Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Lissa Duurland - Hoofstuk 2 ~ Eerste werkdag

Afbeelding

Hallo, ik ben Lissa Duurland. Ik ben pas verhuisd naar Bridgeport, omdat ik mijn oude dorp wilde ontvluchten en het wil gaan maken in de grote stad. In mijn oude dorp stond ik bekend om mijn opvallende turquoise ogen en mijn rode haar.

Afbeelding
Dit is trouwen mijn nieuwe huis, wat ik gekocht heb met het geld van de erfenis van mijn oma.

Ik ben een erg vriendelijke sim, die erg zorgzaam is voor anderen. Ook ben ik een hopeloze romanticus. Mijn favoriete hobby is schilderen, want ik ben erg artistiek.
Ik heb nu een baan aangenomen in de politiek. Mijn grootste wens is mijn charisma en gitaarvaardigheden op het hoogste niveau brengen.
Afbeelding

Laatst gewijzigd door simsverslaaft op za 23 mar 2013, 11:07, 9 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Lissa Duurland - Hoofstuk 1

Hoofdstuk 1

Aangezien ik nog niemand kende, besloot ik maar eens uit te gaan.
Ik ben niet beroemd, dus een club kom ik niet in. Verder had ik helemaal geen zin om te gaan dansen in een disco, dus ging ik maar naar een kroeg genaamd waylon's geraamte.
Afbeelding

Afbeelding

Eenmaal binnen besloot ik maar eens een drankje te nemen. En zo! Dat kwam aan! Ik ging helemaal los en wist niet meer wat schaamte was. Dus pakte ik de gitaar die op het podium stond en ging ik lekker rocken!
Althans, dat dacht ik, want ik ben nog niet zo goed in gitaarspelen. :(
Afbeelding

Na lekker los te zijn gegaan (en mezelf voor schut te hebben gezet), besloot ik om maar eens op een leuke man af te stappen (het drankje werkte nog steeds).
We dansten wat, en kletsten met elkaar. Ik kwam erachter dat hij Rafael heette.
Afbeelding

Hierna moest ik echter toch maar eens naar huis. Het zou namelijk geen goede indruk maken als ik op de eerste dag al te laat kwam.

Toen ik thuis kwam dook ik daarom ook meteen in mijn bedje om te gaan slapen.
Afbeelding

P.S. Ik heb echt een hekel aan die taxi's, dus heb ik maar mijn eigen auto gekocht. Vet toch?!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Lissa Duurland - Hoofstuk 1

Hoofdstuk 2 ~ Eerste werkdag

Afbeelding
Na een goede nacht slaap was het vandaag mijn eerste werkdag. De dag ervoor had ik al geoefend voor de spiegel om mijn charisma omhoog te krijgen.

Als het tijd doe ik mijn werkkleren voor het eerst aan (die er trouwens afschuwelijk uitzien). Ik ben et op tijd klaar als de auto stopt om mij op te komen halen. Op naar mijn eerste werkdag.
Afbeelding

Jackpot! Door mijn goede charismatische voorbereiding, ben ik meteen gepromoveerd! Mijn baas snapte niet waarom ik zoiezo zo'n lage functie kreeg. Jippie, ik ben echt helemaal blij.
Afbeelding

Eenmaal thuis wist ik meteen wat me te doen stond: die afschuwelijke werkkleding veranderen. Mij leek het een stuk gepaster om er professioneler uit te zien. Het resultaat mag er wezen, vind ik.
Afbeelding

Aangezien ik nieuw ben in deze stad, leek het me een goed idee om te gaan daten. En laten we daar nou het perfecte middel voor hebben, namelijk online daten.
Afbeelding

Hier een lijstje met kanidaten:

Mick
Eigenschappen:
-feestbeest
-geweldige zoener
-goed gevoel voor humor
-vegetariër
-vlotte babbelaar
Lichaamsbouw: meer om van te houden
Geen vampier

Romeo
Eigenschappen:
-charismatisch
-feestbeest
-flirterig
-vlotte babbelaar
-voertuigliefhebber
Lichaamsbouw: slank
Geen vampier

Rafael
Eigenschappen:
-ambitieus
-charismatisch
-feestbeest
-geweldige zoener
-technofoob
Lichaamsbouw: sportief
Geen vampier

William
Eigenschappen:
-atletisch
-dapper
-einzelgänger
-onaangepast
-pechvogel
Lichaamsbouw: sportief
Vampier

p.s.Romeo is de winnaar van de poll
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie