Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Familie Kranenburg Hfd 4 online

Hoofdstuk 1

Afbeelding
Hoi ik ben Ciska Kranenburg.
Ik sta aan het begin van mijn volwassen leven en zou heel graag willen trouwen en kinderen krijgen.
Dat moet alleen nog even wachten want mijn allergrootste wens is de perfecte studente zijn.


Afbeelding
Dit is mijn eigen huisje. Jaja het koste behoorlijk wat geld, maar het is helemaal van mij alleen.
Als ik niet op de campus ben zullen jullie mij hier vinden.


Afbeelding
Toen ik terug kwam van de buren (Ik had me even netjes voorgesteld) stond er ineens een lama voor mijn deur.
Ik gillen natuurlijk want die beesten zijn hardstikke vies, ze spugen de hele tijd.
Na even goed gekeken te hebben bleek het de mascotte te zijn van mijn favoriete universiteit. Ze kwam me vertellen dat ik toegelaten was, maar nog wel even een test moest maken om mijn studie te kiezen.


Afbeelding
Die test is natuurlijk een eitje voor een perfecte studente zoals ik.

Afbeelding
Hmm toch wat moeilijker dan verwacht...
Zo hehe eindelijk klaar. Ik ga dus wetenschap en geneeskunde studeren.


Afbeelding
Na me online te hebben ingeschreven voor de opleiding ging ik snel mijn koffer pakken.
Dat is nog best moeilijk, beslissen welke kleding en spullen je mee neemt.


Afbeelding
Uiteindelijk was er een verhuiswagen nodig voor al mijn spullen, maar ik kon ze absoluut niet missen hoor...

Afbeelding
Ik ben er klaar voor, kom maar op universiteit en alle vreemde studenten die er studeren. Want zeg nou zelf als je in een lama kostuum rond gaat lopen, dan ben je wel echt vreemd hoor.


-------------------------------------------------------------------------------
Dit is mijn allereerste dagboek ooit, maar ik wou het graag een keer proberen.
Aangezien ik hier dus geen ervaring mee heb zijn opmerkingen en tips welkom :D

Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)

Laatst gewijzigd door ikkest op ma 01 apr 2013, 22:20, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Familie Kranenburg

Hoofdstuk 2

Afbeelding
Na uren te hebben gereden ben ik er eindelijk. Die verhuiswagen zat echt niet comfortabel.
Ik stap uit voor mijn studentenhuis, zo eentje waar niet iedereen toegelaten wordt.
Zie ik tot mijn verbazing een man op de stoep staan. Ja echt een MAN!
En ik maar denken dat het een studentenhuis voor alleen vrouwen is. Dit stond namelijk wel in de brochure.


Afbeelding
Ik zoek later wel uit waarom er een man in mijn studentenhuis woont. Nu moet ik eerst een bed claimen. Ik kan natuurlijk niet op de bank gaan slapen, dat moet iemand anders maar doen.

Afbeelding

Afbeelding
Zo de mooiste kamer is voor mij. Vlak bij de badkamer en een tweepersoonsbed.
Kan er tenminste nog eens iemand blijven slapen. Of naja slapen... ja slapen mag ook wel denk ik.


Afbeelding
Ik lig op mijn bed als ik bedenk dat ik die jongen wel even kan ondervragen.

Afbeelding
Hij was volgens mij nog niet naar binnen gegaan, dus ik liep naar buiten om hem te zoeken.

Afbeelding

Afbeelding
Ik vond hem pratend met Hanna, ik ken haar nog niet maar ik vind haar maar raar.

Afbeelding
Hanna verontschuldigde zichzelf en liep weg. Waarom voelde ik kriebels in mijn buik als ik naar hem keek? Ik bekeek hem eens beter... Hmm hij is best wel lelijk, ik zie een heleboel rimpels. En dat haar!
Tja wat kan je daar nou over zeggen. Absoluut geen enkele reden om kriebels te krijgen. Toch?
Nouja laat ik hem maar vragen wat hij hier doet.


Afbeelding

Afbeelding
Dat was een interessant gesprek, maar dan niet... Het zit dus zo: Hij is een undercover professor die de studentenhuizen in de gaten houdt of er niet te veel gefeest wordt. Het verklaart nog niet waarom hij bij ons zit en niet bij een mannenhuis, maar meer kreeg ik niet uit hem los.

Afbeelding
Veel meer tijd kreeg ik ook niet om het hem te vragen, want ik kreeg een smsje dat de introductie middag over een half uurtje zou beginnen.
Als ik daar te laat aankom maak ik niet een al te beste indruk. Zo wordt je geen perfecte student.


Afbeelding
Ik stapte in de broem sjezer die ik in de garage vond. Er stond geen naam op dus ik vond dat ik hem wel mocht gebruiken.

Afbeelding
Helaas moest ik het laatste stuk naar de universiteit lopen, maar gelukkig was dat niet zo ver.

Afbeelding
Eenmaal binnen viel het me allemaal best tegen, ik heb maar wat gratis spulletjes van een tafeltje gepakt.
In ieder geval zijn ze voor mij gratis want ik heb ze gewoon meegenomen. Ook heb ik even naar mijn lesrooster gekeken, nou daar wordt je niet vrolijk van hoor. Ik heb elke dag les, dat is mooi. Maar die lessen duren maar TWEE uur!
Hoe moet een mens dan perfecte cijfers kunnen halen met maar twee uur les per dag.


Afbeelding
Bliep bliep, bliep bliep. Oh een smsje... Pff raad eens wie er een sapvatfeest organiseert in mijn studentenhuis.
Ja precies ja de undercover professor, lekker dan.


Afbeelding
Aangekomen bij het huis zie ik iemand naakt door de tuin rennen. Laat ik het zo zeggen, het was geen student die een slokje teveel op had.

Afbeelding
Ik zag het sapvat staan en dacht, ach de lessen beginnen morgen pas een slokje kan geen kwaad. Bij het vat stond ashley ik vroeg om een bekertje.
Zo ineens hing ik in de lucht boven het vat aan een slang te zuigen, die zag ik niet aankomen.


Afbeelding

Afbeelding
Als slot van de avond moest ik nog even iets in het kampvuur gooien om vervolgens lekker te gaan slapen.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Familie Kranenburg Hfd 3 online

Bedankt voor de leuke reacties :)

Hoofdstuk 3

Afbeelding
Na een eerste geweldige maar late avond te hebben mee gemaakt, kon ik gelukkig uitslapen vanmorgen. Mijn eerste les begint pas om 12 uur en duurt tot 2 uur.
Niet heel erg lang dus, maar ik kan de hele middag nog studeren zodat ik toch genoeg info binnen krijg.


Afbeelding
Na onder de douche te zijn geweest merkte ik dat ik toch wel een beetje honger had. Ik liep naar de keuken en maakte een lekker bakje cornflakes klaar.
Wat heb ik toch ook een stel varkens als huisgenoten zeg, dacht ik bij mezelf. Ze ruimen niet eens hun eigen ontbijt spullen op, en ook ligt er overal kleding op de vloer.


Afbeelding

Afbeelding
Bah alweer een hoopje kleding.

Afbeelding
Mijn allereerste les is 'een cultuur van de wetenschappelijke methoden niveau 1.0' in de Busche school der wetenschappen.
Ik ging vlug onderweg met mijn broem sjezer.


Afbeelding
Ik was een half uur te laat maar ik geloof niet dat het de professor opgevallen is. Ik glipte heel stilletjes het leslokaal binnen, volgens mij heeft niemand me gezien.

Afbeelding

Afbeelding
Na de les had ik met een paar mensen afgesproken later op de middag nog te gaan studeren in de bibliotheek. Eerst moest ik alleen nog even langs het administratiekantoor.
Mijn geld begint op te raken en ik ga dus vragen of ik een lening/schenking kan krijgen. Want ja als ze me het geld willen schenken vind ik dat natuurlijk best.


Afbeelding
Yes! $3.043 hebben ze me gegeven, dit is veel meer dan ik had verwacht. Maja ze keken naar mijn prestaties en die zijn natuurlijk ook geweldig.

Afbeelding
Nu snel naar de bibliotheek.

Afbeelding
Het is een drukke maar educatieve middag geweest, studeren met klasgenoten werkt altijd beter dan alleen studeren.

Afbeelding
Eenmaal thuis kreeg ik net voor ik naar boven wilde gaan om te gaan slapen een vervelend sms berichtje.

Afbeelding
Wie was dit? En wat wilde deze persoon van mij?
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Familie Kranenburg Hfd 3 online

Sorry dat het zo lang duurde voordat ik een nieuw hoofdstuk postte, maar het was nogal hectisch op mn werk en thuis. Dus simmen zat er helaas niet in de afgelopen weken :(
Hier dan nu hoofdstuk 4.

Hoofdstuk 4

Afbeelding
Ik moest vanmorgen vroeg op, zo vroeg dat ik zelfs geen tijd had om te ontbijten.
Wie gaat er nou om 8 uur al een lezing geven, en dan ook nog een lezing over wetenschap en geneeskunde.
Ik vraag me af hoeveel mensen er zullen zijn.


Afbeelding
Ik moet wel opschieten want het is in het Conners studentenvakbond gebouw en dat is best een eindje rijden.

Afbeelding
Pff gewoon weer te laat, er stonden zoveel mensen bij de deur te kleppen. Je kon er gewoon niet door komen...
Na wat geduw zit ik nu toch in de collegezaal maar ik had het goed hoor. Er is bijna niemand, dat had ik wel verwacht.


Afbeelding
Zo de lezing is voorbij, hij was toch interessanter dan verwacht.
Het heeft me zelfs geïnspireerd om wat wetenschappelijk onderzoek te doen.


Afbeelding
Even mijn analyses uitwerken op een whiteboard...

Afbeelding

Afbeelding
Na zo'n lange dag heb ik wel een muffin verdiend, en ondertussen kan ik een beetje rondkijken of er misschien een leuke jongen rondloopt.

Afbeelding
Geen leuke jongens dus... Erg jammer weer... Dan maar gewoon mijn muffin opeten.

Afbeelding
Op het damestoilet daarentegen, zie ik wel een potentiële date. Is ze niet leuk?

Afbeelding
Hmm waar is ze nou gebleven? Oh volgens mij zie ik haar daar staan.

Afbeelding
Na mezelf netjes voorgesteld te hebben.

Afbeelding
En gecontroleerd te hebben of ze wel slim genoeg voor me is.

Afbeelding
Hebben we even staan dansen op de muziek. Tot ik op de klok zag hoe laat het al was.

Afbeelding
Het was een drukke dag vandaag dus ik moest maar snel naar huis gaan, en mijn bed induiken.

Laatst gewijzigd door ikkest op di 02 apr 2013, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie