Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Adreanne
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
ma 20 mei 2013, 17:51

10G family Murakami ~ hoofdstuk 1

Ik dacht, ik ben toch nieuw, ik heb een leuke sim. Ik ga een 10G maken.
Het gaat over Keiko, haar moeder was van Chinese komaf en haar vader kwam uit Bridgeport. Keiko is nu 19 en is blij eindelijk het huis uit te zijn. Ze woonde eerst in chang simla, maar gaat nu verhuizen naar een gewone stad. Dat is helemaal nieuw voor haar en zonder haar 3 zussen, moet ze er nu echt tegenaan.

Afbeelding

Ik rende van huis uit. Ik mocht eindelijk weg!! Ik ging als eerste nog langs de boomgaard, die van mijn oma was.

Afbeelding

In de boomgaard haalde ik wat appels voor in het vliegtuig. Ik vind het best eng, maar het moet er toch een keer van komen.

Afbeelding

Bij de plaatselijke winkel haalde ik wat typische dingetjes, zoals brood enzo.

Afbeelding

Daarna ging ik nog wat trainen op het veld. Het was altijd wel leuk maar ik ben er niet zo zeer goed in.

Afbeelding

Toen het begon te schemeren keek ik op mijn telefoon. Het was al laat. Ik belde de taxi en hij bracht me naar het vliegveld.


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Oke dit was een vliegensvlugge proloog, het schrijfwerk was niet al te best, maar het word wel beter. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. :swing

Laatst gewijzigd door Adreanne op vr 24 mei 2013, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Adreanne
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
ma 20 mei 2013, 17:51

Re: 10G family Murakami ~ proloog

Hoofdstuk 1

Afbeelding

Tja, het eerste wat gebeurde toen ik in bridgeport aankwam, was dat er een lama van de universiteit voor mijn deur stond. Dus ja, ik dacht, waarom ook niet. Nu ben ik onderweg naar het busje dat me op komt halen.

Afbeelding

Toen ik aankwam zag ik al gelijk een heleboel leuke jongens hier lopen. Wat heb ik er toch zin in. Zometeen eerst even naar de introductie les in het hoofdgebouw.

Afbeelding

's middags ging ik nog lekker even bowlen en kennis maken met een paar van de jongens op de campus.

Afbeelding

Gelijk de eerste jongen die ik wel leuk vond een kusje gegeven en een foto van gemaakt. Wat zijn we toch schattig he?

Afbeelding

Daarna ging ik nog even iets op de straat tekenen, ik probeer mijn niveau tot straat kunstenaar omhoog te tillen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tja, tijdens het gedeelte bij de wetenschap. Kwam er weer een leuke jongen naar me toe. Hij kustte me. Eerst schrok ik, maar daarna zei ik. ''Kom hier!'' En trok hem tegen me aan.

___________________________________________________________________________

Einde deel 1 :$ Tja, ze maakte veel mee xD

En ik was aan het experimenteren met nieuwe kleren en kapsels :P
appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: 10G family Murakami ~ hoofdstuk 1

:o die neemt het ervan :o

Leuk begin
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie