Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

Kendall Jenn. My Life.

Hey iedereen, mijn naam is Kendall Jenn. Ik ben hier pas naar toe verhuisd. Ik woon nu in Brigdeport. Vette stad hoor.
Afbeelding

Die krant die daar ligt. Die ging ik nodig hebben. Die krant gaat mij helpen op weg naar roem. Ik pakte het krantje en zocht naar een baan. Eentje in de film industrie..
Afbeelding

Sterrenkwaliteit, op familie gericht, netjes, net en zorgzaam zijn mijn kwaliteiten. Mijn droom; Superactrice worden. En dat gaat me echt wel lukken.
Ondertussen kookte ik wat Macaroni met kaas. Meteen een hele schaal. Had ik nog wat voor de dagen erna. Want met 15 simdollars kom ik niet rond.
Afbeelding

En dan heb ik ook nog zo'n spuug lelijke slaapkamer.
Afbeelding

Mn eerste werkdag was een lachterje. Alles ging goed tot ik een microfoon op het hoofd van Kate Winslett vallen liet. Oeps..
Gelukkig had ik wat geld verdiend om de rekeningen te kunnen betalen.
Afbeelding

Ik at nog een beetje macaroni met kaas van gister. En besloot tv te gaan kijken aangezien het regende. Ik ging maar niet te laat slapen.
Afbeelding
Live, Laugh, Love.
Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

Re: Kendall Jenn. My Life. 17-6-13

Wurk it baby.

Het was een vervelende zomer, het regende aan een stuk door. Hier is toch niks gezelligs aan. Op lummel dag ga ik naar het zomerfestival, voor die dag word namelijk mooi weer opgegeven.

Ik kwam gespannen thuis van het werk, en besloot even rustig tv te kijken. Gedachten opzij en even genieten van Twilight op zender van de maand.
Afbeelding

Het was werken, werken en werken, de komende dagen. Ik was gepromoveerd tot Manusje van alles. En die bonus deed me goed. Daarvan kocht ik een vaatwasser.
Afbeelding

Ik werkte en werkte wat af, niet zonder gedoe hoor. Want ik promoveerde alweer tot Manus. Weer een lekkere bonus. Nu verdien ik wel redelijk lekker en kan ik gaan sparen voor m’n nieuwe huis.

Toen ik uit m'n werk kwam en de keuken in liep, zag ik een onwijs grote plas water in m'n keukentje. 'Jaaa hoor, het zal mij weer overkomen.' Zei ik terwijl ik naar de vaatwasser keek. Ik maak het ding zelf wel. Leer ik ook nog eens iets van.
Afbeelding

Die dag erna was het weer werken geblazen. En daarna even lekker naar de bar, want het is morgen lummeldag.
Afbeelding
Live, Laugh, Love.
Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

Re: Kendall Jenn. My Life.

Eventjes zo een update!
Nadat mn laptop is gecrashed, ben ik al mn savegames kwijt geraakt.
Ik moet daar echt vaker een backup van maken.
Ben jammer genoeg nu ook alle vette downloads kwijt haha.
Met mn huizen topic ga ik nog wel door!
Live, Laugh, Love.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie