Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

61 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

Lees! Kan je niet tegen heftige gebeurtenissen, alsnog een waarschuwing! :D
Of sla dit hoofdstuk anders even over, in het verdere verhaal krijg je nog wel een vermoeden.


@Guppie, hartstikke bedankt! :wub en ook aan alle anderen, dankjewel <3
Morgen weer een hoofdstuk, extra lang! En een vreselijke ontdekking.


Hoofdstuk 3 - Ik wil het niet meer.

Afbeelding
Afbeelding
Ik moet nu rennen, anders pakt hij me zoiezo als ik hier blijf zitten. Kom op Mia, in één keer!
Shit! Hij staat daar nog.. zal ik.. ik moet wel.. ik ga.. NU!
'NEE, laat LOS' .. 'Nu laat ik je niet meer gaan'.. hij klinkt serieus nu. Ik MOET los komen.
'LAAT ME MET RUST, anders.. ANDERS krijg je er spijt van!

Ik word meegesleept.. waar naartoe.. Alles word waziger..
'Nee... wat doe je, blijf van me af! Hou op'.. 'Blijf af'!..
'Miaaaa... meisje, het is nu of nooit'.. 'BLIJF AF, HOU OP'!....


Afbeelding
Er komt geen woord meer uit.. de schaamte.. ik zie hem niet, 'Wie ben je'..
Ik kan niet meer schreeuwen, maar van binnen gaat alles los!
'Miaaa, je kent me wel, denk, denk na Mia, je houdt van me. Voor altijd. Aaaaltijd en.. je gaat nooit meer weg'..


Afbeelding
Er is niets gebeurd Mia, zet het uit je hoofd. Ik moet hier weg.. ik moet!
.. wacht.. ik ken hem wel..? Waarvan.. school..


Afbeelding
'Miaaaaa, hoe ga het noemen. Hahaha, voor aaaltijd.. Aaaaaltijd en altijd samen'!
.. wie moet hij wezen, 'HOU OP, HOU OP' .. wacht.. nee, is hij het..
van.. vroeger? Maar, hoe kan hij dit mij aan doen.. 'Sammy.. '
'Jaaaa goedzo meisje, Mia en Sammy, voor altijd, samen, nooit alleen, zoals je had beloofd'..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

Grappig, zo snel al een up! :laugh
Weer zijn veel dingen heel mooi geschreven.
De zinnen zijn zo geformuleerd dat je het karakter erachter ontdekt, erg knap! :thumbup

''Of sla dit hoofdstuk anders even over, in het verdere verhaal krijg je nog wel een vermoeden.''

Toch is dit hoofdstuk volgens mij best belangrijk, met name het einde;

'''Jaaaa goedzo meisje, Mia en Sammy, voor altijd, samen, nooit alleen, zoals je had beloofd'..''

Dit is toch wel handig om te weten, denk ik.
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

Hartstikke bedankt! Ja klopt, het is op zich een belangrijk hoofdstuk, maar niet iedereen kan tegen wat heftigere verhalen, dus zal ik voor de zekerheid verder in het verhaal detail achterlaten, voor als ze het niet hebben gelezen, maar ik denk persoonlijk dat als ze het lezen, dit meteen wel meelezen haha!

Maar dankjewel, wordt een behoorlijk lang hoofdstuk, ik maak dit ook met volle teugen om eerlijk te zijn!
:wub
Afbeelding
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

Hoofdstuk 4 - Voor altijd.

Afbeelding
Nu is mijn kans.. hij is weg. Kom op, GA OPEN! Stomme gesloten ramen! Waarom!

1 week later.

Afbeelding
Sammy.. waarom zou Sammy zoiets doen.. ik weet dat hij ook goed verdiende, maar.. dingen wat hij heeft gedaan, hoe kon ik dat hem ooit vergeven..

Afbeelding
'Miaaaa, kom op. Zoals beloofd, ik ben nu de man, ik bepaal wat er nu gebeurd'.

Afbeelding
'Laat me alsjeblieft gaan, als..alsjeblieft! Ik wil dit niet meer, ik kan niet meer, alsjeblieft'!
Alles wordt weer zwart voor m'n ogen.. dit.. dit wil ik niet.. alsjeblieft..


Afbeelding
; Het gaat zo maar door en door en door, het slaan, misbruik en emotionele mishandeling houdt niet meer op.. Mia verslechterd.. erg.. 'Laat het ophouden..'

2 maanden later.

Afbeelding
'Sammy, Sammy.. NEE, GA WEG, NEE'! .. 'Miaaa, je ziet er net zo dun uit als toen, wat mooi, wat prachtig Mia! Maar.. dit ben jij niet.. jij lijkt niet meer jong, je bent te oud.. '

Afbeelding
'Nee Sammy, het doet pijn, waarom wil je mij pijn doen! JIJ was diegene die gek werd, JE BENT GEK, GEK, GEK GEK GEK'! .. Ik durf niet te kijken, is hij nu boos. Mijn blik omhoog was dodelijk, ik hem maar één keer zo kwaad gezien.. en toen kwam ik er net onderuit..
'Miaaa, dit is gewoon, angst, angst van liefde. Ik ben helemaal niet gek, maar dan ben jij, want je bent jezelf niet Mia.. je moet weer jong zijn, net als ik, zoals wij waren, samen'!


Afbeelding
'Kijk Mia, prachtig haar, stijl zoals toen, mooi dun en korte kleding, weet je nog, wij samen, dit was speciaal, maar dat nam jij weg! JIJ NAM ALLES WEG, maar nu .. nu is aaaalles perfect'.
Ik durf niets meer, hij blijft mij maar commanderen, maar .. maar als ik nee zeg, dan doet het nog meer pijn..


Afbeelding
'.. ik.. ik voel me.. ik voel me niet goed.. ' ik draai en .. alles draait.. waar.. waar ben ik..
'Misschien ons prachtige kind, die we moesten krijgen'.. Sammy blijft me glimlachend aankijken.
'ONS KIND, JOUW KIND NIET, VAN MIJ.. ' Ik wordt woedend, ik kan niet meer, het doet pijn.


Afbeelding
'Miaaaa, Miaaaa, ons kind zal ons bij elkaar houden, maar geen zorgen, ik heb mij al die tijd gedragen, er komt nog een prachtige geschenk voor jou.. Beeldig, het kon je zus zijn'..
Afbeelding
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

Lezers! De volgende update komt morgen pas, mijn sims begint raar te doen, dus ik wil voorzichtig doen, want wil graag doorgaan met m'n dagboek, : D!
Maar ben blij dat jullie het nog spannend vinden, ghehe! x
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

oeeeh, i love it.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

Toch maar even hoofdstuk 5 uploaden, want ik kon zelf al niet wachten! Dus, veel plezier!

Hoofdstuk 5 - Het gaat verder dan verwacht..

Afbeelding
Wat.. wat was dat! Nee, nee, nee, nee nee nee nee nee! Stil Mia.. STIL! Ik.. ik moet bukken, ja , haha bukken, kom op, want dan ziet Sammy je niet.

Afbeelding
'Au, AU LAAT ME AU, NEE, IK WIL NIET MEER, LAAT ME NU GAAAAN , ALS..als.. alsjeblieft'..
Wie is dat.. .. is er nog iemand, is.. is dat die gene, waar Sammy het over had.. 'Sammy..Sam..'


Afbeelding
Ik hoor niets meer, ik ga maar rusten, rusten is goed, dan wordt ik sterker, sterker is goed..
'Miaaa, kijk, het meisje, het mooie meisje.. ze heeft je al die jaren vervangen' Sammy komt langzaam aangelopen.
Ik kijk vol verbazing, 'wie.. wie is dat Sammy' ik kom steeds dichterbij..
'Kijk.. rood haar, mooi dun, maar.. zij was voor vervanging, geen zorgen.. jij bent van mij'..


Afbeelding
Wat.. wat lijkt ze op mij.. maar, ze is zo jong.. zo jong. Ik kan het niet geloven.. dit.. dit..
'Sammy, waarom, WAAROM! Ze is JONG, KIJK HAAR'! ik word duizelig en alles word teveel.


Afbeelding
Ik kan niet meer.. ik ben niet meer.. niet meer sterk, ik wil en ik moet, maar.. nee..

Afbeelding
'Geen zorgen Mia.. ze gaat weg, nu.. nu zijn wij samen, zij is niet meer nodig'..
Ik kan niet meer.. alles doet zo'n pijn, alles.


Afbeelding
'Wat.. nee. NEE, NEE, ik .. NEE ik wil niet.. laat me leven'..
Voordat ik nog één keer naar haar kijk, het meisje dat dit niet verdiende.. wist ik gewoon..
ze red het niet.


Afbeelding
'NEEEEE, .. AU.. HOU.. HOU OP NU NU NU NU! HELP ME, HELP ME DAN, DOE IETS'..

Afbeelding
Ik kan niet meer.. ik kan niet meer schreeuwen .. ik kan alleen maar luisteren..
Sammy blijft mij aankijken, ik wil niet kijken, dan.. dan moet ik helpen.. maar, dan. Nee!


Afbeelding
Horror, pure horror.. ik wil niet meer leven.. ik kan niet meer..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

Dit samen met "Are we having fun yet" van Nickelback op de achtergrond = geweldig. Zonder het liedje ook natuurlijk hoor ;) Heel goed bezig
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie