Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welke deur moet team 2 nemen?

De linkerdeur
8
28%
De rechterdeur
9
31%
Geen van beiden
12
41%
Totaal aantal stemmen: 29

113 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Hotel Transylvania ~intro team 3

We kunnen bijna verder waar we gebleven waren, hierna nog een up die iedereen eigenlijk al gezien heeft en dan komen de echt nieuwe ups! :D
Intro team 4

Afbeelding

- v.l.n.r; Froos, Bas, Koen, Lorraine-sims3 -

En eindelijk was het laatste team gearriveerd. Het behoeft geen beschrijving meer dat het hotel zo eigenaardig was en dat het er zo stonk etc, maar wat nog wel vermeld mag worden is dat de teamleden van team 4 meteen de eetzaal wisten te vinden. Op de een of andere manier steeg de geur van al het heerlijke eten toch uit boven alle zwavelstank in de rest van het hotel...

Afbeelding

En de teamleden genoten van alle heerlijke spijzen, en ze hadden aangename gesprekken met elkaar. De teamleden waren druk aan het praten toen...

Afbeelding

.. er een opmerkte dat het een beetje mistig werd. En dat werd het, want team 4 was een beetje omsingeld met vuur...

Afbeelding

Ze schreeuwden het uit en stonden als verschrikt te staren naar het vreselijke vuur. Maar dat duurde niet lang, want meteen vond Bas een weg door het vuur, en het team kwam aan bij een deur. Moesten ze daar nou door heen?
poll-vraag; moet team 4 door deze deur?
- er is gestemd op ja -
- team 4 heeft dit hoofdstuk 50 punten verdiend -
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Hotel Transylvania ~intro team 4

Hoofdstuk 1

Afbeelding
Vorige poll-vraag; welke deur moet team 1 nemen?
-er is gestemd op deur 4-
Nieuwsgierig liepen de teamleden van team 1 de kamer achter deur nummer 4 in, en zij roken de geur van aardappeltjes en tomaten...

Afbeelding

Ze hadden de keuken gevonden! Zouden de gerechten die ze net op hadden hier gemaakt zijn? En door wie eigenlijk?
Roel liep naar voren om een tomaatje te pakken...


Afbeelding

Maar hij werd een beetje afgeleid door een wit laken. Of eigenlijk, een spook! En het spook begon te praten!

Afbeelding

Langzaam kreeg Roel door dat het spook hem niets aan wilde doen, het spook stelde hem een deal voor. Zou het een kans zijn voor team 1? Het spook begon te vertellen...
'Luister, Roel! Ik bied jouw team een ultieme kans aan...'
'Ik zal je helpen met het vinden van de schat!'
'Maar je moet dan wel wat voor me doen...' Het spook aarzelde even.
'Ik herinner me nog dat één van de schoonmaaksters me ooit diep beledigd heeft...'


Afbeelding

'Ze noemde me een oud, grijs laken! Ik ben die belediging nooit te boven gekomen...'
'En daarom wil ik wraak Roel, zoete wraak.'
'Straf die vreselijke skeletten, roei ze uit!'
'En als het je lukt, zal ik je de grote schat wijzen...'


Afbeelding

Roel twijfelde even, hij moest nu namens zijn hele team spreken. Moesten zij het spook helpen, of niet? Wat was de beste keuze?
poll-vraag; moet team 1 het spook helpen?
- er is ja gestemd -
- team 1 heeft dit hoofdstuk 100 punten verdiend -
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Hotel Transylvania ~Hoofdstuk 1

Het zal wel een hele domme vraag zijn maar waarom heeft team 3 nog geen punten verdiend?? :?
En waarom heeft team 1 al 100 punten verdiend,er wordt toch niet valsgespeeld he? xD

Leuk hoofdstuk van team 1. :D
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Hotel Transylvania ~Hoofdstuk 1

Big Mama schreef:Het zal wel een hele domme vraag zijn maar waarom heeft team 3 nog geen punten verdiend?? :?
En waarom heeft team 1 al 100 punten verdiend,er wordt toch niet valsgespeeld he? xD

Leuk hoofdstuk van team 1. :D
Natuurlijk niet, team 3 krijgt binnenkort ook weer punten! Bovendien heeft team 1 nu een up meer dan team 3, dus het is eigenlijk best logisch dat team 1 meer punten heeft.
Op de eerste pagina staat hoe je punten kunt verdienen. De reden dat team 1 nu veel punten krijgt is omdat jullie voor deur 4 hebben gekozen! ;)
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Hotel Transylvania ~Hoofdstuk 1

Hoofdstuk 2

vorige poll-vraag; moet team 2 wegrennen of naar het spook toe gaan?
-er is gestemd op wegrennen-
Afbeelding

Snel renden de teamleden van team 2 weg van het spook, en ze kwamen bij een grote hal met heel veel trappen. Alle deuren aan deze hal waren gesloten, ze moesten wel de trap op.

Afbeelding

En zo kwamen ze op de zolder, waar het donker was en een muffe geur hing. De teamleden liepen als een door de eerste deur die ze zagen. Achter die deur liep een lange gang, met aan het einde weer een deur. Ze deden hem open...

Afbeelding

... en ze kwamen in de bibliotheek! Opgewonden bekeek iedereen de boeken en liepen ze verder om te kijken hoe groot de bibliotheek was. Maar ze waren niet alleen, ze hoorden stemmen...

Afbeelding

En plots kwamen Abctje en Big Mama van team 3 tevoorschijn. Maar het werd geen gezellig thee-uurtje...

Afbeelding

Afbeelding

Abctje vervloekte team 2, en hoopte dat zij nooit levend uit het hotel zouden komen. Maar bezat Abctje die macht wel? In ieder geval stormde de gekwelde teamleden van team 2 de bibliotheek uit, waar ze even bijkwamen. Maar ze waren nog niet veilig, ze moesten snel een beslissing nemen!
poll-vraag; wat moet team 2 doen?
- team 2 heeft dit hoofdstuk 50 punten verdiend -
- team 3 heeft dit hoofdstuk 50 punten verdiend -

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie