Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

5G Ibsen- Hoofdstuk 2 23-3-2013

Hallo allemaal! Welkom bij mijn gloednieuw dagboek van de familie Ibsen! Ofwel de 5G challenge Ibsen. Maak kennis met Helena Ibsen, de dochter van Parcival Ibsen en Mathilda Ibsen

Afbeelding

Dit is het.. dit wordt mijn nieuwe leven. Eenzaam, verlaten en gedumpt door mijn ouders.

Helena Ibsen is na een conflict met haar ouders beland in het o zo (door Helena gezegde) belachelijke Twinbrook. Hier zal ze haar leven moeten opbouwen. Maar ze heeft een doel, om de eer van de familie Ibsen terug te krijgen en zichzelf te laten zien, wil ze een 5G stichten, de familie Ibsen moet uitbreiden! En dat zal hier beginnen..

Hoofdstuk 1- 17-3-2013 (Geplaatst)
Hoofdstuk 2- 23-3-2013 (Geplaatst)
Hoofdstuk 3- 30-3-2013
Hoofdstuk 4- 6-4-2013
Hoofdstuk 5- 13-4-2013
Hoofdstuk 6- 20-4-2013
Hoofdstuk 7- 27-4-2013
Hoofdstuk 8- 4-5-2013

Laatst gewijzigd door VeraS op za 23 mar 2013, 13:55, 5 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Re: 5G Ibsen- Proloog 17-3-2013

Sorry voor Powerpost.

Hoofdstuk 1

Het is vroeg in de morgen wanneer ik, Helena Ibsen naar het huis kijk wat 3 maanden lang gebouwd is door de Regionale Twinbrook Bouwvakkers groep. Ik vind het niks, maar het zal ermee moeten.
Afbeelding

Ach.. ik heb teminste veel ruimte voor mijn straatkunstwerken, als sinds jongs af aan was ik een echte kunstliefhebber, maar mijn ouders vonden dat maar belachelijk, mijn moeder zei altijd: ''Waarom zou je om iets geven wat niet echt is? Mijn vader en moeder waren rare mensen, maar ik hield wel van ze.. teminste tot vandaag dan.
Afbeelding

Ookal had ik veel vrije tijd, er moest gewerkt worden. Ik had niet meer zoveel geld sinds de verbouwing en er moet echt brood op de plank. Helaas kon ik niks leuks vinden, totdat..
Afbeelding

Toen ik naar buiten liep om de krant weg te gooien, zag ik recht voor mijn neus een raar ding. Ik las het kaartje wat er aan hing: Voor Helena Ibsen, welkomspakket van de Sims Universiteit, te Simscampus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Re: 5G Ibsen- Hoofdstuk 1 17-3-2013

Even een update, zoals jullie misschien kunnen zien heb ik in de eerste post een bericht geplaatst met de datum waarop de hoofdstukken zullen verschijnen, dit is van maart en van heel april, de hoofdstukken zullen altijd op zondag geplaatst worden want dan heb ik de meeste tijd. Zo weten jullie wanneer er een nieuw hoofdstuk aankomt, eerstvolgende hoofdstuk is op 23 maart 2013.

(Noot: Ik heb de datums gewijzigd aangezien ik voortaan alleen de zaterdag heb voor ups plaatsen :sweatdrop )
Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Re: 5G Ibsen- Hoofdstuk 1 17-3-2013

Hoofdstuk 2

Ik keek verrast naar het pakketje maar ik twijfelde geen moment en liet een vaardigheidstest afnemen.
Afbeelding

Ik kreeg de uitslag meteen binnen op mijn telefoon, ik had perslot van rekening in Sunset Valley veel vaardigheden opgebouwd, ik kreeg een beurs toegediend! Ik was zo blij dat ik wel kon schreeuwen, maar ik hield me in. En ik besloot om Kunstwetenschappen te gaan studeren.
Afbeelding

Daarmee verliet ik mijn huis voor 1 semester lang, om terug tekeren met een graad en een succesvolle carriere, ik droom er nu al van..
Afbeelding

Op weg naar de Sims Universiteit viel ik dikwijls in slaap. Het busje was dan ook wel afschuwelijjk, ik verdien echt beter.
Afbeelding

Na 4 uur rijden ben ik dan eindelijk aangekomen op mijn bestemming. Ik verblijf in Huize Veldpot. Rare naam, zijn ze hier niet chique?
Afbeelding


En daarmee eindigt Hoofdstuk 2, het is nu nog eentonig maar in het volgende hoofdstuk heb ik iets leuks staan, dus blijf vooral volgen. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie