Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
lotteXD
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 24 apr 2013, 13:35

Familie Staring

Hey,
Ik ben net nieuw hier op het forum en heb al een hele tijd een dagboek lopen op weebly. Het verhaal begint bij Jane Staring (ondertussen ben ik al bezig met verderschrijven vanuit haar dochters standpunt) Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Schrijf alsjeblieft wat je er van vind! ik zal een nieuw bericht schrijven als er een nieuw hoofdstuk opstaat.
link: https://familiestaring.weebly.com/
eigenlijk wou ik het dagboek hier opnieuw schrijven enzo maar ik weet niet hoe ik foto's moet uploaden?

PS. Reageer wat je ervan vind!! xxx
:laugh
People change and things go wrong, but always remember that life goes on
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Familie Staring

Erg leuk :D

Hier kun je vinden hoe je hier op het forum screens moet posten. Om de screens zelf te uploaden kun je het beste sites zoals Photobucket, ImageShack, TinyPic, enzovoort gebruiken. Waarschijnlijk zullen die sites je de weg wel goed wijzen, waardoor het waarschijnlijk niet al te moeilijk moet zijn om daarop screens te uploaden. Mocht het daarentegen toch niet lukken, dan moet je het hier maar gewoon vragen. ;)
Gebruikersavatar
lotteXD
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 24 apr 2013, 13:35

Re: Familie Staring

dankje voor de leuke reacties :) & ook bedankt voor de tip van de foto's, die zal ik zeker gebruiken :D Het zal trouwens nog een tijdje duren voor ik er een nieuw deel kan opzetten want ik ben nog aan het nadenken over het vervolg... :)
xxx
People change and things go wrong, but always remember that life goes on

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie