Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Familie Snellen - H1.

INTRODUCTIE.

Nadine van Leeuwen is altijd het buitenbeentje geweest in haar familie. De blondine was de jongste van een bijeengeraapt gezin, bestaande uit 3 kinderen en 2 ouders. Nadine's echte moeder kwam om het leven tijdens een fataal auto-ongeluk, toen Nadine nog maar net een peuter was.

Zoals je misschien verwacht had, hertrouwde haar vader. Ze kreeg niet alleen een 'nieuwe' moeder , maar ook nog eens 2 verschrikkelijke, arrogante en lelijke stiefzussen erbij. Gratis en voor niets! Veronique en Anne-Fleur, waren hun namen.

Toen Nadine 7 was, overleed haar vader aan een hartaanval. Nu moest ze zelf zien te overleven tussen 'Theresa de heks' en haar trollen, zoals ze hen altijd beschreef in haar dagboek.

Ze groeide op tot een prachtige vrouw. Haar jaren van poetsen en mishandeling waren voorbij, toen ze Lowie Snellen ontmoette. Nadine besloot om nooit meer contact te zoeken met de heks en haar trollen, en ze voorspelde een gelukkig leven samen met Lowie. Althans?

BIOGRAFIE.

Afbeelding

Naam: Nadine van Leeuwen.
Burgerlijke staat: Verloofd.
Kinderen: Geen.
Ouders: Julian van Leeuwen en Maria van Leeuwen - Hendriks. (Beide overleden)
Broers/zussen: Geen.

Beroep: Orgaandonor.

Eigenschappen: Op familie gericht, houdt van warmte, makkelijk onder de indruk, zorgzaam, vriendelijk.
Favoriete muziek: Country.
Favoriete eten: Ratatouille.
Favoriete kleur: Oranje.

Afbeelding

Naam: Lowie Snellen.
Burgerlijke staat: Verloofd.
Kinderen: Geen.
Ouders: Huub Snellen en Ans Snellen - Driessen.
Broers/zussen: Een broer, Mike Snellen.

Beroep: Kokshulp.

Eigenschappen: Goed gevoel voor humor, geboren kok, op familie gericht, makkelijk onder de indruk, ambitieus.
Favoriete muziek: Country.
Favoriete eten: Ratatouille.
Favoriete kleur: Groen.

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op ma 03 jun 2013, 15:01, 4 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Familie Snellen - Another happily ever after.

Hoofdstuk 1, deel 1 - Een nieuw begin.

Afbeelding

''Ons eigen huis. Eindelijk. Ik ben 20 en ik woon op mezelf'', zei Nadine zuchtend. ''Ik heb hier zo lang op moeten wachten..'' Ze staarde in Lowie's ogen en een kleine glimlach verscheen op haar gezicht, terwijl ze zich meer in Lowie's armen worstelde.

Afbeelding

''Kom, ik breng je naar binnen, zoals het hoort!'' Lowie hees Nadine in zijn armen en stapte richting de deur. ''Hoor je dit niet te doen als je net getrouwd bent?'' Ze giechelde en klemde haar armen stevig om Lowie's nek. ''Ik hou van je!''

De dagen gingen voorbij en Lowie en Nadine raakte steeds meer gewend aan hun nieuwe huis. Nadine had de afgelopen paar nachten heerlijk geslapen. Het feit dat ze nu verlost was van haar stiefmoeder en haar lelijke dochters, bracht een hoop rust in haar leven.

Afbeelding

''Weet je..'' zei Nadine teder, terwijl ze haar vingers in die van Lowie haakte. ''Ik wil gaan werken..''. Lowie keek haar aan en knikte vluchtig. ''Ik wilde altijd al kinderarts worden, ik heb de opleiding gedaan maar Theresa weerhield me ervan om te gaan werken. Ik moet mijn droom achterna gaan.''

Afbeelding

Diezelfde dag nog heeft Nadine gesolliciteerd in het lokale ziekenhuis en de volgende dag kreeg ze te horen dat ze was aangenomen.

________________________________________________________________________________

Graag hoor ik van jullie of ik hiermee door mag gaan of niet. Verder zou ik graag willen weten hoe ik mijn foto's ietsje kleiner krijg? Tips?

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op do 30 mei 2013, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Familie Snellen - Another happily ever after.

Hoofdstuk 1, deel 2 - Een nieuw begin.

Sinds dat Nadine haar eigen baan had, was ze niet meer financieel afhankelijk van anderen. Ze kon kopen wat ze wilde, zonder dat iemand haar daar in kon beperken. Eens in de week bezocht ze haar vader, die begraven lag op het kerkhof een paar kilometers verder dan haar huis.

Afbeelding

''Pap..'', Nadine zuchtte diep en staarde naar de verwelkte tulpen die bij haar vaders' graf stonden. ''..Je hebt al die tijd geweten wat Theresa me aan deed, maar nooit heb je er iets aan gedaan, waarom niet? Ik had pijn, pap.. ik was en ben, fysiek en mentaal van de rit.''

Nadine's laatste spullen stonden nog bij haar ouderlijk huis. De foto's van haar overleden ouders waren nog steeds in handen van Theresa en haar dochters, en God weet wat zij er mee gedaan hadden?

Afbeelding

''Geef me gewoon mijn spullen!'' zei Nadine. ''Ik heb je nooit iets aangedaan, ik wil alleen mijn spullen. Jarenlang was ik jullie persoonlijke slaaf, ik heb alles voor jullie gedaan. Gun mij dan datgene wat me lief is, voor een keer, ik smeek je?'' Theresa draaide haar hoofd weg en zette haar handen in haar zij. ''Jij meisje, jij was niets meer dan een lomp varken in de ogen van je vader. Je ging uit eigen wil het huis uit, dus die spullen krijg je niet meer. Zolang jíj hier niet woont, is ook niets meer van jou.'' Theresa glimlachte kwaadaardig. ''En trouwens, er is hier nooit iets van jou geweest.''

Al huilend keerde Nadine terug naar huis.

Afbeelding

''Ik weet het niet meer, Lowie..'', snikte ze. ''Theresa zal me altijd blijven kwellen, hoe dan ook.'' Lowie greep naar Nadine's handen en streelde ze zachtjes. ''Ik weet hoe je je voelt, maar tegen Theresa kan je niet op. Ik zal bij je blijven. Beloofd!'' Lowie knikte instemmend en glimlachte.

_______________________________________________________________________________

Ik hoor jullie tips wel!

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op ma 03 jun 2013, 14:44, 2 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Familie Snellen - H1.

Nu je het zegt, heb ik het misschien een beetje onduidelijk neergezet, haha.. Haar waardevolste bezit zijn gewoon nog persoonlijke spullen zoals foto's, van haar ouders. Ik heb het aangepast.

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op ma 03 jun 2013, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Familie Snellen - H1.

Hoofdstuk 1, deel 3 - Een nieuw begin.

Het was een prachtige zomerdag en Lowie en Nadine hadden vrijwel al de hele dag buiten gezeten. Met een romantisch muziekje op de achtergrond, schuifelde ze aan de rand van hun zwembad. Lowie's belofte om voor altijd bij Nadine te blijven, werd de waarheid. En Nadine's droom om te trouwen met de man van wie ze hield, werd al gauw vervult toen...

Afbeelding

''Wat ben ik toch blij met jou'', zei Nadine glimlachend. Ze staarde in Lowie's prachtige ogen, toen hij terug stapte en voorzichtig op een knie ging zitten.

Afbeelding

''Allerliefste schat van me. Ik heb nog nooit zo'n lief iemand ontmoet als jou. Je betekent werkelijk alles voor me. Ik wil je voor altijd beschermen en ik wil voor altijd bij je zijn. Wil je met me trouwen?'' Nadine sprong een gat in de lucht en schreeuwde de hele buurt bij elkaar. Lowie schoof de dure diamanten ring om haar vinger en omarmde zijn verloofde. ''Ik hou van je, Lowie, ik hou van je, gekkie'' Zei Nadine.

Ze genoten de rest van de dag aan de rand van het water. Toch zat Nadine het een en ander dwars. Lowie had zijn ouders en broer al gebeld om hen het nieuws te vertellen. Maar Nadine kon dit niet. Tsja, ze kon haar stiefmoeder het nieuws vertellen, maar Theresa had Lowie allang dood gewenst. Aan de ene kant was Nadine ontzettend gelukkig, maar aan de andere kant huilde ze van verdriet.

En dat huilen maakte heel erg veel los bij haar. Misschien wel te veel..


Afbeelding

Lowie was die morgen naar zijn werk gegaan, terwijl Nadine ziek thuis was gebleven. Psychisch zat ze niet meer goed in elkaar. Ze zag haar vader overal, alleen zij. En niemand anders. Zelfs Lowie wist er niets van af.

''Papa, ik ben verloofd. Ik kan het niet geloven. Na al die jaren samen met Lowie..'' ze keek haar vader aan. ''Ik heb altijd geweten dat je Lowie wel zou mogen..''

Gek genoeg praatte haar vader niet terug. Hij luisterde alleen. Nadine was blij toen ze haar vaders' warme armen om haar heen voelde.

Afbeelding
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Familie Snellen - H1.

Ik ben eigenlijk alleen van plan om verder te gaan met dit dagboek, als ik merk dat het ook echt daadwerkelijk gelezen word. Dus bij deze, bij meer dan 3 reacties na mijn laatste update, zal ik een nieuwe update plaatsen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie