Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

344 berichten • Pagina 17 van 18

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Familie Ferdeline ~ Voorheen 365

Afbeelding

Afbeelding
Deyn en Ryona hebben een fijne/romantische vakantie gehad. Maar toen ze terug kwamen zagen ze opeens Jeff voor de deur staan. (een collega van Deyn) Deyn was verbaast om hem te zien.

Nadat Deyn en Ryona hun koffers naar boven hadden gebracht.
Afbeelding
’Heey Jeff, wat doe jij hier?’, vraagt Deyn verbaast. Jeff kwam dichterbij, zodat hij iets in Deyn z’n oor kan fluisteren. ‘We moeten gaan en snel, het is belangrijk’, fluistert Jeff. Ondertussen geniet Ryona van de stralende zon. ‘De zon schijnt eindelijk eens een keer, zullen we een terrasje gaan pakken Deyn?’, vraagt Ryona.

Afbeelding
‘Sorry schat, maar ik moet ergens naartoe’. ‘Waar moet jij dan naartoe?’, vraagt Ryona. Deyn keek snel Jeff aan. ‘Werk’, zei Deyn opeens. En ze liepen verder.

Afbeelding
‘Oké Jeff, waar gaan we nou precies naartoe?’ ‘De baas wil ons spreken’, antwoorde Jeff. Deyn kijkt verbaast: ‘De baas, waarom?’. ‘Ik heb geen idee, maar we zullen het zo merken. En Deyn, trek even de werkkleding aan. ‘
Deyn heeft zijn werkkleding aangetrokken.

Afbeelding
‘Daar zijn jullie, ik heb op jullie gewacht’, zegt de baas. ‘Aangenaam mevrouw, mijn naam is Deyn Ferdeline’, zegt Deyn erg beleefd. ‘En mijn naam is Jeff Boksma’, voegt Jeff er snel achteraan.

Afbeelding
‘Ik weet hoe jullie heten, ik ken jullie reputatie. Mijn naam is Nancy Silver, de bazin van het gesloten pakhuis. Jullie noemen mij mevrouw Silver, geen bazin.’

Afbeelding
‘Jullie willen natuurlijk weten waarom jullie hier zijn. Ik heb namelijk besloten om jullie te promoveren tot zakkenrollers. En daarom heb ik een paar leuke klussen voor jullie’, lacht mevrouw Silver gemeen.

Deyn is naar huis gegaan.
Afbeelding
‘Daar ben je, wat duurde dat lang’, zegt Ryona ongerust. ‘Het was niks schat, gewoon wat werk zaken’. ‘Oja, ik ben ontslagen op mijn werk’, zegt Ryona.

Afbeelding
‘Ontslagen, waarom?’ ‘Ze hebben gewoon geen werk meer voor mij, maar dat komt wel goed. Ik ben al aan het kijken voor nieuw werk. En zorg gewoon dat je altijd je mobieltje bij hebt.’ ‘Wat ben jij toch een zorgzaam typ’, lacht Deyn. ‘Dat is niet hoest, hoest….’, hoest Ryona. ‘Je bent verkouden, laat mij je helpen’, bied Deyn aan.

Afbeelding
Ryona geniet van Deyn’s massage. ‘Gewoon rustig ademhalen schat, dan komt het wel goed’, zegt Deyn erg lief tegen Ryona.

Afbeelding
‘Erg bedankt Deyn, het was erg fijn’. ‘Dit moet je vaker hoest , hoest…..’, hoest Ryona weer.

Afbeelding
Deyn stapt naar achteren. ‘Pas wel op met dat gehoest, dadelijk steek je mij nog aan’, zegt Deyn. Ryona kijkt verontschuldigt: ‘Sorry, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar dat maak ik vanavond wel goed’, zei Ryona erg sexy.

Afbeelding
‘Maar ik ga even douchen, ik moet zo weer weg’, zegt Deyn terwijl hij naar de douche toe loopt. ‘Alweer, waar moet je nou weer naartoe?’ En Deyn zei alweer: ‘Werk’.

Afbeelding
‘Ik vertrouw het voor geen millimeter’

Volgende keer:
- Komt Ryona te weten wat Deyn voor werk doet?
- Ryona krijgt een nieuwe baan?

> Hoofdstuk 2

Laatst gewijzigd door Koen op wo 15 mei 2013, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Familie Ferdeline ~ Hoofdstuk 1

@SimsMeid; Natuurlijk werkt hij nog steeds aan zijn levenswens. Maar dat gaat nu natuurlijk ietsjes moeilijker worden ;)

Afbeelding

Afbeelding
Het was alweer ochtend. Ryona is vroeg uit de veren gegaan want vandaag is een belangrijke dag voor haar. ‘Nee hé!’ schreeuwt Ryona opeens. ‘Deyn, de vaatwasser is volgens mij kapot’.

Afbeelding
‘Erg bedankt voor het wakker maken’, zegt Deyn sarcastisch. ‘Maar waarom ben je zo vroeg wakker?’

Afbeelding
‘Je weet toch dat ik vandaag op sollicitatiegesprek ga, dat had ik vorige week verteld’. Deyn kijkt Ryona verbaast aan. ‘Maar waarom kijk je dan zo bang?’ ‘Ik weet het niet Deyn, ik vind het gewoon een beetje spannend’ Deyn lacht: ‘Sinds wanneer is Ryona Red ergens bang voor, schat het komt allemaal goed’. En Deyn geeft een kus op haar wang.

Afbeelding
‘Maar wat riep je net eigenlijk?’, vraagt Deyn. ‘Oja, de vaatwasser is kapot. Kan je die dadelijk even maken? Anders stroomt al het water er dadelijk nog uit’. ‘Ik zal mijn best doen’, reageert Deyn terug.

Afbeelding

‘Dankjewel Deyn, dat is erg aardig’. En Ryona geeft Deyn een knuffel. ‘Maar ik ga me omkleden, anders kom ik nog te laat.’

Ryona is gearriveerd bij de Salon.
Afbeelding
‘Hallo, is daar iemand?’, roept Ryona door het pand heen. ‘Het lijkt hier wel erg verlaten’, denkt Ryona. Ryona loopt door het pand, misschien komt ze de eigenaar tegen.

Afbeelding
‘Wat een mooi apparaat’, denk Ryona. ‘Daar kan ik vast mooie tatoeages mee maken. En het heeft zelfs een langzame stand! Wel erg duur apparatuur voor z’n verlaten pand.

Afbeelding
Ryona loopt terug en opeens komt er een meisje van de paal af glijden. ‘Hallo, hier ben ik’, zegt het onbekende meisje’. En ze loopt naar Ryona toe.

Afbeelding
‘Sorry, ik was even bezig met wat dingen hierboven. Dus ik had je niet gehoord. Sta je hier al lang te wachten?’ Ryona keek verbaast: ‘Ben jij de eigenaresse van de salon?’ ‘Ja, dat ben ik’, zegt ze trots.

Afbeelding
‘Mijn naam is Ryona Red. Ik kom voor de vacature voor tatoeëerder.’ ‘Oja, dat klopt, dat was vandaag’, zegt ze. ‘Maar hoe heet jij eigenlijk?’, vraagt Ryona.

Afbeelding
‘Mijn naam is Melinda Bell. Ik ben de eigenaresse van Salon Melinda. Ik lijk misschien erg jong, maar ben al 18 jaar hoor.’ ‘Oké, dat is erg mooi, maar……’, en Ryona word weer onderbroken door Melinda. ‘Ik wou altijd al een Salon en nu heb ik er een. Mijn vader zei altijd dat het me nooit zal lukken, hij zal nu eens moeten kijken. Ik ben gewoon de eigenaresse van een goed lopende Salon……..’

Afbeelding
‘Wat ben ik nou aan het zuren. Ik barst er niks van. Van heel dat zakelijke deel heb ik toch geen verstand. Ik kan alleen wat haartjes knippen.’, zegt Melinda treurig. Ryona weet even niet wat ze moet zeggen.

Afbeelding
‘Ik kan je wel helpen. Met z’n tweeën sta je sterker als in je eentje.’ ‘Wil je dat echt?’, vraagt Melinda. ‘Natuurlijk Melinda, ik wil je graag helpen’.

Afbeelding
‘Dankjewel!’ En Melinda geef Ryona een knuffel. ‘Ben ik dus aangenomen?’, vraagt Ryona. ‘Natuurlijk!’

Ryona is weer naar huis gegaan.
Afbeelding
‘Hey Deyn, ik ben thuis. Ik heb trouwens de baan. De eigenaresse is z’n jong meisje die teveel praat. Dus daar kan ik vaak misbruik van maken. Ze wou mijn hulp, dat zal ze zeker krijgen’, zegt Ryona gemeen. ‘Dus je hebt ingespeeld op haar gevoelens, erg slim’, zegt Deyn. Maar dan loopt Ryona langs de vaatwasser. ‘Deyn! Je zou de vaatwasser maken. Waarom heb je dat niet gedaan?’

Afbeelding

Afbeelding
‘Deyn, jij zou het maken. Je had het belooft. Nu mag je het maken en de plassen water opruimen.’ ‘Maar ik wil nog even de krant lezen buiten, daarna maak ik de vaatwasser.’ Ryona zucht: ‘Oké, is goed’.

Afbeelding
‘Ik moet vanavond trouwens werken, dus ik ben heel laat thuis’, zegt Deyn. En Deyn loopt naar buiten.

Afbeelding

‘Je moet dus werken, tuurlijk. Ik heb z’n voorgevoel dat Deyn vannacht achtervolgt gaat worden, raad eens door wie?’, lacht Ryona gemeen.

Het is alweer nacht en Ryona achtervolgt Deyn.
Afbeelding
‘Waarom rent Deyn langs het verlaten pakhuis?’, denk Ryona . ‘Ik weet dat daar veel criminele activiteiten plaatsvinden. Maar wat doet Deyn daar in hemelsnaam?’

Afbeelding
Deyn loopt naar de ingang van het verlaten pakhuis. ‘Zo te zien heeft Deyn zijn vest aangetrokken. Het is inderdaad erg koud.’, denkt Ryona. En Deyn loopt naar binnen.

Afbeelding
Opeens gaat de deur weer open. ‘Shit’, roept Ryona. Ryona verstopt zich achter de vuilniscontainer. Ze ziet Deyn en Jeff uit het verlaten pakhuis komen. ‘Hoorde jij net ook iets Jeff?’. ‘Ik hoorde niks hoor. Maar waar gaan we nu naartoe?’ ‘We gaan naar die chique club in de stad, waarom hebben we anders deze kleren aangetrokken’, zegt Deyn.

Afbeelding
‘Oké, je weet hoe je het moet aanpakken hé Jeff.’ ‘Jaja, het komt heus wel goed.’ ‘Oké, dan is het goed. Dan gaan we nu de rijke mensen een stukje armer maken’, lacht Deyn. En Deyn en Jeff lopen naar binnen.

Afbeelding
‘Deyn is dus een crimineel. Gelukkig, ik was even bang dat hij een ander had!

Hoofdstuk 1 <> Hoofdstuk 3

Laatst gewijzigd door Koen op di 21 mei 2013, 16:54, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Familie Ferdeline ~ Hoofdstuk 2

Afbeelding

Afbeelding
Ryona vind het de juiste tijd om Deyn te confronteren met zijn werk. ‘Deyn word even wakker’. ‘Neeh, het bed ligt zo lekker’, zegt Deyn slaperig. ‘Deyn, kom nu uit je bed!’.

Afbeelding
‘Met het verkeerde been uit bed gestapt schat’, zegt Deyn lachend. ‘We hebben even geen tijd voor grapjes’, zegt Ryona serieus. ‘We moeten het even hebben over je werk. Je bent tot laat weg of je gaat midden in de nacht opeens weg, waarom?’

Afbeelding
Deyn had deze vraag niet echt verwacht. Maar kiest er toch voor om te liegen. ‘Ik klus soms bij in de kroeg, waar ik altijd met Jeff naartoe ga. En midden in de nacht bellen ze me soms wakker.’ Ryona lacht, ze had wel een beter smoesje verwacht. ‘Lieve Deyn, je ziet er misschien knap uit maar liegen kan je niet. Afgelopen nacht ben ik jou achterna gelopen. En we weten allebei waar je naar toe ging.’

Afbeelding
‘Oké, ik werk zo af en toe in de criminele circuit.’ Ryona schrikt toch nog een beetje. Ze wist dit natuurlijk al, maar ze beseft nu pas dat het niet bij zakkenrollen blijft. ‘En stel dat er iets met je gebeurd, wat dan? ‘Er gebeurd helemaal niks, alles is goed geregeld. En ik maak sneller promotie als mijn andere collega’s. Omdat ik een goede band heb met de baas’. Ryona stapt naar voren: ‘Beloof je dat je niks overkomt?’

Afbeelding
‘Mij overkomt helemaal niks, dat beloof ik’. En Deyn geeft Ryona een zoen. ‘Maar ik moet zo gaan werken, het is maar dat je het weet’, zegt Ryona. ‘Zullen we nog snel een ‘vluggertje’ doen?’, knipoogt Deyn naar Ryona.

Afbeelding

Ryona is op haar werk. Ze ziet een stel ruzie maken.
Afbeelding
‘Ellen, ben je helemaal gek geworden! Je krijgt echt geen tatoeage, weet je wel niet hoe dom dat is?’, moppert de oudere man tegen zijn veels te jonge vriendin. Ryona is net klaar met de vorige klant. Ze hoort het gemopper en besluit in te grijpen.

Afbeelding
‘Heey, kappen nou!’, schreeuwt Ryona. ‘Zijn jullie nou helemaal gek geworden, begin nou niet te mopperen hier in de winkel.’ Beide draaien om en kijken verbaast naar Ryona. ‘Dit is jou schuld Ellen’, zegt de oudere man.

Afbeelding
‘Mijn naam is Allan Stanly. Ik accepteer jou geschreeuw hier niet. Wij kunnen makkelijk onze eigen zaken uitpraten.’ ‘Je hoeft echt niet voor mij op te komen, armzalig beest’, begint Ellen opeens. Lekker is dat, probeert Ryona voor haar op te komen krijgt ze z’n antwoord. ‘Wij hoeven geen hulp van een persoon lager in de monarchie’, zei Allan. En daarna liepen ze weg. Ryona stond bedenkelijk stil: ‘lager in de monarchie, waar slaat dat nou weer op?’

Deyn kreeg weer een oproep van Mevrouw Silver.
Afbeelding
Deyn is binnengekomen bij zijn bazin. En ziet dat ze bezig is met beeldhouwen. ‘Hallo Mevrouw Silver, hoe gaat het met u?’

Afbeelding
‘Jij bent vrolijk vandaag. Met mij gaat het goed, zeker nu’. ‘De dag begint altijd goed, vooral wanneer je in de ochtend een lekkere……. achja, u snapt het wel’, zegt Deyn lachend. ‘Maar waarom moest ik nou komen?’, vraagt Deyn.

Afbeelding
‘Dat zakkenrollen is kinderspel voor jou. Jij krijgt een andere taak, een taak die alleen jij krijgt. En daarvoor zul je goed betaald worden’. ‘Kan ik die taak niet samen doen met Jeff, hij is ook wel goed’, zegt Deyn. ‘Dat zou erg mooi zijn, maar ik kan Jeff die taak niet toevertrouwen. ‘ ‘Wat houdt die taak precies in?’, vraagt Deyn zich af. ‘Ik kan nog niet alles vertellen, maar een ding wil ik wel weten. ‘Hoe goed kan jij autorijden?’

Eenmaal thuis heeft Deyn goed nieuws.
Afbeelding
‘De vaatwasser lekt nog steeds, de douche doet het niet goed. Wanneer doe jij daar nou iets aan?’ ‘Ook leuk om jou te zien’, en Deyn stapt naar binnen.

Afbeelding
‘Schat, maak je maar geen zorgen. Dit komt allemaal goed’. ‘Dat zei je vorige week ook, maar de vaatwasser is nog steeds kapot!’. ‘Ryona rustig nou, ik heb goed nieuws’.

Afbeelding
‘We gaan verhuizen!’

Hoofdstuk 2 <

Afbeelding
Weet iemand hoe ik die volle maan kan uitschakelen, want ik krijgt een hekel eraan. Wil ik ‘leuke’ screens maken, is het opeens volle maan. Kan ik weer gaan wachten totdat die uiteindelijk weg is. Dus hoe kan je volle maan uitschakelen?

@Froos, goed dat je dat zegt. Was me nog niet opgevallen. En Ryona draagt inderdaad een erg sexy lingeriepakje. Maarja, ze is ook erg sexy XD

@LittleMyself, vind je? Ik zie eigenlijk de vergelijkenis niet. Maar dat kan aan mij liggen ;)
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Familie Ferdeline ~ Hoofdstuk 3 ~ 21 mei

Afbeelding

Afbeelding
‘Hier staan we dan, voor ons nieuwe appartement. En wat vind je ervan schat?’, vraagt Deyn aan Ryona. ‘Het ligt wel lekker in de stad, dat is erg fijn. Maar eerst wil ik het van binnen zien. Het moet natuurlijk wel aan mijn eisen voldoen.’ Deyn lacht: ’Dat zal wel goedkomen, ik ken de architect’. En ze lopen richting de deur.

Afbeelding

Afbeelding
Ryona is erg verbaast als ze binnenstapt. ‘Er staat hier gewoon een fontein!’ ‘Ik zij toch dat dit een perfecte plek is voor ons. En je hebt ons appartement nog niet eens gezien.’, zegt Deyn enthousiast.

Afbeelding
‘De lift vind ik niet zo mooi’, zegt Ryona. ‘Niet alles kan mooi zijn Ryona. En stap gewoon de lift in, dan kunnen we naar boven.’

Afbeelding

Afbeelding
‘Blijf even staan schat, ik wil eerst nog even iets vertellen.’ ‘Moet dat nou Deyn, ik wil het appartement zien.’ ‘Nee, jij wacht gewoon even.’ En Ryona wacht ongeduldig. ‘Het appartement staat nou nog leeg. Oké, de vloer en het behang liggen er al’. Dan onderbreekt Ryona Deyn. ‘Heb jij de vloer uitgekozen?’ ‘Wees maar niet bang, dat heeft de architect gedaan. En wat ik wou vertellen, jij mag het inrichten!’. ‘Alsof ik dat nog niet van plan was’, zegt Ryona. En ze lopen naar binnen.

Afbeelding

Afbeelding
‘En wat vind je ervan Ryona?’ Ryona kijkt even rond: ‘Het ziet er niet slecht uit. Misschien dat je dit keer wel gelijk hebt.’ ‘En dit is de hal pas, het is hier groter als je denkt!’

Afbeelding
‘Oké Deyn, de woonkamer is best groot. En we hebben zelf een open keuken. Ik weer nou al hoe ik het hier ga inrichten.’, zegt Ryona enthousiast.

Afbeelding
‘Ik krijg zulke goede ideeën voor de keuken. Er pas makkelijk een kookeiland in!’ ‘Wel jammer dat je niet kan koken’, lacht Deyn. En Ryona kijkt Deyn met een zure blik aan. ‘Grapje schat’.

Afbeelding
‘Dit moet de slaapkamer zijn. En zo te zien heb ik zelfs ruimte voor een walk ik closet.’ Deyn zucht: ‘Zeker een walk ik closet met alleen jou kleren erin’.

Afbeelding
‘En dit is het leukste van allemaal. We hebben gewoon 2 kamers leegstaan. Dus jij krijgt een kamer naar keuze en die mag je zelf helemaal in gaan richten. Dan kan je daar bijvoorbeeld oefenen met tatoeage zetten. En ik zet in mijn lege kamer sportapparatuur, zodat ik thuis gewoon kan oefenen. Is dat niet geweldig Ryona!’

Afbeelding
‘Alles is perfect, ik wist wel dat ik je kon vertrouwen.’

Het appartement van boven. (Ik moet het nog gaan inrichten)
Afbeelding

Deyn en Ryona zijn naar het park gegaan.
Afbeelding
‘Waarom wou je ook alweer naar het park Ryona, het begint te regenen’ ‘Ik had wel zin om te gaan schommelen, zo lekker in de nacht.’ ‘Wel jammer dat op mijne vogelstront zit.’ En Deyn staat op.

Afbeelding
‘Als ik een vogel was droeg ik je op m'n vleugels, als ik een dolfijn was droeg ik je op m'n vinnen, maar ik ben een mens dus draag ik je in m'n hartje voor altijd! ‘Wat hou ik toch van jou’, zegt Deyn tegen Ryona.

Afbeelding

Maar opeens rent Ryona weg.
Afbeelding
‘Ryona, wat is er?’, roept Deyn.

Afbeelding

Volgende keer:
- Waarom moest Ryona overgeven?

Afbeelding
Heb de laatste tijd een Sims-dipje. Geen idee hoe dat komt, heb er soms gewoon geen zin in. Maar dat ik het voordeel van een dagboek. Je bepaald zelf wanneer je een hoofdstuk plaatst ;)

@Froos; Bedankt :D
@LittleMyself; Heb zo te lezen te maken met een directioner, zo noem je dat toch? Het was niet de bedoeling om Louis na te maken. Maar ze lijken misschien een héél klein beetje op elkaar.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie