Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

GTST The sims 3 -- Aflevering 3 <>< <>< <>< <><

Hallo allemaal ik wil graag een dagboek maken, het word zoiets als GTST, maar dan in de sims (duh!) zometeen krijgen jullie de hoofdrol spelers van de familie Geijsteren te zien.

Maar nu een korte inleiding.

Het speelt zich allemaal af in bridgeport, de beroemste stad waar je je dromen waar kan maken. Tenminste, dat zeggen ze. Wat zal er allemaal gebeuren in Bridgeport. Je krijgt het nu allemaal te zien in:

Afbeelding

hope you gonna like it! :woot

V gewoon iedere week een update denk ik :D Maar het verhaal van jouw begint al leuk :P

Laatst gewijzigd door Lorraine-Sims3 op zo 03 mar 2013, 12:36, 5 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: GTST The sims 3

Oehw, ik krijg dus een concurrent... :P Aangezien ZLZR ook een soap is. :lol
Ben erg benieuwd! :D Ga je het ook in seizoenen doen of in 1x door?
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: GTST The sims 3

Voorstellen familie Geijsteren:

We beginnen natuurlijk met de dames:

Afbeelding

Naam: Angelique Geijsteren
Leeftijd: 30
Eigenschappen:
- Bietser
- nachtbraker
- hopeloze romanticus
- bang voor water
- dapper

Bio: Angelique is een vrolijke vrouw met een rare kledingsmaak. Ze wilt het altijd iedereen naar zijn zin maken en hoopt dat er ooit een dag komt dat ze de ware tegen komt.

Afbeelding

Naam: Mimi Geijsteren
Leeftijd: 19
Eigenschappen:
- bovennatuurlijke fan
- nachtbraker
- overemotioneel
- net
- makkelijk onder de indruk

Bio: Mimi is een beetje eigenzinnig, ze heeft pas anorexia gehad en probeerd er nu weer tegen op te komen, ze gaat wekelijks 2 keer naar een therapeut in het ziekenhuis en het gaat steeds beter. Nu maar hopen dat ze niet te dik word straks.

Afbeelding

Naam: Laura Geijsteren
Leeftijd: 15
Eigenschappen:
- Artistiek
- overentousiast
- netjes
- avontuurlijk

Bio: Laura is zo'n beetje het populairste meisje van de klas. Iedereen vind haar aardig en altijd super vrolijk. Ze heeft veel jongens achter haar aan lopen, maar ze blijft steeds maar zeggen: ''Jongens, shei uit! Ik ben nog veel te jong en laat me dus met rust!'' Maar het helpt helaas nooit.

En nu komen de heren aan de pas:

Afbeelding

Naam: Monjif Geijsteren
Leeftijd: 25
Eigenschappen:
- Geen gevoel voor humor
- Bovennatuurlijke scepticus
- virtuoos
- gediciplineerd
- perfectionist

Bio: Monjif is een leuke jongen maar heeft alleen geen gevoel voor humor. Hij is een rock gitarist en zit in een bandje. Hij is degene die altijd maar in de schuur doet oefenen met gitaar spelen.

Afbeelding

Naam: Michael Geijsteren
Leeftijd: 23
Eigenschappen:
- Geweldige zoener
- snob
- honden liefhebber
- goed
- lichte slaper

Bio: Michael valt op mannen en is nog goed op zoek, hij is vaak met zichzelf bezig. Hij heeft vroeger wel eens een paar vriendinnetjes gehad en is er toen uitgekomen dat hij op mannen valt. Hij is wel een beetje blijven hangen in de tijd.

-------------------------------

Jullie krijgen zowiezo met deze familie te maken, het zullen er ook nog veel meer worden. Ik hoop dat jullie gaan kijken! :thumbup Ik zie jullie de volgende keer!

Afbeelding


Angelique is getrouwd met Monjif
Mimi is de zus van Angelique
Laura is de dochter van Angelique (ze kreeg haar op haar 15e)
Michael is de broer van Monjif

Laatst gewijzigd door Lorraine-Sims3 op zo 10 feb 2013, 14:35, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: GTST The sims 3 -- voorstellen 1e familie

Oké, ik kijk geen GTST, dus ik heb totaal geen idee wat ik me bij het dagboek voor moet gaan stellen ;p
Het lijkt me handig als je, net zoals Lam vroeg, ergens neerzet wat ze zijn. 'En is het kind van' verklaart al een hele hoop, haha.
En grappig dat er zoveel verschillende typetjes in een familie zitten (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: GTST The sims 3 -- voorstellen 1e familie

Voorstellen familie 2:

Afbeelding

Naam: Rikki Smits
Leeftijd: 21
Eigenschappen:
- Flirt
- Verliezer
- Boekenwurm
- Exentriek
- Bietser

Bio:Rikki is een aardige flirt, ze kan niet zonder en wil zich daarom ook niet binden. Ze verliest altijd als ze een spelletje doen en leest daarom ook veel liever. Ze knutselt graag en 'leent' ook wel eens spullen zonder te vragen. En soms vergeet ze het terug te geven.

Afbeelding

Naam: Lorena Smits
Leeftijd: 25
Eigenschappen:
- Zorgzaam
- Vriendelijk
- Dramatisch
- Sociale vlinder
- Feestbeest

Bio: Ze zorgt altijd voor de hele familie, ze is vriendelijk maar ook wel dramatisch, ze doet altijd alsof alles 10X zo erg is. Ze staat graag in het middelpunt van de belangstelling en ze gaat graag naar verschillende feestjes.

Het zijn zussen van elkaar

Aflevering 1

Afbeelding

''Mimi, eet toch eens wat.'' Zei Angelique bezorgd, haar zusje was eindelijk uit de kliniek gekomen maar het is er niet beter op geworden. '' Ik heb salade voor je gemaakt. Misschien krijg je dat naar binnen?'' Mimi bleef door lezen. ''Geef het op, als ze wilt eten eet ze wel hoor liefje.'' Kwam Monsif binnen. ''Laten we het maar hopen.'' Zei Angelique.

Afbeelding

Na een poosje liep Mimi toch maar naar de keuken, ze moest toch ooit weer gaan eten? Ze pakte het bord voorzichtig op terwijl ze geen honger had. Ze ging heel voorzichtig eten, en merkte niet dat Monsif achter haar stond te glimlachen. Hij liep weg en ze kreeg het nauwelijks weg. Toen het bord leeg was zette ze het in de vaatwasser.

Afbeelding

Ze kon het niet langer, ze had buikpijn want wat ze had gegeten was te veel voor de eerste keer. ''Kom op Mimi, sport alle calorieën er maar weer af'' Schreeuwde Mimi tegen zichzelf. Ze rende naar de kamer waar de loopband stond en begon daarop te rennen. ''KOM OP, KOM OP!!!'' Schreeuwde ze tegen zichzelf, toen ze plotseling flauw viel.

Afbeelding

Ondertussen was Laura aan het zingen in de kareoke bar van haar vaders broer. Het is daar altijd zo gezellig. ''Go Laura!'' Riep Michael. Plotseling viel alle stroom uit en maakte Michael er maar een feestje van. Hij zette een discobal op batterijen aan en riep: ''HAPPY HOUR!! gratis drankjes voor iedereen.'' Zo was het toch nog een geslaagde avond geworden.

Afbeelding

''EEj sgat, het je het een beetje naar je zin hier?'' Hij lachte toen hij dat zei. ''Het is toch geen versiertruc of wel meneertje.'' Vroeg de vrouw streng aan hem. ''Nee hoor, je bent hier zeker nieuw, iedereen in het dorp weet dat ik een homo ben! Ik wilde gewoon weten wat je van mijn dansclub vind?'' De vrouw was plots minder streng en keek zelfs vriendelijk.''Haha, deze club is fantastisch, ik ben hier inderdaad net komen wonen.'' Michael moest lachen en maakte een drankje voor haar.

Afbeelding

Laura had een gezellige avond in de club, ze had een paar nieuwe vrienden gemaakt door een dom spelletje te spelen. ''WOW!, Je wint alweer!'' Riep de jongen tegenover haar. ''Hoe doe je dat??'' Vroeg hij vol ongeloof. ''Tja, ik zit hier iedere avond mannetje.'' Zei Laura vrolijk.

Afbeelding

Inmiddels zijn Angelique en Monjif ook weer thuis van een dagje naar het park. Ze hadden het heel gezellig. ''Ik hou echt veel van jou.'' Fluisterde Monjif zachtjes. Angelique had moeite om het ook te zeggen dus knikte ze en kuste ze hem. Haar gevoelens waren minder geworden voor hem sinds een paar weken terug. `

Cliffhanger:
Afbeelding
Monjif stond op. Hij keek moeilijk. ''Angelique, waarom kon je 'Ik hou van je' Niet terug zeggen?
Angelique had haar mond open maar er kwam niks uit, en ze keek schuldig naar de grond.....

Tot de volgende keer in:

Afbeelding

----------------------------

See you in the next episode! :thumbsup
Hope you liked it!
tips/reacties mogen (duhh) :klap

Laatst gewijzigd door Lorraine-Sims3 op zo 10 feb 2013, 16:54, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: GTST The sims 3 -- Aflevering 1

Preview Aflevering 2

Afbeelding

''He Rikki ik dwing je mee te gaan op vakantie, het is zo'n mooie plek'' Zei Lorena aan de telefoon. ''Lorrie, je weet dat ik niet zo snel mijn huisje verlaat!'' Zei Rikki, omdat ze bang is om te vliegen. ''Je gaat gewoon mee! Ik heb al geboekt.'' Zat Lorena blij te grijnzen aan de telefoon. ''Vooruit, voor één keer.'' Zei Rikki.

Afbeelding

''Pffff, wat is het heet. Waarom zei je niet dat we naar Egypte gingen?'' Zat Rikki te klagen. ''Trek maar wat kleren van mij aan. Ik zie je zometeen wel!'' Zei Lorena.

---------------------------------------------

Dit was het preview!!

Laatst gewijzigd door Lorraine-Sims3 op wo 20 feb 2013, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: GTST The sims 3 -- Aflevering 1

Aflevering 2

Afbeelding

''Heej Rikki, trek maar wat kleren van mij aan!''Riep Lorena Rikki na. Rikki liep naar Lorena's koffer en pakte wat normaal uitziende kleren en trok ze aan. ''Heej lorena!'' Kwam Rikki aangerend. ''Wat dacht je ervan als we een stukje gingen lopen?'' Lorena moest gelijk lachen. ''Tuurlijk laten we gaan'' We liepen een stukje naar het meer toe dat we zagen. ''Het is echt prachtig....'' Zuchtte Lorena. Rikki kon alleen maar knikken.

Afbeelding

We liepen nog een stukje verder totdat Lorena riep: '' Wie als eerste bij het water is!'' Ze rendden tegelijk er naar toe en Rikki won. ''Wacht!!'' Riep ze. ''Voordat we het water ingaan moeten we dan niet eerst onze gewone kleren uittrekken?'' Lorena sloeg zichzelf op haar hoofd. ''Maar natuurlijk, was ik helemaal vergeten.'' Ze trokken hun kleren uit en doken in het water.

Afbeelding

We zwommen helemaal naar de overkant en zagen een kleine camping. ''He kijk! Misschien kunnen we daar logeren?!'' Lorena knikte en liep het water uit. We gingen eerst een kijkje nemen en daarna zagen we een paar struiken, waar we eten vanaf haalden. We gingen daarna het voedsel roosteren en nagenieten van deze ochtend.

Afbeelding

''Bedankt Lorena,'' Begon Rikki, '' Bedankt dat ik mee mocht. Ik had niet verwacht dat het zo gezellig kon zijn.'' Lorena gaf Rikki een knuffel. '' Zullen we naar dat grote bekende ding gaan, ik ben de naam effe kwijt.'' Rikki knikte. '' Is goed.'' Ze gingen op de scooter naar de sfinx.

Afbeelding

''Woooowww, dat ding is groot!'' Gilde Rikki. Lorena was de enige die moest lachen want de andere toeristen waren een beetje boos geworden. ''Wees toch stil!'' Riep iemand die naar binnen wilde komen. ''tssss'' fluisterde Lorena in Rikki's oor. Rikki moest giechelen. ''Zullen we nu maar naar de markt gaan? Ik had gehoord dat ze daar kleine appartementen verhuurde'' Zei Lorena. Rikki knikte en we gingen naar de markt.

Afbeelding

''Zo!'' Zei Lorena, '' Ik ga maar eens zoeken waar ik zo'n kamertje kan huren.'' Rikki knikte en liep een beetje rond. Plotseling stond Lorena achter haar. '' Ik heb de sleutel, ga je mee 'Dineren' ?'' Zei Lorena. Rikki zei niks en liep achter haar aan. Ze aten stilletjes hun voedsel op en gingen slapen.

-----------------------------------

Einde aflevering 2!

hope you liked it.
Reacties en tips zijn welkom!
:thumbsup
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie