Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

106 berichten • Pagina 5 van 6

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Continuing the Trial - Proloog (10/07)

Continuing the Trial

Afbeelding
Onze spullen stonden klaar en de taxi stond buiten te toeteren. Ik omhelsde mijn ouders.
'Wees voorzichtig en pas goed op elkaar,' zei mijn moeder met een brok in haar keel.
'Komt goed, mams,' zei ik en toverde een glimlach om mijn gezicht.
'Het is nu tijd om te gaan, jongens,' zei mijn vader. 'Pas er goed op.' Hij overhandigde mij het grote boek. Ik knikte en gaf hem een zoen op zijn wang. Ben was al naar buiten gelopen om de spullen in de auto te zetten. Ik pakte de laatste koffer, zwaaide naar mijn ouders en aaide de kat nog een laatste keer. Na een kwartiertje rijden kwamen we bij ons huis aan. Mijn mond viel open.
'Het is wel heel groot,' zei Ben vol verbazing.
'Dat wordt zoveel schoonmaken,' zuchtte ik. Ik liep naar de voordeur en stak de sleutel in het gat. Mijn leven kon nu eindelijk echt beginnen!
_______________
Bedankt voor alle reacties <3 G3 is nu offiicieel begonnen ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Continuing the Trial - Hoofdstuk 1 (12/07)

Hoofdstuk 1

Afbeelding
Damon en ik woonden nog geen twee weken in ons nieuwe huisje en we moesten ons alweer inschrijven voor de universiteit. Daarvoor hadden wij vaardigheidstests gekregen die ons misschien wel een beurs zou kunnen opleveren. Damon had binnen een kwartiertje de test al helemaal af terwijl ik op dat moment nog liep te ploeteren met de vijfde opgave. Zodra ik eindelijk klaar was, stopte Damon alles in een envelop en stuurde het op de post. Nu stonden de dagen van zenuwachtig wachten op mij te wachten.

Afbeelding
Een week later kwam dan eindelijk de uitslag. We waren allebei toegelaten, net als Mick het vriendje van Damon die met ons mee zou gaan. Damon en Mick hadden beiden een beurs gekregen en ik helemaal niet! Niks, noppes, nada! Ik had de volle punten gekregen voor de kunst opleiding, maar geen beurs! Nou ja, ik was tenminste aangenomen.
De volgende dag waren onze spullen ingepakt en waren we klaar om te vertrekken.

Afbeelding
's Ochtends vroeg kwamen we aan op de campus. We hadden met zijn drieën een huisje gehuurd voor zolang als wij hier zouden zijn. Terwijl de twee mannen op de bank in slaap vielen omdat we de hele nacht gereisd hadden. Het was nog zondag dus ik besloot de campus te verkennen en wat nieuwe mensen te ontmoeten. Maar bij het koffiehuis stond er een of andere klootzak ruzie te zoeken met mij.
'Zo, waar gaat deze dame heen?' zei hij vals.
'Ergens waar jij niet bent,' beet ik terug. Ik probeerde langs hem te lopen, maar hij hield me tegen.
'Jij blijft nog even hier.'
'Carl, laat haar gaan,' riep een meisje die verderop stond. Terwijl de jongen afgeleid was, glipte ik snel langs hem. Wat een engerd.

Afbeelding
De dagen die volgden, schilderde ik veel. Het was zowel een manier om te relaxen als om te oefenen voor mijn eindopdracht van het eerste semester. Ik had al vele klasgenoten nagetekend op mijn tekenblok en die ingeleverd bij mijn docent. Nu was ik met een van de laatste opdrachten bezig. Zodra ik hier mee klaar was moest ik ook nog kei hard studeren uit de stapels met boeken die ik heb gekregen. Het leven van een student is maar zwaar.

Afbeelding
De dag van de eerste examens zijn eindelijk aangekomen. Damon en ik waren vroeg ons bed uitgekomen om nog een keer alle stof door te nemen. Of naja, Damon begon eens met te kijken waar zijn toetsen over gingen terwijl ik voor de honderdste keer het boek doorlas.
'Goede morgen,' gaapte Mick toen hij de woonkamer binnen kwam lopen. Ook hij was niet zenuwachtig. Hij had halverwege het semester besloten dat hij deze opleiding eigenlijk niet leuk vond, dus veel leren deed hij niet meer.
'Morgen,' mompelde ik terwijl ik alle woorden een voor een in mij opnam. Ik had hier dus echt geen zin in.

Afbeelding
De bel ging en ik sprintte het gebouw uit. Mijn laatste examen was gemaakt en van het eerste examen wist ik al dat ik een 10 had gehaald. Mijn gestress betaalde zich af. Om mijzelf te belonen ging ik met wat vrienden naar de bowlingbaan. Ik stond zojuist bij de kassa te wachten tot die sukkel weer aan kwam lopen. Hij trok zich tegen mij aan en zei: 'Sorry, we zijn verkeerd begonnen. Ik kan jouw schoonheid gewoon niet weerstaan.' Ik duwde hem van mij af. Wat dacht hij wel niet. Maar hij leek het daar niet helemaal mee eens te zijn. Hij trok zich nog dichter naar mij toen en plaatste zijn lippen op de mijne. Ogod, waar was ik nu weer in verzeild geraakt?
____________________________
Bedankt voor alle reacties ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Continuing the Trial - Hoofdstuk 2 (22/07)

Hoofdstuk 2

Afbeelding
De campus zat vol met llama's en het werden er steeds meer. Ik vond dat daar wel eens een stokje voor gestoken mocht worden. Ik zocht mijn megafoon en bekladde een bord vol en vertrok vroeg in de ochtend al naar het park. Ik had het de dag van te voren al aangegeven dat er vandaag een protest zou zijn en er waren ookal veel mensen op komen dagen. Tot tien uur 's avonds zijn er speeches en protestliederen te horen geweest. Het was echt een enorm succes! Nu is het hopen dat we die llama's nooit meer hoeven te zien.

Afbeelding
Meteen nadat iedereen was vertrokken, fietste ik snel door naar het feestje van vrienden. Het zou de laatste dag van de zomer zijn en dat moest natuurlijk goed gevierd worden. De halve campus was uitgenodigd en het ontzettend gezellig. Totdat die Carl opeens naast mij stond. Ik wist niet goed hoe ik mij tegenover hem voelde, maar het die paar glaasjes die ik ophad, hoefde ik er niet eens over nadenken. Hij zoende mij meteen op mijn mond en week de rest van de avond niet van mijn zijde. Nu ik er zo over nadenk, was het ook wel erg gezellig.

Afbeelding
De laatste week ging enorm snel om. Hij bestond ook uit alleen maar leren, leren en nog meer leren. Stikzenuwachtig was ik voor het eindexamen. Meteen de dag na de examens kwam Damon het huis uitgerend.
'Angie!' schreeuwde hij. Ik schrok en schoot uit met mijn graffiti.
'Dit is beter iets belangrijks, want nu is mijn tekening mislukt,' reageerde ik chagrijnig.
'De uitslagen zijn er!' Mijn maag draaide om en ik nam de envelop van mijn broer aan. Ik haalde het papiertje eruit en las: 'Gefeliciteeerd!' Ik sprong gillend van blijdschap in Damon's armen.
'Ik ben geslaagd! Ik ben geslaagd!' riep ik uit. En als ik nog even verder had gelezen, had ik geweten dat ik de volle punten had gekregen op de einduitslag!

Afbeelding
Om te vieren dat we allemaal een graad hadden gehaald, had Mick een kampvuur gemaakt. Ook Carl was uitgenodigd. Er waren kilo's aan marshmallows gekocht.
'Op ons!' zei Damon voordat hij een hap nam van het geroosterde snoep.
Het was een ontzettend gezellige avond geworden, ondanks dat de temperatuur rond het vriespunt hing. Gelukkig hield het vuur ons en de stemming warm.
'We zouden nog eens met zijn vieren iets moeten doen,' zei Carl toen hij op het punt stond om weg te gaan.
'Ja, zou leuk zijn,' zei ik niet helemaal overtuigend. Carl gaf mij nog een laatste kus op mijn wang en liep toen de voordeur uit. Was ik nou verliefd op hem?

Afbeelding
Het was vandaag de aller laatste dag op de campus. Mijn ouders en oom waren ook gekomen, want vandaag was de diploma uitreiking! Rijen met mensen zaten ongeduldig in hun stoeltjes te wachten tot alle ellenlange speeches voorbij waren en de diploma's eindelijk uitgedeeld konden worden.
'Ook wij feliciteren Angelina Gade met het behalen van een graad in Kunstwetenschappen!' werd er hard in de microfoon geroepen. Met een enorme glimlach stapte ik het podium op en hield trots mijn diploma omhoog. Ook dit hoofdstuk van mijn leven was nu afgesloten. Nu kon het echte werk beginnen!
_________________________
Bedankt voor alle reacties allemaal ;D
Dit was voorlopig de laatste update want ik ga binnenkort op vakantie en daarna ben ik druk bezig met het opnieuw behangen van mijn kamer, dus heb ik niet zoveel tijd om te simsen.
Fijne vakantie nog aan iedereen c:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie