Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Het fotodagboek van VeraS! Terri Blom! Pag. 1

Hoi allemaal! Al een tijdje ben ik afwezig op SimsNieuws en ik wou de draad weer eens oppakken. Ik heb besloten om een fotodagboek te beginnen. Aangezien een 365 niks voor mij is, maak ik dus hier mijn dagboek. In dit dagboek ga ik niet specifiek over 1 familie foto's en verhalen vertellen, maar ook over families waarmee ik gespeeld heb!

Ik heb geen regels voor mezelf. Wel hou ik me aan de regels van SimsNieuws maar voor de rest bepaal ik zelf wanneer ik update en wat ik dan update. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden! :D

Laatst gewijzigd door VeraS op wo 10 jul 2013, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Re: Het fotodagboek van VeraS! Introductie pag.1

De screenshots van Catherine herinner ik me nog goed. Dit was een sim waarmee ik in november 2012 begon en ik eindigde in maart dit jaar. Deze familie heeft 4 generaties voortgeleefd. En het begon dus met Catherine, een artistieke vrouw. :love

Afbeelding

Catherine begon steeds beter te worden in de gitaarvaardigheid en trok VEEL mensen met zich mee :sweatdrop

Afbeelding

En ondertussen had ook de liefde een groot deel van haar leven veroverd. Ze trouwde met Christopher Steel en ze raakte al snel zwanger en beviel van een tweeling: Ann (meisje) Chris (jongen)

Afbeelding

Papa Christopher met zoon Chris (naar wie hij vernoemt is)

Afbeelding

Dit is 1 van de charmantste gezichten van Catherine xD Hier beviel ze van hun 3e en laatste kindje: Jayden.

Afbeelding
Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Re: Het fotodagboek van VeraS! Introductie pag.1

Mag ik jullie voorstellen: Terri Blom! Die haar avonturen in Isla Paradiso gaat beleven :woot

Afbeelding

Vera presenteert hierbij: Terr.. ''Zeg Vera, wist je al dat ik knapper ben dan jou? 'Niet knap in spelling Terri, het is jij niet jou. VERA het is jou niet jij hoor. ''Zucht''

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie