Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

106 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Following my Rules - Hoofdstuk 4

Hoofdstuk 4

Afbeelding
Eindelijk was het zover, Lummeldag! Chelo en ik hadden voor ons beide een heerlijke dag gepland. Eerst ontbijtten we samen van onze eigen gemaakte pannenkoeken. Daarna startte mijn lijstje met relaxen in het bubbelbad. Het was fantastisch weer om buiten te zijn. Ik zakte nog wat verder onderuit in het water.

Afbeelding
Chelo was er met Cobalt erop uitgegaan. De dag na de komst van het veulentje was Chelo begonnen met rijlessen zodat ze hem kon berijden als hij groot genoeg was. Nadat ze een paar rondjes om het huis had gereden, besloot ze dat het tijd was om de wijde wereld in te trekken met haar paardje.

Afbeelding
Fantastisch had ze het gevonden. Dolenthousiast vertelde ze mij alles wat ze had gezien en hoe Cobalt daar op reageerde.
'Het uitzicht vanaf de bergen is geweldig! Je zou het met je eigen ogen moeten zien,' zei ze terwijl ze zich ontfermde over Cobalt.
'Ik ben blij dat je het zo fijn hebt gehad. Kom, ik heb ons diner al klaar staan.' Ik begeleidde haar naar binnen.

Afbeelding
Vlak nadat we klaar waren met de vaatwasser inruimen, hoorde ik buiten het getoeter van een auto.
'Kom, schat,' zei Chelo met ondeugende ogen en trok mij mee naar buiten.
'Waar gaan we heen?' vroeg ik verward.
'Dat zie je nog wel,' lachte ze. Niet veel later stapten we een club binnen. We hadden de tijd van ons leven. Ik helemaal toen de DJ even een drankje ging halen!

Afbeelding
Een paar dagen later was Chelo uitgenodigd op een feestje van een van haar vriendinnen, zonder dat ze wist dat mijn moeder daar ook aanwezig zou zijn.
'Chelo, meid, wat zie je er goed uit!' riep mijn moeder uit. Ze had enorme wallen onder haar ogen en zag bleek.
'Ben zorgt erg goed voor mij,' antwoordde Chelo. Mijn moeder zuchtte.
'Ben wel ja. Het is een beetje... Tja, zwaar thuis, sinds Ben weg is. We missen hem allemaal zo erg. Maar een beetje familie mag jullie geluk niet in de weg staan, toch?' Op dat moment werd Chelo door haar vriendin geroepen.

Afbeelding
Weet je, mijn moeder is altijd al gek geweest, maar aan de manier waarop Chelo het mij vertelde, kon je merken dat het echt niet goed ging met mijn moeder. Misschien moet ik haar een keertje bellen. Och nee, ik ben blij dat ik uit dat gekkenhuis weg ben!

Afbeelding
Ik weet niet of het karma geweest is, maar die nacht gebeurde iets heel vreemds. Ik hoorde buiten een raar, piepend geluid. Ik liep naar buiten om te kijken wat het was, maar ik kon helemaal niks zien. Toen opeens waren er over lichtjes en kwamen de sterren een stuk dichterbij. Ik vloog! Daarna werd alles zwart en vervolgens stond ik gewoon weer op onze oprit. Wat er is gebeurd? Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat het doodeng was.
____________________________________
Dankjullie allemaal voor de reacties <33
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Following my Rules - Hoofdstuk 5

Hoofdstuk 5

Afbeelding
Vandaag kwam Izzy langs. Ze was aan het hardlopen en besloot weer eens op bezoek te komen. Lachend omhelsden we elkaar. We waren altijd hele goede vrienden geweest, maar sinds ik verhuisd ben, is het contact een stuk minder.
'Hoe is het?' vroeg ik haar.
'Wel oké.' Ze keek naar de grond. Vragend keek ik haar aan. 'Het gaat niet goed met Tanner en mama. Doordat zij helemaal in de stress zit door jouw vertrek, is de rebel in hem losgebroken. Het is verschrikkelijk.'

Afbeelding
Ik gaf mijn zusje een dikke knuffel.
'Het komt wel goed,' probeerde ik haar te troosten. Op dat moment opende Chelo de voordeur.
'Zeg, komen jullie nog naar binnen of hoe zit dat?'
'Ik ga even Cobalt's stal uitmesten, ga jij maar vast naar binnen, Izzy,' antwoordde ik.
Toen ik een half uurtje later de woonkamer binnenliep, zaten ze aan de tv gekluisterd.
'Hah! Dit keer maar ik je wel in,' schreeuwde Izzy.
'Dacht het mooi niet,' lachte Chelo.

Afbeelding
Een paar dagen later kwam Chelo doorweekt het huis in lopen.
'Ben! Help me even,' riep ze naar boven waar ik aan het opruimen was. Ik kwam meteen de trap aflopen.
'Kijk wat ik heb gevonden!' ze hield een katje in haar armen.
'Schat, die kan je niet zomaar...'
'Ssh, deze loopt al een tijd hier rond en ze heeft heel erg honger. Kunnen we haar houden. Alsjeblieft?' Ze keek me met die verschrikkelijke puppy ogen aan. Ik zuchtte.
'Goed.'

Afbeelding
Deze kat bleek een enorme ramp te zijn. Ze at constant ons eten op en maakte een rotzooi van alles. Het was dat Chelo mij er steeds van wist te overtuigen dat het echt beter zou worden, anders had ik die kat mooi weer op straat gezet. Maar Chelo hield van het beestje, dus zelf na een week kon ik het niet eens meer over mijn hart verkrijgen om haar nog weg te doen.

Afbeelding
Na een lange dag werken, strompelde ik naar de voordeur. Binnen zat Chelo zenuwachtig te wachten op te bank.
'Schat, ik moet je iets vertellen,' zei ze zacht. Ik ging naast haar zitten en pakte haar hand vast.
'Wat is er?' vroeg ik bezorgd.
'Ik weet dat je er eigenlijk nog niet aan wil beginnen, maar er zullen hier binnenkort een paar kleine voetjes rond trappelen.'
'Wat? Dat is geweldig!' riep ik uit. Ik omhelsde mijn vrouw en gaf haar een zoen. Ik wreef over haar buik en glimlachte.

Afbeelding
De weken die volgden waren druk. We waren bezig met het bijbouwen van een kinderkamer, bezoekjes aan het ziekenhuis, het onderhouden van de huisdieren en bezoekjes brengen aan familie. Zo druk, dat ik bijna de situatie van Tanner was vergeten. Ik moest Izzy of mijn moeder hier maar snel eens over bellen, want zelfs mijn vader wordt langzaam gek.
_____________________________________
Dankjewel voor alle reacties! :D
@Koen, ja hij was ontvoerd. Maar ik had heel laat pas door dat hij weg was D:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie