Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

5G familie Vlonk. Bea Update 1. 12/11/2012

Hoi Hoi!
Ik ga vandaag beginnen met een 5G Maar wel zonder downloads enzo!

Veel lees plezier :D Reacties zijn zeker welkom!

Hoofdstuk 1. 'Ze kunnen ook niet normaal een gesprek voeren, die buren van mij!'

Afbeelding

'HAHAHA, die vrouw op de tv zwaait!.' Ik ga wat naar voren zitten en zwaai terug. 'Wat een geluk dat het mooi weer blijft vandaag. Dan ga ik maar eens naar het gemeente huis voor mijn sollicitatiegesprek.' Ik sta op en kijk naar buiten. 'O wat heb ik toch een hekel aan buiten!'

Afbeelding

'Het gesprek ging goed gelukkig! Ik mag morgen een dag mee draaien om te kijken hoe het gaat. (dan zit ik te minste binnen.' De vrouw die je hier ziet is trouwens mijn baas. (Heb je al gekeken hoe haar lippenstift zit? Ik kon mijn ogen er niet vanaf houden met het gesprek, heel vervelend!) Haar naam is Vita Alto en ik zit straks jaren met haar opgescheept wil ik de leider van deze wereld worden!

Afbeelding

En zoals je ziet word dat geen pretje!

Afbeelding

Ik wilde net weer naar huis gaan, want het was dan wel mooi weer maar toch wil ik zo snel mogelijk achter de televisie zitten! Kwam ik Fiona Mcirish tegen! Ik dacht dat het een collega van mij was, maar daar is ze veel te gek voor!

Afbeelding

En toen ook nog haar dochter op mijn nek! O wat een kreng is dat zeg, verschikkelijk! Ik heb haar toch een partijtje uitgescholden.

Afbeelding

Bam! Opeens bloemen voor mijn neus.. Vreselijk lelijk natuurlijk. 'Waarom geen blauwe!' Schreeuwde ik tegen hem. Hij keek meteen bedroeft, jammer dan! Pff dat is mijn dag wel weer vandaag..

Afbeelding

Ik rende bijna naar de taxi die mij eindelijk had opgehaald. En nu ben ik eindelijk thuis en had ik mijn middag dutje meer dan verdiend! Vind je ook niet?

Word vervolgd....

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie