kon ik met spoed richting het ziekenhuis want de baby werd geboren. Daar bleek het dat ik zou bevallen van een tweeling. Een jongen en een meisje. Amelia werd als eerste geboren en daarna kwam Anton. Ethan en ik waren dolgelukkig!

Afbeelding

De dag erna werd Adam alweer een kind. Hij leek sprekend op zijn vader; helaas een teleurstelling, maar Adam was een mooie jongen!
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: De 100 baby's van Avalon Bets. UPDATE 12/7

Hoofdstuk 3 - Cornell Riffin.

Afbeelding

Adam had moeite met vriendjes maken op school. Volgens de schoolpsychiater had hij autisme en kon daarom moeilijk contact maken met anderen. Thuis was hij het tegenovergestelde, hij en Hooper waren de beste vriendjes die je maar wensen kon.

Afbeelding

Gelukkig, ging het schilderen steeds beter. Ik kon nu stilleven schilderen en ik maakte vaak schilderijen van mijn kinderen. Die verkochten meestal goed, en ik ving er al gauw zo'n 150 Simoleons voor.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Inmiddels waren Adam, Amelia en Anton alweer jarig. Het waren me toch een stel prachtige kinderen.

Afbeelding

Cornell Riffin, een oude vriend, had gehoord van mijn wens en had besloten dat hij mij kinderen wilde schenken. Vrijwel meteen ging we aan de slag. Toen ik nog jong was, was Cornell Riffin jarenlang mijn vriendje geweest, en toen hij me op een zaterdag bezocht, kreeg ik weer kriebels in mijn buik.

Afbeelding

Maar die kriebels veranderde in verdriet. Toen ik terug kwam van de winkel, trof ik Cornell dood aan langs de weg. Hij was aangereden door de ijscowagen en opslag dood.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik was ziek van verdriet.

Afbeelding

En helemaal, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van hem. Ik was blij dat ik gelukkig nog een beetje van hem bij me zou hebben, dankzij het kind dat in mij zat.

Afbeelding

Dagenlang keek ik alleen maar televisie en zat ik op de bank. Meestal keken mijn kinderen mee en keken we alleen maar naar kinderprogramma's zoals Simsbob Simpants.

Afbeelding

Bij de laatste prenatale zorg in het ziekenhuis, werd bekend dat er niet 1, maar 3 baby's in mijn buik zaten. Ik was blij toen de weeën begonnen. De zwangerschap leek veels te lang duren en mijn buik werd alsmaar groter.

Afbeelding
Afbeelding

Na 3 lange uren, was ik de trotse moeder van een drieling; Alwin, Anna en Allen. Ze leken alle 3 heel erg op hun vader.
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: De 100 baby's van Avalon Bets. UPDATE 13/7!

Ik ben er weer hoor! Ik heb hele grote problemen gehad met de internetverbinding bij ons thuis en daarbij was de Sims plots van mijn computer. Weg familie Bets.. Geen zorgen! Ik ga Avalon meteen weer maken en ga verder bij het punt waar ik gebleven was, althans, ik probeer!

Wish me luck!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie