Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Dagboek Familie Wendly ~ H2/12-5-2013

Hoi beste SimsNieuwers! Sinds maandag heb ik een nieuwe laptop waarmee ik eindelijk De Sims met weinig bugs kan spelen, dus ik begin een nieuw dagboek!

Weetjes:
* Ik speel met Wereldavonturen, Levensweg, Beestenbende, Jaargetijden en Studententijd.
* Dit word niet een 5G of 10G, ik ga hier gewoon net zo lang mee door totdat ik wil dat het eindigt.
* Ik speel in Appaloosa Plains met mijn sim. En ze woont in een al bestaand huis. Ze zal verhuizen wanneer het zelfgemaakte huis klaar is. (Deze wordt gemaakt door Big Mama, daar bedank ik haar alvast voor :D
* Ideeën, kritiek en opmerkingen zijn altijd welkom, daar leer ik van! :wub


Chovelle Wendly

Afbeelding

Chovelle Wendly is een vrolijke sim die zorgeloos door het leven gaat, en alles op een rijtje heeft. Toch heeft ze ook een nare gebeurtenis gehad. Toen ze klein was heeft ze haar beide ouders verloren en is ze opgevoed in een weeshuis. Daar is ze nu weg en ze is verhuist naar Appaloosa Plains om daar haar leven op te bouwen. Ze zoekt al heel erg lang de man van haar dromen, zal ze die vinden? Wat voor avonturen staan haar te wachten?

H1 komt vanmiddag online. ;)

Laatst gewijzigd door VeraS op zo 12 mei 2013, 15:40, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Re: Dagboek Familie Wendly ~ Proloog

Hoofdstuk 1

Chovelle is bij haar huis aangekomen na een lange reis.

Afbeelding

Wat een mooi huis, alleen het staat wel heel erg leeg denkt Chovelle.

Afbeelding

Het moet hier grondig ingericht worden, ik moet denk ik maar een baan zoeken.. denkt Chovelle.

Dan komen de buren en Chovelle maakt eens een praatje.
Afbeelding

Wist jij dat .... en dat .... praat de buurman.

Dat loopt alleen niet zo goed af.. :fluit

Afbeelding

Pardon? Zo praat je niet tegen mij! Wegwezen! schreeuwt Chovelle.

Daarna gaat ze naar de bibliotheek en leest ze een boek over Rimpelbil.

Afbeelding

Er is toch een Agnes Rimpelbil in Sunset Valley? Ik wil wel eens een praatje met haar maken..

Einde hoofdstuk 1

* Dit was een korte up, maar dit was meer een soort van begin :sweatdrop
* In de volgende up gaat Chovelle naar Sunset Valley om Agnes Rimpelbil te ontmoeten. :D
Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Re: Dagboek Familie Wendly ~ H1/8-5-2013

Hoofdstuk 2

Chovelle is aangekomen in Sunset Valley in haar (voor deze dag) klein huurhuisje.

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil gelijk Agnes ontmoeten.. denkt Chovelle en ze neemt de taxi naar mevrouw. Rimpelbil haar huis.

Afbeelding

Chovelle heeft aangebeld en wacht tot er iemand naar buiten komt, en dan ziet ze Agnes Rimpelbil.

Afbeelding

''Hallo mevrouw. Rimpelbil, ik ben Chovelle.'' Ach kind, noem me Agnes'' zei Mevrouw Rimpelbil. ''Nou kom binnen, ik had je mailtje ontvangen.'' zei Agnes.

Afbeelding

''Ik had u boek gelezen, ik vind het echt een fantastisch boek!'' zei Chovelle. ''Ach ja, de erfenis van Rimpelbil, het koste me veel moeite om het boek te schrijven, maar fijn dat je het mooi vond!'' zei Agnes.

Agnes en Chovelle hadden de grootste lol en konden het heel goed met elkaar vinden, ze kletsen uren over van alles en nog wat en trokken de raarste gezichten.. xD

Afbeelding

Van Agnes mocht Chovelle ook nog door haar telescoop kijken. Wat een prachtig uitzicht! denkt Chovelle.

Afbeelding

Maar ook aan deze leuke dag komt een eind en Agnes en Chovelle nemen afscheid van elkaar in het park en ze vertrekt weer naar Appaloosa Plains..

Einde hoofdstuk 2

* Het boek: De erfenis van Rimpelbil is niet door Agnes zelf geschreven. Zo heb ik het laten bedenken. ;)
* In de volgende up gaat Chovelle op mannenjacht! :woot

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie